DB i jego modem oraz kwadratowe Aero

Data: 2012-06-08 15:21:19
Autor: Łukasz
DB i jego modem oraz kwadratowe Aero
Czy ktoś z tej grupy korzysta z modemu dodawanego kiedyś
przez DB do konta w DB? Czy ma w tym modemie kartę Aero2?

Mam taki duet i pracuje bez problemu. Jedynie trzeba było zmienić
"preferencję" sieci wg. poniższego linku:
http://jdtech.pl/2011/08/aero2-na-czym-polegaja-problemy-z-huawei-e169.html

--
L.

Data: 2012-06-09 18:31:20
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
DB i jego modem oraz kwadratowe Aero

"Łukasz" jqsu8h$scq$1@inews.gazeta.pl

Mam taki duet i pracuje bez problemu. Jedynie trzeba było zmienić
"preferencję" sieci wg. poniższego linku:
http://jdtech.pl/2011/08/aero2-na-czym-polegaja-problemy-z-huawei-e169.html

Dzięki za info. Strasznie dużo pisania, głównie (przepraszam?) o niczym.
Dokopanie się do sedna trochę trwa. Ale być może warto. ;)

IMO trochę to dziwne, że nie przedstawiciel Aero2 czy producenta
modemu pomaga, lecz jakaś osoba ,,zewnętrzna'', na dodatek nie
z obowiązku, lecz z łaski na zasadzie -- komu chcę, temu pomogę.

Data: 2012-06-10 13:28:56
Autor: neoniusz
W dniu 09.06.2012 18:31, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
[...]

To prawie tak jak twoje posty, tylko sedna nie ma i nie warto go szukac.

Data: 2012-06-11 09:17:50
Autor:
neoniusz <neon@joemonster.org> napisał(a):

> Dzięki za info. Strasznie dużo pisania, głównie (przepraszam?) o niczym.
> Dokopanie się do sedna trochę trwa. Ale być może warto. ;)

To prawie tak jak twoje posty, tylko sedna nie ma i nie warto go szukac.

Touché! Można powiedzieć, że to działalność ocierająca się o trolling. Dawno nie było
takiego 'rozwodnienia' wątków na tej grupie.

Data: 2012-06-11 11:23:50
Autor: Kamil Jońca
DB i jego modem oraz kwadratowe Aero
" " <az.anonim@WYTNIJ.gazeta.pl> writes:

[...]

Touché! Można powiedzieć, że to działalność ocierająca się o trolling. Dawno nie było
takiego 'rozwodnienia' wątków na tej grupie.

Może po prostu trzeba zacząć używać KF ...
KJ

Data: 2012-06-11 15:40:11
Autor: TrzyLinie
OT

> Touché! > Można powiedzieć, że to działalność ocierająca się o trolling. Dawno nie
> było takiego 'rozwodnienia' wątków na tej grupie.

Może po prostu trzeba zacząć używać KF ...

O tym wszyscy oskarżacze zapominają. Ale najbardziej zapominają o tym, że
jeśli komukolwiek czegoś odmawiają, to inni mogą im odmówić tego samego.

Zatem co ogół obchodzi to, że oskarżaczy nie obchodzi to, co pisze
osobnik X? Więc do kogo te żale? Co grupowiczów obchodzi to, co ja mam
do powiedzenia? Nic? Można mnie wyfiltrować, podobnie jak osobnika X.
Więc jak już któryś musi zarzucić komuś trolowanie to warto zmienić temat
posta, żeby inni nie musieli czytać tych gorzkich żali bez jakiejkolwiek
wartości.

--

DB i jego modem oraz kwadratowe Aero