DAKAR - pop艂uczyny po idei ...

Data: 2010-01-08 11:43:13
Autor: Tomy M.
DAKAR - pop艂uczyny po idei ...
DAKAR TO G脫WNO

Zawsze by艂em wielkim fanem rajdu DAKAR, zar贸wno
w kategoriach samochodowych jak i szczeg贸lnie motocyklowych.
Wzrusza艂em si臋 gdy Schleserrowi p艂on膮艂 samoch贸d na pustyni,
widzia艂em jego 艂zy. Cieszy艂em si臋 jak Ho艂owczyc z roku
na rok niecierpia艂em .Trzyma艂em kciuki za D膮browskiego,
a szczeg贸lnie za Jacka Czachora z kt贸rym mia艂em
przyjemno艣膰 nie raz "polata膰" u Bembenik贸w w Nowym
Ko艣ciele.

Po dzisiejszym dniu zrezygnowa艂em z ogl膮dania tego g贸wna.
http://www.scigacz.pl/Luca,Manca,w,stanie,krytycznym,po,wypadku,w,Dakarze,11687.html

 Tak, ten rajd to wielkie marketingowe G脫WNO...
Nawet polscy komentatorzy EUROSPORT boj膮 si臋 powiedzie膰
co my艣l膮 o tym wypadku, nie m贸wi膮 o faktycznej przyczynie
bo nie chc膮 mie膰 problem贸w. Rzucili tylko aluzje kt贸r膮
normalni zrozumieli, a reszta nie musi (?).

Dlaczego Luca Manca mia艂 wypadek, po kt贸rym ledwo 偶yje...?
 Pr贸bowa艂 nadrobi膰 strat臋 ... KILKU GODZIN!  To niemo偶liwe, bo
r贸偶nice mi臋dzy zawodnikami si臋gaj膮 kilkunastu minut, a nie godzin.
Luca probowa艂 NIEMO呕LIWEGO, musia艂 pr贸bowa膰 bo wczoraj "wspania艂omy艣lnie"
MUSIA艁 ODKR臉CI膯 I ODDA膯 SWOJE KO艁O Markowi Comie... dlaczego pisz臋
"wspania艂omy艣lnie" w cudzys艂owie? Dlatego 偶e TAK KAZA艁 MU JEGO SPONSOR
CZYLI FIRMA KTM ... jak to dzia艂a?  W ekipie takiej jak KTM jedzie
5-7 zawodnik贸w ... ale wszyscy maj膮 za zadanie umo偶liwi膰 wygran膮
przede wszystkim jednemu, tak aby KTM by艂 pierwszy.
Coma wiedzia艂 偶e swojadurn膮 jazd膮 rozpiedoli opon臋 w mak na odcinku
specjalnym ... i co? i mia艂 to w dupie bo wiedzia艂 偶e Manca
odda mu ko艂o ... bo MUSI. Czy to uczciwe 偶e Coma jedzie z zapasowymi
ko艂ami? Inni zawodnicy doje偶dz膮j膮 na feldze do mety ze strat膮
kilku godzin ... Ale Coma nie musi, bo ma zapasowych frajer贸w.
Wierzycie 偶e Coma jest najlepszy ... NIE JEST i NIGDY NIE BY艁.
Kto艣 zdecydowa艂 偶e on ma wygrywa膰 i tyle.

 To oszustwo, bo ten rajd nie jest rajdem dru偶ynowym tylko wy艣cigiem
zawodnik贸w-kierowc贸w. Jeste艣my nabijani w butelk臋, sponsorzy
ustawiaj膮 wyniki jak chc膮.
 Organizatorzy tego rajdu maj膮 to gdzie艣, oni si臋 nawet ciesz膮 偶e
Manca mia艂 wypadek! To fajnie! Co艣 si臋 dzieje i mo偶e r贸偶ne TV
poka偶膮 to w lokalnych krajowych wiadomo艣ciach. Ehhh gdyby jeszcze
dobre video uda艂o si臋 z tego nakr臋ci膰 ... to dlatego rajd obs艂uguje
20 helikopter贸w ... mo偶e uda si臋 nakr臋ci膰 jak kto艣 sie zabija!
Wtedy poka偶膮 to wszystkei stacje TV.......

