Długie włosy- małe głosy.

Data: 2018-04-19 03:57:40
Autor: stevep
Długie włosy- małe głosy.
# - Na każde dziecko przysługiwałyby tak zwane dwa małe głosy, które miałyby siłę połowy głosu normalnego. Każdy rodzic otrzymuje po karcie dla siebie w pełnym głosie i na przykład kartę "małego głosu" - tłumaczył w "Tak jest" w TVN24 wiceprezes partii Porozumienie Karol Rabenda. To jego sposób na rozwiązanie problemu, co z głosowaniem rodzinnym - zaproponowanym przez szefa jego partii Jarosława Gowina - gdy w rodzinie jest jedno dziecko, a rodzice głosują na różne partie. - Każdy rodzic mający dziecko dostaje kartę do głosowania, która jest jego z pełnym głosem i kartę powiedzmy w innym kolorze, która ma siłę połowy głosu za dziecko. Jeśli będzie miał trójkę dzieci to dostanie trzy głosy po 50 procent - wyliczał Rabenda. - Rozmawiamy o pewnej abstrakcji fikcyjnej - skomentował Krzysztof Gawkowski (SLD). #
Ze strony:
https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/glosy-polowkowe-rozwiniecie-pomyslu-gowina,830315.html

Czy w tej tzw prawicy ponoć zjednoczonej nie ma nikogo mądrzejszego jak ta wyblakła Rabenda?

--
stevep

Data: 2018-04-19 07:30:27
Autor: z
Długie włosy- małe głosy.
W dniu 2018-04-19 o 03:57, stevep pisze:

Czy w tej tzw prawicy ponoć zjednoczonej nie ma nikogo mądrzejszego jak ta wyblakła Rabenda?

Poczytaj łajzo.

To jest pomysł z postępowych państw skandynawskich.

Uzasadnij dlaczego jeszcze nie teraz w Polsce.

Wysil trochę swój mózg (jeśli go masz) a nie tylko ctrl-C Ctrl-V

Data: 2018-04-19 03:24:20
Autor: Jakub A. Krzewicki
Długie włosy- małe głosy.
W dniu czwartek, 19 kwietnia 2018 07:30:31 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]

Uzasadnij dlaczego jeszcze nie teraz w Polsce.

Wysil trochę swój mózg (jeśli go masz) a nie tylko ctrl-C Ctrl-V

Że się wtrącę:
Dlatego, że prowadzi to do tego, co w państwach skandynawskich.
Rządzą tam nienasycone gęby do wyżywienia i 100% od tych, co są produktywni
zabiera państwo i dystrybuuje krzywym ryjom.

Data: 2018-04-19 16:13:13
Autor: z
Długie włosy- małe głosy.
W dniu 2018-04-19 o 12:24, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

Przecież to jest wizja przyszłej socjalistycznej UE.
No co TY? :-)

Data: 2018-04-19 10:50:52
Autor: Jakub A. Krzewicki
Długie włosy- małe głosy.
W dniu czwartek, 19 kwietnia 2018 16:13:18 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]
> zabiera państwo i dystrybuuje krzywym ryjom.

Przecież to jest wizja przyszłej socjalistycznej UE.

KAZIK - Cztery pokoje [OFFICIAL VIDEO]
https://youtu.be/nNhrzGLdEVE

"Socjalizm totalitarny zmienił się w koncesyjno-etatystyczny
[...]
Biurokracja od czasu upadku komuny rozrosła się trzykrotnie Z tą różnicą, że zamiast jednej stanowiska obsadzają cztery partie Dziejące zasadniczo to samo w ramach jednego modelu, tak Władza, korupcja i kłamstwa prowadzą najlepiej do celu A różnica, że jedni mówią, że PRL była 'cool' - a drudzy, że nie I że jedni mówią, że pewno Boga nie ma - a drudzy mówią, że jest Ale zasadniczo to jest jedna formacja nad wyraz pasożytnicza Takie dwie strony jednej chorągiewki tak tutaj zazwyczaj naliczam"

Data: 2018-04-19 18:42:12
Autor: andal
Długie włosy- małe głosy.
On Thu, 19 Apr 2018 10:50:52 -0700, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]

a drudzy mówią, że jest Ale zasadniczo to jest jedna formacja nad wyraz
pasożytnicza Takie dwie strony jednej chorągiewki tak tutaj zazwyczaj

Jakubie, polskie spoleczenstwo papuga narodow jak mowil poeta

kazda rzadzaca partia lupie obywatela ile wlezie
 a w najlepszym przypadku polowe a po zmianie druda polowe

i taj jest w wielu panstwach szczycacych sie dmoNkracja

Data: 2018-04-19 12:19:00
Autor: Jakub A. Krzewicki
Długie włosy- małe głosy.
W dniu czwartek, 19 kwietnia 2018 20:42:15 UTC+2 użytkownik andal napisał:

> [...]

 a w najlepszym przypadku polowe a po zmianie druda polowe

i taj jest w wielu panstwach szczycacych sie dmoNkracja

Demokracja ma tę zaletę, że jak napiszę ANDRZEJ DUPA albo KOMORRA to nie przyjdą do mnie o szóstej rano pałkarze.
Ze jak będę miał dzieciaka, to nie zmuszą go w szkole do nałożenia czerwonego
albo czarnego krawata i recytowania wierszyka na chwałę wÓÓÓdza na "akademii".

