[FOTO] Długi weekend w czeskich górach

Data: 2014-06-29 01:08:54
Autor: Jacek G.
[FOTO] Długi weekend w czeskich górach
.... czyli 4 pasma górskie w 4 dni.
Był to pierwszy w tym sezonie górski wyjazd rowerowy, więc mieliśmy trochę obaw, zwłaszcza, że znajomi, z którymi byliśmy dość regularnie ostatnio rowerują w tego typu terenach. Ale jakoś daliśmy radę.
Generalnie tereny pogranicza czesko-słowackiego są bardzo ciekawe i dogodne do turystyki rowerowej w różnych odmianach.
Reszta na zdjęciach.
moje:
http://www.jacekg.netai.net/Relacje/Wiosna%202014/Rowery_Czechy/index.html
i kolegi:
http://www.naszegory.eu/Relacje/2014/06_19_Hostynske_Vrchy/index.html
http://www.naszegory.eu/Relacje/2014/06_20_Chriby/index.html
--
Jacek G.

Data: 2014-06-29 22:42:49
Autor: jg
[FOTO] Długi weekend w czeskich górach
Data: 2014-06-30 00:09:03
Autor: Jacek G.
[FOTO] D³ugi weekend w czeskich górach
W dniu 2014-06-29 22:42, jg napisa³(a)::

fajne.

jak wyznaczacie trasy?

W tym przypadku korzystali¶my z serwisów takich jak:
http://www.cykloserver.cz/cykloatlas/
http://www.mapy.cz/
oraz z map papierowych dostêpnych w Sklepie Podró¿nika.
Wstêpnie zaplanowali¶my co¶ tam w domu wg. powy¿szych serwisów - g³ównie po znakowanych i czê¶ciowo nieznakowanych szlakach rowerowych (na cykloserwerze s± one do¶æ dobrze skategoryzowane), a na miejscu jeszcze wspólnie dokonali¶my jakich¶ korekt.
W Chribach ja np. zaplanowa³em start z do¶æ wysoko po³o¿onej prze³. Bunc, ale Waldek z Mart± przekonali mnie, ¿e d³ugi podjazd na koniec nie jest zbyt dobr± opcj± i zmienili¶my koncepcjê startuj±c z do³u z Velehradu, a koñcz±c przyjemnym, szybkim zjazdem.
Kolega mia³ ponadto gps'a z zakupionymi mapami z cykloserwera.
--
Jacek G.

Data: 2014-07-02 17:42:51
Autor: jg
[FOTO] D³ugi weekend w czeskich górach
Dnia Mon, 30 Jun 2014 00:09:03 +0200, Jacek G. napisa³(a):

W dniu 2014-06-29 22:42, jg napisa³(a)::

fajne.

jak wyznaczacie trasy?

W tym przypadku korzystali¶my [...]

no to musialo sie udac... dobra robota... dzieki.

--
jg

[FOTO] Długi weekend w czeskich górach