Prawdziwy DAKAR nadal jedzie .... poszukajcie sobie, sprawd藕cie
gdzie teraz s膮 prawdziwi kierowcy ...tacy jak Schlesser kt贸ry
sam zbudowa艂 sw贸j samoch贸d i nie raz pokazywa艂 偶e jest lepszy
ni偶 super pojazdy najlepszych producent贸w samochod贸w... Schleser
nigdy nie da艂 si臋 kupi膰. Oni wszyscy, prawidziw Dakarowcy jad膮
teraz w tym rajdzie ... w Afryce ... do Dakaru.
W AFRICA RACE. Niestety nie mo偶na tego oglada膰 w TV ... a bynajmniej
ja nie wiem czy s膮 gzdie艣 z tego relacje telewizyjne :-(

Dakar to shit ... to prywatne wy艣cigi KTM, VW, BMW i kilku innych
wielkich firm, to nie ma nic wsp贸lnego ze sportem.

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-01-08 12:13:47
Autor: Tytus
DAKAR - pop艂uczyny po idei . ..
Siemka
*** "Tomy M." DAKAR TO G脫WNO
 Dakar to shit ... to prywatne wy艣cigi KTM, VW, BMW i kilku innych
wielkich firm, to nie ma nic wsp贸lnego ze sportem.

Lepiej pozno niz wcale - witamy we wspolczesnym swiecie.

--
         Tytus
偶贸艂ta motorynka

Data: 2010-01-08 12:22:52
Autor: RadoslawF
DAKAR - pop硊czyny po idei ...
Dnia 2010-01-08 11:43, U縴tkownik Tomy M. napisa:

Dakar to shit ... to prywatne wy禼igi KTM, VW, BMW i kilku innych
wielkich firm, to nie ma nic wsp髄nego ze sportem.

Zawsze je秎i si dopuszcza grupy/dru縴ny to stosuj one
najlepsz dla nich taktyk grupow.
Je秎i jest grupa/dru縴na to ma swojego lidera
na kt髍ego "pracuje" ca砤 reszta zespo硊.
A to czy lidera ustala trener czy sponsor to ju
chyba ich wewn阾rzna sprawa.

Pozdrawiam

Data: 2010-01-08 12:32:05
Autor: wojkop
DAKAR - pop�uczyny po idei ...
DAKAR TO G�WNO
  Dakar to shit ... to prywatne wy�cigi KTM, VW, BMW i kilku innych
wielkich firm, to nie ma nic wsp贸lnego ze sportem.

Celnie to ujales Tomy. Mnie tez orgarnia zniechecenie i juz tak nie chlone
relacji z tego rajdu bo staje sie on coraz bardziej "marka". TV i komercja
zabija idee olimpijskie w Igrzyskach, smak walki i szacunek do rywala w
"Dakarze"... Ludzie to widz i powoli ogladalnosc spada. Pewnie coraz liczniej
beda interesowac sie "Afica Race". Pociagnie to pewnie za soba zainteresowanie
prasy, telewizji, wielkich koncern體 motoryzacyjnych i za kilka(nascie) lat
zrobia to samo z "Afica Race" co z "Dakaru".

wojkop
rockers.webd.pl

Data: 2010-01-08 13:05:31
Autor: Tomy M.
DAKAR - pop�uczyny po idei ...
U縴tkownik "wojkop" <wojkopWYTNIJTO@yahoo.com> napisa w wiadomo禼i news:2fb9.000000da.4b4717b5newsgate.onet.pl...

[...]

Ty uj背e to jeszcze celniej, trudno si z tym nie zgodzi :-/

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-01-08 14:02:38
Autor: mleko
DAKAR - pop艂uczyny po idei ...
On 2010

Dakar to shit ... to prywatne wy墓锟絚igi KTM, VW, BMW i kilku innych
wielkich firm, to nie ma nic wsp膫艂lnego ze sportem.

