D藕wi臋ki p艂yty g艂贸wnej 4x na sekund臋 24h/dob臋 (lub do resetu)

Data: 2014-12-05 19:20:14
Autor: Irokez
D藕wi臋ki p艂yty g艂贸wnej 4x na sekund臋 24h/dob臋 (lub do resetu)
Witam

Nie mog臋 znale藕膰 a od jakiego艣 czasu mnie wqr..
P艂yta Gigabyte B85M-D3H. Od jakiego艣 czasu po u艣pieniu, jak chc臋 wybudzi膰 komputer mam seri臋 kr贸tkich pisk贸w z buzzera, tak 4 na sekund臋, ci膮gn膮cych si臋 w niesko艅czono艣膰 a偶 z pr膮du nie wy艂膮cz臋 lub nie zrobi臋 co najmniej dwa hard-resety.

O co jej biega?

--
Irokez

D藕wi臋ki p艂yty g艂贸wnej 4x na sekund臋 24h/dob臋 (lub do resetu)