DAMY RADĘ!!!

Data: 2015-12-13 03:40:07
Autor: stevep
DAMY RADĘ!!!
# Tomasz Lis TOMASZ LIS 9 godzin temu
Nie wiem komu dziękować, może Panom Kaczyńskiemu i Dudzie? Nie, dziękuję  dziesiątkom tysięcy wspaniałych ludzi, dzięki którym przeżyłem dziś  najpiękniejsze chwile od wielu, wielu lat.

Tak, szczerze mówiąc bardzo się baliśmy jak wypadnie ta demonstracja.  Pesymiści mówili o tysiącu, optymiści o trzech - czterech tysiącach  uczestników. Gdy wczoraj przewidywałem, że w demonstracji przed Trybunałem  Konstytucyjnym weźmie udział pięć - siedem tysięcy ludzi, sam nie byłem  pewien czy czasem z tym optymizmem nie przesadziłem.
Szukasz wykwalifikowanych pracowników tymczasowych?
Tak, chcę poznać ofertę.
Nie, dziękuję.

Nie, było lepiej, oficjalnie mówi się o pięćdziesięciu tysiącach. Może  było 51 tysięcy, a może 39 tysięcy. Ale to bez znaczenia. To była wielka  demonstracja, olbrzymi tłum, a były przecież demonstracje także w innych  wielkich polskich miastach.

Obiecano nam Budapeszt w Warszawie. I w ostatnich tygodniach nowa władza  zrobiła naprawdę wiele, by zdemontować państwo prawa i wprowadzić  zamordyzm. A przecież doskonale wiemy, że to dopiero początek. Pan  Kaczyński chce iść na ostro, a w partii, także w Pałacu Prezydenckim i w  Kancelarii Premiera, ma wiernych i biernych pomagierów, którzy powiedzą  każde kłamstwo, zrobią każde świństwo, zaprzeczą oczywistym faktom, a z  nas, ludzi, którzy Polskę wyobrażają sobie zupełnie inaczej, będą szydzić.

Jak chyba wszyscy uczestnicy demonstracji w Warszawie, przeżyłem dziś  piękne chwile. Nie tylko dlatego, że było nas tak wielu, ale także ze  względu na nastrój, w którym ta wielka demonstracja się odbyła.. Kilka dni  temu wszyscy oglądaliśmy zdjęcia nienawistnych ludzi, którzy popychali  reportera TVP, grożąc mu i wyzywając od najgorszych. Ale dziś w Warszawie  nie było miesięcznicy paranoi i nienawiści. Był marsz obywateli,  demokratów.

Tak, niektóre skandowane hasła były ostre- "Andrzej Duda, oddaj dyplom",  "Andrzej Duda to obłuda", "Duda, Duda, to się nie uda", "Chcemy  demokracji, nie kaczokracji", "Precz z Kaczorem" czy - przed Pałacem  Prezydenckim - "dziki lokator", "eksmisja", "Andrzej Duda musi odejść".  Ale skandowaniu towarzyszyły raczej ironiczne uśmiechy, dedykowane tym,  których hasła dotyczyły". Nie było nienawiści. Jarosław Kaczyński, Andrzej  Duda czy Beata Szydło mogliby sobie iść tuż obok, nic by im się nie stało.  Agresja, to nie my. Nienawiść, to nie my. Na tej demonstracji był bowiem  duch prawdziwej solidarności, tej z Gdańska, z sierpnia 1980 roku. A  najważniejszym hasłem nie było żadne hasło personalne, lecz to najprostsze  -"Obronimy demokrację".

Jarosław Kaczyński nie jest ani wielkim politykiem, ani wielkim  strategiem, ani wielkim człowiekiem, ale ma pewien talent, dziś myślę, że  ma talent nawet większy niż sądziłem wczoraj. Dotychczas byłem bowiem  przekonany, że potrafi budzić wyłącznie złe uczucia, generować wyłącznie  złą energię. A tu okazuje się, że w kilka tygodniu zmobilizował uśpione  tak długo społeczeństwo obywatelskie. KOD pączkuje błyskawicznie, a w  sobotnie, zimne, deszczowe popołudnie, ludzie, którzy mogliby odpoczywać  po pracy, ludzie, którzy przecież
mają na głowie przedświąteczne zakupy, spędzili wiele godzin, by bronić  wartości najważniejszych dla porządnych ludzi, porządnych obywateli,  porządnych Polaków.

PIS-owscy propagandyści już się szykowali do wylewania na - jak sądzili -  garstkę demonstrantów, kubłów pomyj. A tu olbrzymie morze ludzi. Tak,  Kaczyński będzie brnął dalej, ale dziś przekazaliśmy mu ważną wiadomość -  nie jesteśmy wcale bezsilni, jest w nas siła i moc. A to dopiero początek.  Gdy będzie trzeba, na następną demonstrację przyjdzie 150 tysięcy ludzi. A  gdy i to nie wystarczy powtórzy się w Warszawie Majdan. Oby nie było
takiej potrzeby. Ale jeśli będzie, obywatele będą skutecznie bronić Polski  przed uzurpatorem, który uważa, że ma władzę dyktatorską.