Jest regulamin? Jest. Wg regulaminu wylaniany jest zwyciezca.
Strategie poszczegolnych zespolow to ich wewnetrzna sprawa.
Nikt nie zmusza kierowcow do udzialu, jak i ogladaczy do ogladania.

Data: 2010-01-08 21:30:11
Autor: Szymon Machel
DAKAR - pop艂uczyny po idei . ..

U偶ytkownik "mleko" <mleko@mleko.ml> napisa艂 w wiadomo艣ci

I Tomy ma racj臋 I Ty Mleko masz racj臋 i nawet ja mam racj臋.
Wszechw艂adna komercja ze偶re wszystko aby zarobi膰.
Ciekawe co b臋dzie 偶ar艂a jak wszystko ze偶re -  chyba sam膮 siebie.
Ale na tym te偶 zarobi. Bo to jest jej cel.
My艣l臋 jednak, 偶e cz臋艣膰 ludzi b臋dzie odporna (takie marzenie)
i b臋dzie jeszcze mo偶na z kim艣 porozmawia膰, ot tak, bez interesu.

Szymon

Data: 2010-01-10 00:05:44
Autor: masti
DAKAR - pop硊czyny po idei ...
Dnia pi臋knego Fri, 08 Jan 2010 11:43:13 +0100, osobnik zwany Tomy M.
wystuka艂:

Dakar to shit ... to prywatne wy艣cigi KTM, VW, BMW i kilku innych
wielkich firm, to nie ma nic wsp贸lnego ze sportem.

tak w roli komentarza:
http://www.sport.pl/sport/1,78202,7436592,.html
Zajmuj膮cy drugie miejsce w Rajdzie Dakar hiszpa艅ski motocyklista Marc Coma (KTM) zosta艂 ukarany dodaniem sze艣ciu godzin za niezgodn膮 z regulaminem wymian臋 opon na trasie 7. etapu. Hiszpan, kt贸ry nie przyznaje si臋 do przewinienia, spad艂 na 24. miejsce w klasyfikacji generalnej. a jednak mnie jest tak do ko艅ca tragicznie :)

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2010-01-10 01:51:34
Autor: Tmek
DAKAR - pop硊czyny po idei ...
Tomy M. wrote:

W AFRICA RACE. Niestety nie mo縩a tego oglada w TV ... a bynajmniej
ja nie wiem czy s gzdie z tego relacje telewizyjne :-(

Skroty sa wieczorami w polsatnews z tego co widzialem.

pozdro
Tmek

Data: 2010-01-10 19:46:48
Autor: Ozz
DAKAR - pop艂uczyny po idei ...
Tomy M. pisze:
DAKAR TO G脫WNO

Zatrudnij sie w Fakcie i szukaj sensacji chocby i w platkach owsiancyh. Gownem jest piana na ustach i belkotanie w amoku, zamiast trzymania sie faktow.
Manca dal kolo Comie, a sam pozniej dostal kolo od Knuimana. Manca stracil na tamtym etapie niecala godzine, wiec same manewry z kolem kosztowaly go pewnie z pol godziny, a nie KILKA GODZIN O JA PIERDOLE NIEMOZLIWYCH DO NADROBIENIA :)
Biedny Knuiman, musial oddac kolo, przez bydlaka Mance miala taaaaka strate. Jednak jedzie dalej w rajdzie i dzisiaj zameldowal sie na mecie.
Casteu tez mial powazny wypadek, tez go przetransportowali do szpitala. Po prostu mial wypadek. Jechal szybko, ryzykowal, wpadl na kamien i tyle.
Wszyscy sie przewracaja, dachuja albo urywaja kola. Ciezarowki jada z tylu jako zabezpieczenie samochodow i motocykli.
Zawodnicy podpisujac umowy wiedza co robia, sa dorosli. Czasem maja pomoc liderom i to robia. Tak jak i w wielu innych sportach, gdzie na sukces lidera pracuje cala druzyna.

