Dżentelmen włamywacz.

Data: 2016-05-24 04:12:38
Autor: stevep
Dżentelmen włamywacz.
# - Takie będą Rzeczypospolite, jak ich młodzieży chowanie - powiedział  ładnych parę lat temu Jan Zamoyski, kanclerz wielki koronny i hetman  wielki koronny, doradca Zygmunta Augusta i Stefana Batorego. Jeśli Polską  młodzież będziemy chować tak jak córkę gdańskiej radnej z PiS, to widoki  naszej ojczyzny są w najlepszym razie marne.

Sprawę pewnie wszyscy znają. W Gdańsku odbył się Marsz Równości. Jak  najbardziej legalny. Nie spodobał się on narodowcom, którzy postanowili go  zakłócić. Policja stanęła na wysokości zadania i im na to nie pozwoliła. -  Grupa chuliganów próbowała się przedrzeć przez policjantów w stronę  marszu. Policjanci do tego nie dopuścili - relacjonował to komisarz Maciej  Stęplewski z Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku. Pewnie rzecz  zakończyłaby się krótkimi wzmiankami w mediach, gdy nie fakt, że wśród  osób zatrzymanych była 18-letnia Maria Kołakowska, córka gdańskiej radnej  z PiS.
- Mam nadzieję, że minister Błaszczak coś z tym zrobi - butnie powiedziała  dziennikarzowi TVN nastolatka. Wszystko wskazuje na to, że ta nadzieja nie  jest płonna, gdyż minister Błaszczak już działa.. Sytuacja na dziś jest  taka, że najwyższe czynniki władzy zaangażowały się w obronę nastolatki.  Minister spraw wewnętrznych spotkał się w tej sprawie z komendantem  głównym policji! Zaczął od zlecenia kontroli w gdańskiej policji. Jak to  uzasadnia? - Sam fakt brutalnego potraktowania przez policję młodej  kobiety, która, nic nie wskazywało na to, że jest agresywna, powalenie na  ziemię tej pani, skrępowanie, przyciskanie do ziemi, to jest  nieakceptowalne wobec kobiety. Ja takiego zachowania nie akceptuję -  powiedział Mariusz Błaszczak. Hmm... Dżentelmen. Szkoda, że przy okazji nie  powiedział ani słowa na temat zachowania nastolatki, jej rodziców i  znajomych, którzy nie dość, że nie reagowali na polecenie usunięcia się,  ale dość aktywnie dawali odpór policji. Gdyby ktoś z czytelników  zapomniał, to spieszę z informacją, że Mariuszowi Błaszczakowi płacimy za  to, żeby dbał o spokój i porządek w kraju, żeby pilnował przestrzegania  prawa i żeby gwarantował policji, że ta będzie robić to, co do niej  należy, a nie za uczenie funkcjonariuszy zasad savoir-vivre. Ja zresztą  też jestem za tym, żeby policjanci byli grzeczni, ale lepiej będę się  czuła, gdy będą skuteczni. Gdy chuligan będzie celował we mnie kamieniem,  to nie oczekuję od policjanta, że powie do łobuza: - Czy szanowny pan,  mogły odłożyć ten przedmiot, gdyż może nim wyrządzić komuś krzywdę. Mam  nadzieję, że go obezwładni. Widać jednak oczekiwania moje nie są  oczekiwaniami Mariusza Błaszczaka.
Ale zostawmy to. Ja poważnie się zastanawiam, czy ludzie z PiS są w stanie  choć w minimalnym stopniu przewidywać swoje działania? Rozumiem, że dziś w  interesie partii rządzącej jest, by walecznych 18-latek było jak  najwięcej. Czy ktoś jednak pomyślał o tym, że między bojówką partyjną a  bandą chuligańską granica jest cienka? Że agresywnych grup długo nie da  się trzymać na smyczy? Dziś zdarzają się sytuacje, że agresywne grupy są  bezkarne, bo stoją po właściwej stronie politycznej. Tyle że najwyraźniej  ta właściwa strona polityczna nie ma pojęcia, że bawi się bombą zegarową,  która już tyka. I w końcu na pewno wybuchnie. Nie wiadomo jedynie, jaki  będzie zasięg tego wybuchu.
Iwona Leończuk #

Ze strony:
http://skroc.pl/8f786

--
stevep

Data: 2016-05-24 12:40:32
Autor: Ciemny Lód
Dżentelmen włamywacz.
Użytkownik "stevep" <steveo011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.yhx23ccv77twfsstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Eeee tam. W razie czego prezydent ułaskawi. Błaszczak już dostał polecenie z Nowogrodzkiej by dyskretnie zdjąć nieSSfornego policjanta. Trwają poszukiwania haków na jego i jego rodzinę. Człowiek jest więc problemów nie ma.

CL

Dżentelmen włamywacz.