DAS - opinie?

Data: 2011-01-17 20:19:16
Autor: DoQ
DAS - opinie?
Witam,

Rozważam zakup polisy w DAS.
Czy ktoś z Was mógłby podzielić się wrażeniami? Chodzi mi o ich działalność, czy są skuteczni i jak to ogólnie wygląda z punktu widzenia klienta.

Pozdrawiam
Paweł
  DoQ -- [ES9J4]-- mail: pawel.doq@gmail.com

Data: 2011-01-17 20:28:49
Autor: Staszek Sosenko
DAS - opinie?

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:ih253i$u58$1mx1.internetia.pl...
[...]

Sporo wyłączeń i bodaj 2-miesięczna karencja, ale IMO warto. Co prawda sprawa nie dotyczy samochodu, ale:

W maju zeszłego roku zalało mi w piwnicy 15-letni piec gazowy Viessmanna. Wycena naprawy w autoryzowanym serwisie opiewała na 9,5k. Ubezpieczyciel (Link4) wypłacił 700zł. Ojciec kupił nowy piec podobnej klasy za 7,5k. Nie zagłębiając się w szczegóły, po interwencji DAS Link4 wypłacił (kolejno) 3k, 2k, 2k, za każdym razem uznając sprawę za zamkniętą.

Jak byś chciał znać więcej szczegółów, to raczej na priv.

--
### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###

Data: 2011-01-17 21:51:15
Autor: Seba
DAS - opinie?
Dnia Mon, 17 Jan 2011 21:01:10 +0100, DoQ napisa³(a):

Jak by¶ chcia³ znaæ wiêcej szczegó³ów, to raczej na priv.

poszlo:)

Ej, ej - mnie te¿ to interesi (Staszek, wybacz w¶cibsko¶æ ;))
Pawe³ daj znaka jak wysz³y wszystkie aspekty za i przeciw - coraz
bardziej zastanawiam sie nad tym akurat dupochronem.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2011-01-17 22:01:27
Autor: Staszek Sosenko
DAS - opinie?

U¿ytkownik "Seba" <seb_beztego_sob@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:tjnkv79vyz4b.42owm6cdy467.dlg40tude.net...
[...]

OK, odpuszczam ju¿ tego priva i piszê tutaj ;)

Cholera, nie mogê znale¼æ polisy i OWU, a na stronie DAS jeszcze do nich nie doszed³em... W ka¿dym razie, nawi±zuj±c do pytañ DoQ z maila:
- dopóki nie znajdê OWU, nie napiszê nic o wy³±czeniach... Chyba, ¿e znajdê na stronce. Na pewno obowi±zuje karencja po zawarciu umowy (AFAIK dwa miesi±ce)
- DAS nie ma swoich prawników. W przypadku sporu najpierw koresponduj± w Twoim imieniu z drug± stron±, a jak to nic nie da, to masz dwie mo¿liwo¶ci: albo sam sobie znajdujesz prawnika, za którego p³aci DAS, albo wyznaczaj± Ci kancelariê prawn±, z któr± musisz nawi±zaæ kontakt i przekazaæ dokumenty zwi±zane z reprezentacj±.
- trudno mi powiedzieæ, jak zarabiaj± :) Najwidoczniej jako¶ siê im op³aca. W naszym przypadku dziêki nim CA£A szkoda (³±cznie z kosztami przeróbki instalacji CO) zosta³a rozliczona co do z³otówki. Trwa³o to dobre pó³ roku, ale jak na polskie warunki to chyba nie¼le ;)

--
### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###
### staszek <tumabyæma³pa> sosenko <tumabyækropka> pl | GG:3134157 ###

Data: 2011-01-17 22:21:37
Autor: DoQ
DAS - opinie?
W dniu 2011-01-17 22:01, Staszek Sosenko pisze:

[...]

Aaa no widzisz, to ju¿ mi sporo wyja¶ni³o.
Mia³em obawy, czy nie zatrudniaj± za grosze "prawników" co to przedtem sprzedawali marchewkê na targu (jak to teraz czêsto bywa).
Dziêki za info. Przyda³by siê kto¶ jeszcze, kto mia³ jakie¶ przeprawy i komu DAS pomog³o ;)

Pozdrawiam
Pawe³
  DoQ -- [ES9J4]-- mail: pawel.doq@gmail.com

Data: 2011-01-17 22:27:43
Autor: kml
DAS - opinie?