Proponuje przerzucic sie na kibicowanie zawodnikom brydza sportowego albo poogladac archiwalne mecze Karpow - Kasparow, tam bedzie sprawiedliwosc hehe

Ozz

Data: 2010-01-12 01:58:56
Autor: Tomy M.
DAKAR - pop艂uczyny po idei . ..
 Sprawiedliwo艣ci sta艂o si臋 zado艣膰, Coma si臋 nie liczy w tym Dakarze.
Niech spr贸buje za rok. KTM traci kibic贸w prowadz膮c cwaniackie
i ma艂o sportowe zagrywki.
 Rajd DAKAR to zawody indywidualne a nie dru偶ynowe.
Dru偶ynowe to s膮 Mistrzostwa 艢wiata SIX DAYS.
 Szachami r贸wnie偶 si臋 interesuje, tak jak crossem, enduro
szybownictwem, windsurfingiem, freeride snowboard/ski,
nurkowaniem swobodnym, fizyk膮 kwantow膮, matematyk膮, teori膮 chaosu
oraz filozofi膮 i wieloma innymi ciekawymi dziedzinami sportu i nauki
o kt贸rych nie b臋d臋 Ci pisa膰 bo jeste艣 za t臋py aby to zrozumie膰.
Dodam 偶e zawodowo zajmuje si臋 grafik膮, malarstwem, reklam膮 oraz
szeroko poj臋tymi elektronicznymi systemami informacyjnymi.

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-01-12 10:23:16
Autor: Bartek Kacprzak
DAKAR - pop硊czyny po idei ...

U縴tkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisa w wiadomo禼i news:higi5d$2eq$1nemesis.news.neostrada.pl...
Sprawiedliwo禼i sta硂 si zado舵, Coma si nie liczy w tym Dakarze.
Niech spr骲uje za rok. KTM traci kibic體 prowadz眂 cwaniackie
i ma硂 sportowe zagrywki.
Rajd DAKAR to zawody indywidualne a nie dru縴nowe.
Dru縴nowe to s Mistrzostwa iata SIX DAYS.
Szachami r體nie si interesuje, tak jak crossem, enduro
szybownictwem, windsurfingiem, freeride snowboard/ski,
nurkowaniem swobodnym, fizyk kwantow, matematyk, teori chaosu
oraz filozofi i wieloma innymi ciekawymi dziedzinami sportu i nauki
o kt髍ych nie b阣 Ci pisa bo jeste za t阷y aby to zrozumie.
Dodam 縠 zawodowo zajmuje si grafik, malarstwem, reklam oraz
szeroko poj阾ymi elektronicznymi systemami informacyjnymi.
A Nobla juz dostales??
Nie napinaj sie tak.

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2010-01-13 13:39:20
Autor: Magic
[OT] Re: DAKAR - pop硊czyny po idei .. .
Bartek Kacprzak pisze:
[...]

Chyba nie musi. To typowe objawy sraczki informacyjnej.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2010-01-12 10:47:44
Autor: gonzik
DAKAR - pop硊czyny po idei ...
On 12 Sty, 01:58, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
燬prawiedliwo禼i sta硂 si zado舵, Coma si nie liczy w tym Dakarze.
Niech spr骲uje za rok. KTM traci kibic體 prowadz眂 cwaniackie
i ma硂 sportowe zagrywki.
燫ajd DAKAR to zawody indywidualne a nie dru縴nowe.

http://ktm.com/Detail.223.20.html?&nodeID=106585&cHash=9d4b98175c

Czy cos zmienilo? Bo z tego wynika ze KTM sie wycofal jako zespol
fabryczny.

A apropo Luca Manci. Skad wiadomo ze ktos mu kazal oddac to kolo?

Pozdrav,
Gonzik.

