D900i - darmowe programy do wgrywania Java

Data: 2010-09-20 09:35:07
Autor: Dominik & Co
D900i - darmowe programy do wgrywania Java
W dniu 19-09-2010 18:41, WebCM rzecze:

Czy istnieje jakaś alternatywa dla Windowsa lub Linuksa (chodzi mi o
połączenia PPP)?

Ależ oczywiście- masz go w systemie, wabi się pppd :-)

Tu jest pełny przepis dla E250 via bluetooth- korzystałem, działa
Dla D900 powinno być podobnie.
Co prawda często-gęsto przed zainicjowaniem transmisji trzeba
telefon wyłączyć i ponownie włączyć, ale potem wgrywanie
apletów idzie już gładko.

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2010-09-20 09:37:22
Autor: Dominik & Co
D900i - darmowe programy do wgrywania Java
W dniu 20-09-2010 09:35, Dominik & Co rzecze:

Tu jest pełny przepis dla E250 via bluetooth- korzystałem, działa
Dla D900 powinno być podobnie.

Ups, brakło sznurka :-)
http://skandalfo.dyndns.org/hp/hacking/samsunge250linux.html

--
Dominik (& kąpany)

D900i - darmowe programy do wgrywania Java