Co prawda nie ma gwarancji, że w inny sposób nie będzie robił z siebie idioty,
np. chodząc w przebraniu gumisia i zachwalając żelki "Haribo" made in 3rd Reich,
Za to jednak przynajmniej dostanie trochę zielonych papierków i zrobi to
dobrowolnie, a poza tym nie będzie w tym rażącego kontekstu ideowego.

Moim ideałem jest kraj, w którym nastąpił "koniec zaszłości światowych,
a prawdziwym cesarzem jest cesarz lodów śmietankowych" czyli gdzie gwałtowne
procesy historyczne dały w długą i przygasły na długo, a panuje coś w stylu
"Pax Romana" i ludzie dzielą swoje życie pomiędzy groszoróbstwo a rozmaite
ekscesy sportowe i artystyczne nie martwiąc się nadto o kruchość podstaw
materialnej egzystencji i nie stojąc oko w oko z tragedią. Czyli biedermeier
i świdermajer zamiast konfrontacji, gra i trąbi zespół Kombi ;) Zagwozdka jest takowa, że nadmiar zdzierstwa państwowego prowadzenie takiego
"słodkiego, miłego życia bez chłodu, głodu i bicia" stawia pod olbrzymim znakiem
zapytania. Mamy zatem paradoks myślenia liberalnego, którego rozwiązanie
sprowadza się do budowy równowagi: jak i na ile prowadzić aktywizm w celu
wygaszenia historycznej aktywności, szczególnie w tych najbardziej bóldupnych
i problematycznych aspektach? Jak zbudować świat, w którym najmniej działań jest koniecznych a la Zugzwang, a najwięcej możliwych? Boć patrząc na mądrość gier
strategicznych typu Szachy czy Reversi - tylko taki rezultat życia ludzi można
uznać za wygrany.

Data: 2018-04-19 19:24:20
Autor: andal
Długie włosy- małe głosy.

napisał:
> [...]

Ze jak będę miał dzieciaka, to nie zmuszą go w szkole do nałożenia
czerwonego albo czarnego krawata i recytowania wierszyka na chwałę

pisac se mozesz

ale jak przekonasz o tym innych to moze sie dla Ciebie zle skonczyc

Data: 2018-04-20 01:21:24
Autor: stevep
Długie włosy- małe głosy.
W dniu 2018-04-19 o 16:13, z pisze:
[...]

To wystąp z UE bolszewiku.

--
stevep

Data: 2018-04-20 01:20:21
Autor: stevep
Długie włosy- małe głosy.
W dniu 2018-04-19 o 07:30, z pisze:
[...]

Każde głupstwo można tak naśladować, chyba tylko u pazernych pisowców, łajzo.

--
stevep

Data: 2018-04-20 08:33:31
Autor: z
Długie włosy- małe głosy.
W dniu 2018-04-20 o 01:20, stevep pisze:
Każde głupstwo można tak naśladować, chyba tylko u pazernych pisowców, łajzo.

I znowu wykazałeś się niewiedzą. To nie jest głupstwo.

Podobnie głupstwem nie jest dochód gwarantowany.

Ale co Ty możesz wiedzieć o dzisiejszym świecie jak robisz tylko kopiuj i wklej a przeszłości nie pamiętasz bo dopiero wylazłeś z gimnazjum...

Pobluzgaj sobie. To przynajmniej Ci wychodzi i jest Twoje... :-)

Data: 2018-04-21 02:22:32
Autor: stevep
Długie włosy- małe głosy.
W dniu .04.2018 o 08:33 z <z@z.pl> pisze:

[...]

Tobie wogóle nic nie wychodzi.

--
stevep

Data: 2018-04-21 16:58:41
Autor: stevep
Długie włosy- małe głosy.
W dniu 2018-04-20 o 08:33, z pisze:
[...]

Zdecydowanie, ty za to mundry jak Jarków kot.

--
stevep

Data: 2018-04-21 21:03:53
Autor: z
Długie włosy- małe głosy.
W dniu 2018-04-21 o 16:58, stevep pisze:

Zdecydowanie, ty za to mundry jak Jarków kot.

No właśnie... :-)

Data: 2018-04-21 23:05:58
Autor: stevep
Długie włosy- małe głosy.
W dniu 2018-04-21 o 21:03, z pisze:
W dniu 2018-04-21 o 16:58, stevep pisze:

Zdecydowanie, ty za to mundry jak Jarków kot.

No właśnie... :-)

Właź nie w dupę prezia.

--
stevep