U¿ytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:ih2c8v$7u5$1mx1.internetia.pl...

[...]

Pamiêtam jak pisa³ na grupie cz³owiek, któremu silnik w mondeo zassa³ i dziêki DAS sprawê za³atwi³ z AC czego odmówi³ mu ubezpieczyciel - mam nadzieje, ¿e nic nie powali³em, powinno byæ w archiwum :)

kml

Data: 2011-01-18 02:47:48
Autor: Massai
DAS - opinie?
DoQ wrote:

> [...]

Mia³em obawy, czy nie zatrudniaj± za grosze "prawników" co to
przedtem sprzedawali marchewkê na targu (jak to teraz czêsto bywa).

Ech, moja ¿ona jest radc± prawnym, trochê pracuje na etatach, trochê
normalnie prowadzi sprawy. I naprawdê, sprawa sprawie nierówna. Taka
popierdu³ka jak sprawa z TU w s±dzie to nie trzeba geniusza. Normalny
radca prawny czy adwokat we¼mie tak± sprawê za 500 pln + 400-500 pln za
ka¿d± rozprawê. Ju¿ za tyle siê op³aca.
A jak jeszcze siê takimi sprawami zajmuje czêsto, ma szymelki do pozwów
w temacie, to zupe³ny luz.

Sprawa siê zakoñczy po jednej - dwóch rozprawach.

A tak± kasê to spokojnie siê dostanie jako zas±dzone koszty od TU.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-01-18 08:55:21
Autor: Seba
DAS - opinie?
Dnia Mon, 17 Jan 2011 22:01:27 +0100, Staszek Sosenko napisa³(a):

OK, odpuszczam ju¿ tego priva i piszê tutaj ;)

:) Dziêki.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2011-01-17 22:25:34
Autor: DoQ
DAS - opinie?
W dniu 2011-01-17 21:51, Seba pisze:

Ej, ej - mnie te¿ to interesi (Staszek, wybacz w¶cibsko¶æ ;))
Pawe³ daj znaka jak wysz³y wszystkie aspekty za i przeciw - coraz
bardziej zastanawiam sie nad tym akurat dupochronem.

No w³a¶nie my¶lê o tym pe³nym pakiecie, rodzinnym...
Tylko ca³y czas mam mieszane uczucia, bo jako¶ "polisa" kojarzy mi siê z dymaniem klienta ;)

Pozdrawiam
Pawe³
  DoQ -- [ES9J4]-- mail: pawel.doq@gmail.com

Data: 2011-01-18 08:54:31
Autor: Seba
DAS - opinie?
Dnia Mon, 17 Jan 2011 22:25:34 +0100, DoQ napisa³(a):

No w³a¶nie my¶lê o tym pe³nym pakiecie, rodzinnym...

Jak to wychodzi kosztowo?

Tylko ca³y czas mam mieszane uczucia, bo jako¶ "polisa" kojarzy mi siê z dymaniem klienta ;)

Co¶ w tym jest ;)

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2011-01-17 22:30:50
Autor: Sebastian Biały
DAS - opinie?
On 2011-01-17 20:19, DoQ wrote:
Czy ktoś z Was mógłby podzielić się wrażeniami?

W opini kolegi:

Podczas zgłaszania szkody ubezpieczycielowi miał zapakowane dokumenty w obwolutę z DAS. Budziło to grozę w oczach panieniki przyjmującej zlecenie i wypłata nastapila nad wyraz szybko (byc może coś zanotowala w zleceniu). A bylo z czym porównać, bo sąsiadowi który ucierpiał w tej samej sytuacji i praktycznie identycznie wypłacono "netto od wartości z katalogu" i po 3x dłuzszym czasie po drodze strasząc prawnikami ;)

Bardzo polecał.

Data: 2011-01-18 09:20:31
Autor: marek
DAS - opinie?
Podczas zgłaszania szkody ubezpieczycielowi miał zapakowane dokumenty w obwolutę z DAS. Budziło to grozę w oczach panieniki przyjmującej zlecenie

tak, tak. oczywiscie. standardowy text ktory sprzedaja akwizytorzy handlujacy polisami das. na ubezpieczycielu nie robi to zadnego wrazenia, a tymbardziej na pani przyjmujacej dokumenty. ogarnij sie chlopie.

