DALEKO...

Data: 2009-12-16 16:58:18
Autor: Prawusek
DALEKO...
.... do świąt, a poczta nie dostarcza przesyłek - do mnie nie dochodzą paczki
od 30 listopada. Pewnie eSBuce szykują zawalenie mnie paczkami - dawniej
robiono to bardzo często - kumulacje jak w totolotku.

Data: 2009-12-16 17:04:04
Autor: boukun
DALEKO...

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hgb075$qr9$1atlantis.news.neostrada.pl...
... do świąt, a poczta nie dostarcza przesyłek - do mnie nie dochodzą paczki
od 30 listopada. Pewnie eSBuce szykują zawalenie mnie paczkami - dawniej
robiono to bardzo często - kumulacje jak w totolotku.

Uważaj, bo ci granaty z wypadającą przy rozpakowywaniu zawleczką w tych skumulowanych paczkach podślą.

boukun

Data: 2009-12-16 17:50:12
Autor: Neko
DALEKO...
[...]

Paranoja pijaka siegnela zenitu !

A mowilem, ze dykta szkodzi, Panie Jerzy !

Data: 2009-12-16 17:18:37
Autor: Karol
DALEKO...
Neko <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał(a):
> [...]

> od 30 listopada. Pewnie eSBuce szykują zawalenie mnie paczkami - dawniej
> robiono to bardzo często - kumulacje jak w totolotku.

jakbys byl dla nich grozny, to juz dawno dostalbys w paczce *bombke*, ale nie
taka pod choinke:)))

--

DALEKO...