DAKAR - popłuczyny po idei ...

Data: 2010-01-10 00:05:44
Autor: masti
DAKAR - popłuczyny po idei ...
Dnia pięknego Fri, 08 Jan 2010 11:43:13 +0100, osobnik zwany Tomy M.
wystukał:

Dakar to shit ... to prywatne wyścigi KTM, VW, BMW i kilku innych
wielkich firm, to nie ma nic wspĂłlnego ze sportem.

tak w roli komentarza:
http://www.sport.pl/sport/1,78202,7436592,.html
Zajmujący drugie miejsce w Rajdzie Dakar hiszpański motocyklista Marc Coma (KTM) został ukarany dodaniem sześciu godzin za niezgodną z regulaminem wymianę opon na trasie 7. etapu. Hiszpan, który nie przyznaje się do przewinienia, spadł na 24. miejsce w klasyfikacji generalnej. a jednak mnie jest tak do końca tragicznie :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

DAKAR - popłuczyny po idei ...