DB NET daje 10%

Data: 2011-12-01 21:43:44
Autor: Damian News
DB NET daje 10%
Witam,

Od dzisiaj niestety tylko dla nowych klientów

oprocentowanie całości środków na rachunku wynosi 8,10 %, co odpowiada
oprocentowaniu w wysokości 10% obciążonemu podatkiem od zysków kapitałowych,
jest oprocentowaniem promocyjnym i obowiązuje w okresie od dnia 1 grudnia
2011 roku do 28 lutego 2012 roku włącznie. Promocyjnym oprocentowaniem
objęte są wyłącznie środki zgromadzone na db Koncie Oszczędnościowym 24h w
Pakiecie z Kontem Osobistym db NET otwartym nie wcześniej niż 1 grudnia 2011
roku.

Data: 2011-12-01 22:02:16
Autor: wiatrak
DB NET daje 10%

Użytkownik "Damian News" <serwis@serwis.net.pl> napisał w wiadomości news:4ed7e705$1news.home.net.pl...
[...]

8,10% do 10 tys., ponad 10k tylko 4,09%  :(

Data: 2011-12-01 13:04:52
Autor: Paulina Bednarska
DB NET daje 10%
On 1 Gru, 22:02, "wiatrak" <wiat...@yahoo.pl> wrote:

8,10% do 10 tys., ponad 10k tylko 4,09%  :(

Złożyłam wniosek na wiarę, bo nie znalazłam pdf-a. Poratujecie?

Data: 2011-12-01 13:08:52
Autor: Paulina Bednarska
DB NET daje 10%
On 1 Gru, 22:02, "wiatrak" <wiat...@yahoo.pl> wrote:

8,10% do 10 tys., ponad 10k tylko 4,09%  :(

Już znalazłam, "pisze" jak wół. Te 10k to pewnie ze względu na belkę.

Data: 2011-12-01 22:15:23
Autor: MarekZ
DB NET daje 10%
Użytkownik "Paulina Bednarska" <pau.bednarska@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6085958e-6553-4e7d-b2ef-7751a59c81ad@y7g2000vbe.googlegroups.com...

8,10% do 10 tys., ponad 10k tylko 4,09%  :(

Już znalazłam, "pisze" jak wół. Te 10k to pewnie ze względu na belkę.

Hehehe. Jakby dali 8,1% bez ograniczenia kwotowego, znaczyłoby to, że natychmiast należy od nich wszystko wypłacać i modlić się żeby zdążyć. :)

Data: 2011-12-01 22:35:53
Autor: liliputek
DB NET daje 10%
W dniu 2011-12-01 22:15, MarekZ pisze:
[...]

Witam
Trochę poza tematem.
Czy można otworzyć konto DBnet w oddziale tak aby załapać się na promocję z internetem w play i jednocześnie móc wcześniej wpłacić pieniądze na konto oszczędnościowe?

Pozdrawiam
liliputek

Data: 2011-12-02 23:17:48
Autor: astro
DB NET daje 10%
liliputek wrote in <news:jb8rvp$j0h$1speranza.aioe.org>
Czy można otworzyć konto DBnet w oddziale tak aby załapać się na promocję z internetem w play i jednocześnie móc wcześniej wpłacić pieniądze na konto oszczędnościowe?

Konto DBnet zalozyc mozna tylko przez Internet.
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2011-12-02 17:34:08
Autor: Q
DB NET daje 10%
Już znalazłam, "pisze" jak wół. Te 10k to pewnie ze względu na belkę.

A wez pomysl, albo nie - pomoge: "raczej nie" :).

Data: 2011-12-02 17:34:39
Autor: Q
DB NET daje 10%
8,10% do 10 tys., ponad 10k tylko 4,09%  :(

....ale mozesz miec 3 konta, czyli 30k pln to prawdziwy max :)

Data: 2011-12-02 09:18:53
Autor: Paulina Bednarska
DB NET daje 10%
Ju znalaz am, "pisze" jak w . Te 10k to pewnie ze wzgl du na belk .

A wez pomysl, albo nie - pomoge: "raczej nie" :).

Już się połapałam, także bez złośliwości.

On 2 Gru, 17:34, "Q" <n...@spam.pl> wrote:
> 8,10% do 10 tys., ponad 10k tylko 4,09%  :(

...ale mozesz miec 3 konta, czyli 30k pln to prawdziwy max :)

Skąd pewność, że wszystkie 3 konta będę mieć 10% brutto?

Pozdrawiam

Data: 2011-12-02 21:28:43
Autor: Q
DB NET daje 10%
Skąd pewność, że wszystkie 3 konta będę mieć 10% brutto?

Bo na koncie oszcz. 24h jest 8.10%
i mozesz miec 3 takie konta.

Z czym tu mozna miec problem / czego nie rozumiec / o mamo...?

Data: 2011-12-02 21:32:42
Autor: Q
DB NET daje 10%
Skąd pewność, że wszystkie 3 konta będę mieć 10% brutto?

Tak a propos tego zdania + "dziwnej liczby w temacie":
to konto ma 8.10% a nie "10% brutto" -
- prosze o jakas higiene wypowiedzi :).

Data: 2011-12-01 23:23:15
Autor: Papkin
DB NET daje 10%
Damian News wrote:
Witam,

Od dzisiaj niestety tylko dla nowych klientów

jak do 10tys maksylanie to troche lipa...

mBank do mnie wyslal maila - 6,5% na lokacie negocjowanej, dla dobrego klienta od 200 tysiecy, nowe srodki oczywiscie. Takze i w mBanku cos mysla, dobry procent jak u Czarnieckiego, bez limitu gornego albo sie nie dopytalem.

Data: 2011-12-02 08:30:25
Autor: xbartx
DB NET daje 10%
Dnia Thu, 01 Dec 2011 23:23:15 +0100, Papkin napisał(a):

[...]

6,5% od 200k, nowe środki - coś myślą? To jest dobry procent ale w jakim kontekście, bo nie łapię?

--
xbartx

Data: 2011-12-02 11:05:35
Autor: Papkin
DB NET daje 10%
6,5% od 200k, nowe środki - coś myślą? To jest dobry procent ale w
jakim kontekście, bo nie łapię?

mBank zaoferowal takie warunki, sam z siebie, prawdopodobnie widzac ze z mBanku ucieklem z wieksza gotowa (choc bylo to dawno temu...), obecny bank sie skiepscil i juz nie ma lokat na 7.07% wiec wracam do mBanku. ALE to lokaty na 3mc i warunki jak napisalem wyzej. Zwykly klient (tj z mniejsza gotowka lub taki ktory nie uciekl) pewnie nie dostanie tyle, bez laski bo inne banki tez daja 6,5 np bgz optima.

Tylko jak lokaty skoncza sie na poczatku marca to jak uciec przed belka?

Moze zostac u Czarneckiego na TAX Free 6,11% na 6mc, przed belka uciekne a w ogolnym rozrachunku to wieksze zyski.

Data: 2011-12-02 11:28:53
Autor: Polak w Tuskolandii
DB NET daje 10%
Witam
a moge zaloazzyc konto dbNET tylko po to by otworzyuc oszczednosciowe,
czy raczej na db net musz pojawiac sie jakies wplywy etc?

DB NET daje 10%