D900i - darmowe programy do wgrywania Java

Data: 2010-09-19 09:41:00
Autor: WebCM
D900i - darmowe programy do wgrywania Java
Chcę wgrać kilka gier logicznych na D900i, np. Sudoku. Ze względu na
to, że nie znalazłem darmowej aplikacji do połączeń PPP w Windowsie,
odpaliłem Ubuntu. Postąpiłem zgodnie z procedurą wgrywania gier Java
na pewnym forum programem samsutools (samsungjava + samsungjava-ppp).
Po wielu próbach udało mi się zainicjować wgrywanie, ale trwa to
bardzo wolno! Gra zajmuje tylko 40 KB, a nawet 10 minut nie wystarczy.
Straciłem cierpliwość. Czy da się zwiększyć transfer danych?

Softick Java Uploader (program shareware dla Windows) wgrywał szybko.
W Internecie jest dużo poradników, ale wszystkie mówią o 2 programach:
Softick PPP (też shareware) i Samsung Java Uploader (freeware). Sam
program do wgrywania jest darmowy, ale poszukuję darmowego programu do
połączeń PPP przez USB.

Czy istnieje jakaś alternatywa dla Windowsa lub Linuksa (chodzi mi o
połączenia PPP)?

PS. Telefon podłączam przez USB.

PS 2. Szukam darmowych gier i użytecznych aplikacji dla D900i.
Ściągnąłem kilka, ale nie wszystkie chodzą jak trzeba. Minesweeper
(Saper po indonezyjsku) - poziomy nie ładują się, ChessMania - dobra
gra, ale na 1/4 ekranu - tak nie da się grać. Interesują mnie głównie
gry logiczne typu Sudoku, Szachy, Saper, Karty, Literaki, Kulki... a
także przydatne aplikacje. Jeden warunek: ma być darmowa - bez reklam
i bez łączenia z netem

Data: 2010-09-20 09:35:07
Autor: Dominik & Co
D900i - darmowe programy do wgrywania Java
W dniu 19-09-2010 18:41, WebCM rzecze:

Czy istnieje jakaś alternatywa dla Windowsa lub Linuksa (chodzi mi o
połączenia PPP)?

Ależ oczywiście- masz go w systemie, wabi się pppd :-)

Tu jest pełny przepis dla E250 via bluetooth- korzystałem, działa
Dla D900 powinno być podobnie.
Co prawda często-gęsto przed zainicjowaniem transmisji trzeba
telefon wyłączyć i ponownie włączyć, ale potem wgrywanie
apletów idzie już gładko.

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2010-09-20 09:37:22
Autor: Dominik & Co
D900i - darmowe programy do wgrywania Java
W dniu 20-09-2010 09:35, Dominik & Co rzecze:

Tu jest pełny przepis dla E250 via bluetooth- korzystałem, działa
Dla D900 powinno być podobnie.

Ups, brakło sznurka :-)
http://skandalfo.dyndns.org/hp/hacking/samsunge250linux.html

--
Dominik (& kąpany)

D900i - darmowe programy do wgrywania Java