DB NET daje 10%

Data: 2011-12-01 22:02:16
Autor: wiatrak
DB NET daje 10%

Użytkownik "Damian News" <serwis@serwis.net.pl> napisał w wiadomości news:4ed7e705$1news.home.net.pl...
Witam,

Od dzisiaj niestety tylko dla nowych klientów

oprocentowanie całości środków na rachunku wynosi 8,10 %, co odpowiada
oprocentowaniu w wysokości 10% obciążonemu podatkiem od zysków kapitałowych,
jest oprocentowaniem promocyjnym i obowiązuje w okresie od dnia 1 grudnia
2011 roku do 28 lutego 2012 roku włącznie. Promocyjnym oprocentowaniem
objęte są wyłącznie środki zgromadzone na db Koncie Oszczędnościowym 24h w
Pakiecie z Kontem Osobistym db NET otwartym nie wcześniej niż 1 grudnia 2011
roku.

8,10% do 10 tys., ponad 10k tylko 4,09%  :(

Data: 2011-12-01 13:04:52
Autor: Paulina Bednarska
DB NET daje 10%
On 1 Gru, 22:02, "wiatrak" <wiat...@yahoo.pl> wrote:

8,10% do 10 tys., ponad 10k tylko 4,09%  :(

Złożyłam wniosek na wiarę, bo nie znalazłam pdf-a. Poratujecie?

Data: 2011-12-01 13:08:52
Autor: Paulina Bednarska
DB NET daje 10%
On 1 Gru, 22:02, "wiatrak" <wiat...@yahoo.pl> wrote:

8,10% do 10 tys., ponad 10k tylko 4,09%  :(

Już znalazłam, "pisze" jak wół. Te 10k to pewnie ze względu na belkę.

Data: 2011-12-01 22:15:23
Autor: MarekZ
DB NET daje 10%
Użytkownik "Paulina Bednarska" <pau.bednarska@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6085958e-6553-4e7d-b2ef-7751a59c81ad@y7g2000vbe.googlegroups.com...

8,10% do 10 tys., ponad 10k tylko 4,09%  :(

Już znalazłam, "pisze" jak wół. Te 10k to pewnie ze względu na belkę.

Hehehe. Jakby dali 8,1% bez ograniczenia kwotowego, znaczyłoby to, że natychmiast należy od nich wszystko wypłacać i modlić się żeby zdążyć. :)

Data: 2011-12-01 22:35:53
Autor: liliputek
DB NET daje 10%
W dniu 2011-12-01 22:15, MarekZ pisze:
[...]

Witam
Trochę poza tematem.
Czy można otworzyć konto DBnet w oddziale tak aby załapać się na promocję z internetem w play i jednocześnie móc wcześniej wpłacić pieniądze na konto oszczędnościowe?

Pozdrawiam
liliputek

Data: 2011-12-02 23:17:48
Autor: astro
DB NET daje 10%
liliputek wrote in <news:jb8rvp$j0h$1speranza.aioe.org>
Czy można otworzyć konto DBnet w oddziale tak aby załapać się na promocję z internetem w play i jednocześnie móc wcześniej wpłacić pieniądze na konto oszczędnościowe?

Konto DBnet zalozyc mozna tylko przez Internet.
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2011-12-02 17:34:08
Autor: Q
DB NET daje 10%
Już znalazłam, "pisze" jak wół. Te 10k to pewnie ze względu na belkę.

A wez pomysl, albo nie - pomoge: "raczej nie" :).

Data: 2011-12-02 17:34:39
Autor: Q
DB NET daje 10%
8,10% do 10 tys., ponad 10k tylko 4,09%  :(

....ale mozesz miec 3 konta, czyli 30k pln to prawdziwy max :)

Data: 2011-12-02 09:18:53
Autor: Paulina Bednarska
DB NET daje 10%
Ju znalaz am, "pisze" jak w . Te 10k to pewnie ze wzgl du na belk .

A wez pomysl, albo nie - pomoge: "raczej nie" :).

Już się połapałam, także bez złośliwości.

On 2 Gru, 17:34, "Q" <n...@spam.pl> wrote:
> 8,10% do 10 tys., ponad 10k tylko 4,09%  :(

...ale mozesz miec 3 konta, czyli 30k pln to prawdziwy max :)

Skąd pewność, że wszystkie 3 konta będę mieć 10% brutto?

Pozdrawiam

Data: 2011-12-02 21:28:43
Autor: Q
DB NET daje 10%
Skąd pewność, że wszystkie 3 konta będę mieć 10% brutto?

Bo na koncie oszcz. 24h jest 8.10%
i mozesz miec 3 takie konta.

Z czym tu mozna miec problem / czego nie rozumiec / o mamo...?

Data: 2011-12-02 21:32:42
Autor: Q
DB NET daje 10%
Skąd pewność, że wszystkie 3 konta będę mieć 10% brutto?

Tak a propos tego zdania + "dziwnej liczby w temacie":
to konto ma 8.10% a nie "10% brutto" -
- prosze o jakas higiene wypowiedzi :).

DB NET daje 10%