DAS - opinie?

Data: 2011-01-17 22:47:17
Autor: Dysiek
DAS - opinie?
Rozważam zakup polisy w DAS.
Czy ktoś z Was mógłby podzielić się wrażeniami? Chodzi mi o ich działalność, czy są skuteczni i jak to ogólnie wygląda z punktu widzenia klienta.

Ile kosztuje takie "ubezpieczenie"? Na www nie pisza.

Dysiek

Data: 2011-01-18 19:40:24
Autor: huri_khan
DAS - opinie?
Dnia Mon, 17 Jan 2011 22:47:17 +0100, Dysiek napisał(a):

Ile kosztuje takie "ubezpieczenie"? Na www nie pisza.

Dysiek

Zależy od wariantu w granicach 150 (tylko daney samochód lub osoba)  do 700 (cała rodzina i
wsytkie pojazdy) --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2011-01-19 21:12:14
Autor: krzyss
DAS - opinie?
W dniu 2011-01-17 22:47, Dysiek pisze:

Ile kosztuje takie "ubezpieczenie"? Na www nie pisza.

Za jedno auto place 256zl za wszystkie chyba chcieli 380zl (wszystkie ktore bede prowadzil) a pakietu rodzinnego to nie pamietam ale cos mi sie kolacze 500-600zl.

W tym roku pierwszy raz uzywalem DAS bo AXA dlugo zwlekala z wyplata odszkodowania i finalnie buchneli mi 80zl :-)

DAS po wezwaniu AXA do uzupelnienia wyplaty stwierdzil ze im sie to nie oplaca i ze sami mi oddadza ta kwote 80zl :) bo koszty rozprawy sa wyzsze niz to 80zl.

Dzialaja wolno i malo informuja klienta co sie dzieje w sprawie, dwa razy sie przypominalem, ale jak napisali pismo to mi sie podobalo prawniczy belkot ktory zrozumie tylko inny prawnik :)

--
===-- -- -==   krzyss vel Qkill   ==-- -- -===

DAS - opinie?