DAMY KOSZTY - FAKTURY VAT - ZMNIEJSZANIE OBCIĄŻEŃ FISKALNYCH

Data: 2009-11-23 22:53:16
Autor: Gotfryd Smolik news
DAMY KOSZTY - FAKTURY VAT - ZMNIEJSZANIE OBCIĄŻEŃ FISKALNYCH
On Mon, 23 Nov 2009, Hubert Wiertnicki wrote:

Oferujemy Państwa firmie dodatkowe koszty uzyskania przychodu
(faktury) wystawiane z różnych, legalnie działających firm w celu
obniżenia Państwa zobowiązań VAT i PIT względem US.

Nasze atuty:

*legalność

....w świetle przepisów o DG, przepisów o VAT i przepisów o statystyce
publicznej w szczególności, nakazujących podawanie w publicznych
ofertach numerów KRS/EDG, NIP i REGON w szczególności...

*anonimowość

"umowę pan podpisze na miejscu, nie, nie moze pan ze sobą zabrać"? ;)

*profesjonalizm

  Zainteresowany nie jestem, ale mam kontrahentów (duże, "profi"
firmy), domagające się zapisu "ew. szkody spowodowane nieprawidłowym
wystawieniem f-ry pokrywa wystawca", tak z ciekawości - dajecie?

pzdr, Gotfryd

DAMY KOSZTY - FAKTURY VAT - ZMNIEJSZANIE OBCIĄŻEŃ FISKALNYCH