Od wielu dni słyszeliśmy, że ważniejsza niż prawo jest wola ludu.  Najważniejsze oczywiście jest prawo, właśnie nasza uchwalona w referendum  konstytucja jest wyrazem woli ludu. Ale niech im będzie. Skoro uważają, że  najważniejsza jest wola ludu, trzeba im pokazać wolę ludu.

Z całego serca chciałem też podziękować wszystkim tym tak wielu ludziom,  którzy dziś podchodzili do mnie, dziękowali, pozdrawiali i dodawali  otuchy. To ja z całego serca dziękuję, tym bardziej, że wszystkie te słowa  słyszała moja córka. Okazuje się, że jest nie tylko Polska hejterów,  nienawistników, Polska stężonej nienawiści i resentymentu. Jest także,  jest przede wszystkim, fajna Polska. I ona właśnie zwycięży. To może być  długi, bardzo długi marsz, ale będzie on prowadził do zwycięstwa. Nie  tylko dlatego, że w ostatecznym rachunku okaże się, iż
to my stanowimy większość. Przede wszystkim dlatego, że solidarność,  życzliwość, poczucie odpowiedzialności, muszą na dłuższą metę wygrać z  nienawiścią, z frustracją, ze złymi emocjami.

To był piękny dzień. Wielkie rzesze ludzi dały sobie dziś nawzajem  wspaniały prezent pod choinkę. Poczucie wspólnoty. Niech nam tego poczucia  nikt nigdy nie zabierze. #
Ze strony:
http://tiny.pl/gg89g

--
stevep
-- -- -

Data: 2015-12-13 03:32:27
Autor: szklanynocnik
DAMY RADĘ!!!
użytkownik stevep napisał:
# Tomasz Lis TOMASZ LIS

No dobrze piękny dzień, ale czy ochroni Lisa przed
kopnięciem w dupę z TVP? Bo jak powiedzieli pisiory, w tvp pozostaną tylko techniczni...
Chociaż p.Lis
ma jeszcze niusłika i natemat.pl, on da se radę:)

Końu podskakuje na marszu, przewyborne:
https://www.youtube.com/watch?v=V1Y90GBsjmM
No dzieje się, oj dzieje się, jest i śmieszno i straszno.

Data: 2015-12-13 16:23:24
Autor: the_foe
DAMY RADĘ!!!
W dniu 2015-12-13 o 12:32, szklanynocnik@gmail.com pisze:
No dobrze piękny dzień, ale czy ochroni Lisa przed
kopnięciem w dupę z TVP?

Myslisz, ze Lis przez to przestanie spać po nocach, ze się popłacze? Znajdzie pracę gdzie indziej.
To co mu sciąga sen z powiek, to strach, ze zamaskowani "prawdziwy Polacy" spuszczą mu łomot, ktoś zastraszy dzieci, naruszy mir domowy itd... bo taki jest około-rządowy przekaz, że pan Lis jest na jakiejś liście proskrypcyjnej i własciwie patriotycznie jest go nękać. To jest właśnie kaczyzm.

--
@foe_pl

Data: 2015-12-13 07:50:51
Autor: bronek.tallar
DAMY RADĘ!!!
użytkownik the_foe napisał:
 To jest właśnie kaczyzm.

W takim razie kaczyzm mnie nie dotyczy, za to Obywatelskość peło  może:
http://www.skarbowcy.pl/blaster/extarticle.php?show=article&article_id=22211

Data: 2015-12-13 07:13:14
Autor: Zenek Kapelinder
DAMY RADĘ!!!
Z przemowienia prezesa cala Polska sie z nich smieje, komunisci i zlodzieje.

Data: 2015-12-13 17:09:55
Autor: stevep
DAMY RADĘ!!!
W dniu .12.2015 o 16:13 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Z przemowienia prezesa cala Polska sie z nich smieje, komunisci i  zlodzieje.

Masz racje, cała Polska śmieje się z konusa.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-12-13 09:54:04
Autor: dante
DAMY RADĘ!!!
Dnia Sun, 13 Dec 2015 03:40:07 +0100, stevep napisał(a):

# Tomasz Lis TOMASZ LIS 9 godzin temu
[...]
Ze strony:
http://tiny.pl/gg89g

 " - Ale dlaczego on tak..."...  kwiczy?

Data: 2015-12-13 12:47:12
Autor: Mark Woydak
DAMY RADĘ!!!
W dniu 2015-12-13 o 03:40, stevep pisze:
# Tomasz Lis    TOMASZ LIS

WALISZ GRÓHE ? ???

Mark Woydak

--