Data: 2011-01-18 17:58:38
Autor: Sebastian Biały
DAS - opinie?
On 2011-01-18 09:20, marek wrote:
[...]

Obawiam się, że gdyby nie pomiar na wiarygodnej próbie sąsiada to bym też nie uwierzył. Identyczna szkoda parkingowa zgłoszona w tym samym momencie (dwa samochody na parkingu rozjechane przez jakiegoś pijanego debila). Klient z DAS dostaje odszkodowanie od razu, klient bez DAS dostaje po długim marudzeniu i straszeniu prawnikami. Szkoda identyczna. Samochody podobne.

Sam się po tym wypadku głeboko zastanawiam czy jednak nie ma to wplywu.

Data: 2011-01-18 21:42:46
Autor: marek
DAS - opinie?
Szkoda identyczna.

nie wystepuje w przyrodzie. na tym mozemy zakonczyc ta dyskusje. ale jesli naprawde wierzysz w to co mowisz to kupuj.

Data: 2011-01-17 22:47:17
Autor: Dysiek
DAS - opinie?
Rozwa¿am zakup polisy w DAS.
Czy kto¶ z Was móg³by podzieliæ siê wra¿eniami? Chodzi mi o ich dzia³alno¶æ, czy s± skuteczni i jak to ogólnie wygl±da z punktu widzenia klienta.

Ile kosztuje takie "ubezpieczenie"? Na www nie pisza.

Dysiek

Data: 2011-01-18 19:40:24
Autor: huri_khan
DAS - opinie?
Dnia Mon, 17 Jan 2011 22:47:17 +0100, Dysiek napisa³(a):

Ile kosztuje takie "ubezpieczenie"? Na www nie pisza.

Dysiek

Zale¿y od wariantu w granicach 150 (tylko daney samochód lub osoba)  do 700 (ca³a rodzina i
wsytkie pojazdy) --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2011-01-19 21:12:14
Autor: krzyss
DAS - opinie?
W dniu 2011-01-17 22:47, Dysiek pisze:

Ile kosztuje takie "ubezpieczenie"? Na www nie pisza.

Za jedno auto place 256zl za wszystkie chyba chcieli 380zl (wszystkie ktore bede prowadzil) a pakietu rodzinnego to nie pamietam ale cos mi sie kolacze 500-600zl.

W tym roku pierwszy raz uzywalem DAS bo AXA dlugo zwlekala z wyplata odszkodowania i finalnie buchneli mi 80zl :-)

DAS po wezwaniu AXA do uzupelnienia wyplaty stwierdzil ze im sie to nie oplaca i ze sami mi oddadza ta kwote 80zl :) bo koszty rozprawy sa wyzsze niz to 80zl.

Dzialaja wolno i malo informuja klienta co sie dzieje w sprawie, dwa razy sie przypominalem, ale jak napisali pismo to mi sie podobalo prawniczy belkot ktory zrozumie tylko inny prawnik :)

--
===-- -- -==   krzyss vel Qkill   ==-- -- -===
-- -- ===-- --    www.krzyss.com   -- -- ===-- --

Data: 2011-01-18 00:51:55
Autor: Przemysław Gubernat
DAS - opinie?
W dniu 2011-01-17 20:19, DoQ pisze:
Witam,

Rozważam zakup polisy w DAS.
Czy ktoś z Was mógłby podzielić się wrażeniami? Chodzi mi o ich działalność, czy
są skuteczni i jak to ogólnie wygląda z punktu widzenia klienta.

OC sprawcy: "pacjent" (w czasie zdarzenia) 7 letnie Renault. Szkody - cały bok
uszkodzony. Do wymiany drzwi, błotnik + naprawa nadkola.
(u)bezpieczyciel: Warta, która wskazała pana Zenka naprawiającego w warsztacie.
Naprawa w ASO, mimo "walki" pisemnej DAS <-> Warta sprawa wylądowała w sądzie
(AFAIR Warta i tak dopłaciła do pierwotnej wyceny). Jakieś 3 miesiące temu
sprawa zakończona nakazem zapłaty + odsetki :D
Prawnika wskazał DAS, prawnik lokalny.
Koszt polisy: ok. 200 zł/rok

--
[WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
CB: Intek M-490 ML 145

| _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna   |

DAS - opinie?