DB EasyNet - wyciąg elektroniczny

Data: 2011-07-31 09:18:31
Autor: Seba
DB EasyNet - wyciąg elektroniczny
chyba nikt jeszcze o tym nie pisał - można wreszcie zrezygnować z makulatury i pobierać wyciągi via easyNet. Mając zdrapki można aktywować usługę samodzielnie przez internet, z dostępem pasywnym (np. mając tylko kartę kredytową, jak ja) trzeba dzownić. Sprawdziłem, działa :)

Data: 2011-07-31 11:20:33
Autor: Kamil Jońca
"Seba" <bbastek13.SKASUJ@gazeta.pl> writes:

[...]

Hm. Chyba czegoś nie rozumiem, bo ja tak robię od dawna.

KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
Nie przerywaj mi, kiedy ja przerywam

Data: 2011-07-31 11:37:14
Autor: Maruda
W dniu 2011-07-31 11:18, Seba pisze:
[...]

A czy za rezygnację z papierowego wyciągu proponują jakiś rabat/gratyfikację?
Jeśli nie, to niech idą za róg się wypałować.

Ile Ci zapłacili za ten post?

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-07-31 14:21:19
Autor: Aicha
[...]

??? Mam easyNeta od ponad roku i nie dostałam jeszcze ani jednej strony makulatury - mam wrażenie, że to był wręcz difoltowy warunek - ale nie chce mi się szukać regulaminu.
Jednakowoż wkurzające jest to, że wyciąg nie generuje się od razu po zakończeniu miesiąca, tylko trzeba na niego czekać circa 2 tygodnie (jeśli krócej, niech mnie ktoś poprawi, rzadko zaglądam).

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

Data: 2011-07-31 12:58:01
Autor: Seba
Aicha <blueberry37.nagmailu@to.ja> napisał(a):
[...]

faktycznie, do dbnet byly wczesniej, teraz dali dla kart kredytowych - to jest
ta nowosc :)

--

DB EasyNet - wyciąg elektroniczny