Data: 2010-01-15 20:09:38
Autor: Tomy M.
DAKAR - pop硊czyny po idei ...
U縴tkownik "gonzik" <bi_ker_76-onet@yahoo.com> napisa w wiadomo禼i news:1640996a-8036-4cc2-ac8b-5e4613a1970ck17g2000yqh.googlegroups.com...

http://ktm.com/Detail.223.20.html?&nodeID=106585&cHash=9d4b98175c

Czy cos zmienilo? Bo z tego wynika ze KTM sie wycofal jako zespol
fabryczny.

 Strachy na lachy, czytaj miedzy wierszami (na ko馽u tego artyku硊)
KTM straszy 縠 przeniesie si na Africa Race. Chce aby zmieniono
przepisy. A przepisy s teraz dobre ... po co maj si kierowcy
motocykli zabija? ... przecie chodzi tutaj o wy禼ig, mo縩a
si 禼iga skuterami, gdy wszyscy maj skutery jest to tak
samo emocjonuj眂e jak wy禼igi 7-setek.

A apropo Luca Manci. Skad wiadomo ze ktos mu kazal oddac to kolo?

 My秎enie, dedukcja, czytanie mi阣zy wierszami i komentator
angielski na EUROSPORT kt髍y ugryz si w j陑yk ...

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-01-16 01:36:00
Autor: robertbig
DAKAR - pop硊czyny po idei ...
On 15 Sty, 20:09, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
U縴tkownik "gonzik" <bi_ker_76-o...@yahoo.com> napisa w wiadomo禼inews:1640996a-8036-4cc2-ac8b-5e4613a1970ck17g2000yqh.googlegroups.com...

http://ktm.com/Detail.223.20.html?&nodeID=106585&cHash=9d4b98175c

>Czy cos zmienilo? Bo z tego wynika ze KTM sie wycofal jako zespol
>fabryczny.

燬trachy na lachy, czytaj miedzy wierszami (na ko馽u tego artyku硊)
> [...]
samo emocjonuj眂e jak wy禼igi 7-setek.

>A apropo Luca Manci. Skad wiadomo ze ktos mu kazal oddac to kolo?

燤y秎enie, dedukcja, czytanie mi阣zy wierszami i komentator
angielski na EUROSPORT kt髍y ugryz si w j陑yk ...

--

Tomy M.www.ansibl.com

Twoje poglady na Dakar sa tak obiegowe/ludowe ,ze d硊go by ci
t硊maczy.
Niewiele zrozumiesz.
Tylko w jednym masz racje ,縠 Dakar to g體no . To nie sport.
Tak samo jak ka縟y rajd enduro .Od ma硑ch po du縠.
Wszystkie one opieraja sie w sporej mierze  na oszustwie.

A jak by by znawca Dakaru. To na pewno zna by "sukcesy " Yamahy i
BMW.

Zw砤szcza Yamaha "gra砤 tak czysto" , 縠 a jajca puchna :-/

Co ty tu pierdolisz o KTM ? To najgorszy be砶ot , najbardziej obiegowy
i durny. Pieprzenie leszczyk體 , KTM-fob體 , a nie kogos
zorientowanego w temacie.

Data: 2010-01-12 19:27:54
Autor: Ozz
DAKAR - pop艂uczyny po idei ...
Tomy M. pisze:
Sprawiedliwo艣ci sta艂o si臋 zado艣膰, Coma si臋 nie liczy w tym Dakarze.
Niech spr贸buje za rok. KTM traci kibic贸w prowadz膮c cwaniackie
i ma艂o sportowe zagrywki.
Rajd DAKAR to zawody indywidualne a nie dru偶ynowe.

Jak KTM moze tracic kibicow, skoro Dakar to zawody indywidualne, a nie druzynowe?

[...]

Za to mi kobieta daje, lubi tepych na ostro :)

Ozz

Data: 2010-01-13 14:14:08
Autor: wojkop
DAKAR - pop�uczyny po idei ...
DAKAR TO G&#65533;WNO

"Rafa Sonik: Argenty馽zycy nie jad czysto..." :
http://www.sport.pl/sport/1,78202,7447446,Rafal_Sonik__Argentynczycy_nie_jada_czysto.html

wojkop
rockers.webd.pl

--