DB + ipod

Data: 2010-09-28 18:52:26
Autor:
DB + ipod
Przemyslaw Kwiatkowski <micha@micha.waw.pl> napisał(a):
Hello,

No to wiadomo juĹĽ w koĹ&#65533;cu jaki byĹ&#65533; ostatni moĹĽliwy czas wniosku, zaĹ&#65533;apujÄ&#65533;cy siÄ&#65533; na ipoda?

Do czasu aż na stronie nie pojawiła się informacja. A wg. mnie nie pojawiła
się do końca promocji, więc wszyscy powinni dostać.
Ja swojego iPoda dzi¶ odebrałem z Poczty. Czas zamkn±ć konto :)

Data: 2010-09-28 21:08:36
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
DB + ipod
arka.dio.SKASUJ@gazeta.pl pisze:

No to wiadomo juĹź w koĹ&#65533;cu jaki byĹ&#65533; ostatni moĹźliwy czas wniosku,
zaĹ&#65533;apujÄ&#65533;cy siÄ&#65533; na ipoda?

Do czasu aż na stronie nie pojawiła się informacja. A wg. mnie nie pojawiła
się do końca promocji, więc wszyscy powinni dostać.
Ja swojego iPoda dziś odebrałem z Poczty. Czas zamknąć konto :)

To daj znać jak poszło zamykanie. Przetrzesz nam szlaki. :-)

--
MiCHA

Data: 2010-09-28 19:11:27
Autor: xbartx
DB + ipod
Dnia Tue, 28 Sep 2010 21:08:36 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

To daj znać jak poszło zamykanie. Przetrzesz nam szlaki. :-)

Jak komuś potrzeba wypłacać ze wszystkich bankomatów nie ponosząc żadnych kosztów, to warto sobie konto zostawić. Przelicznik też są minimalnie lepsze niż na mBankowej VISA.

Data: 2010-09-29 10:29:58
Autor: Bartnick
DB + ipod
Do czasu aż na stronie nie pojawiła się informacja. A wg. mnie nie pojawiła
się do końca promocji, więc wszyscy powinni dostać.
Ja swojego iPoda dzi¶ odebrałem z Poczty. Czas zamkn±ć konto :)

No to miałe¶ szczę¶cie.
Możesz napisać kiedy składałe¶ wniosek?

Ja składałem 4 sierpnia po południu i nie dostałem iformacji o ipodzie ani samego ipoda.

Nawet składałem reklamację powołuj±c się na to co piszesz, że zgodnie z regulaminem je¶li niepojawiła się informacja o końcu promocji to wszyscy powinni dostać.
Dostałem pokrętne wyja¶nienie, i nie wiem co dalej z tym zrobić.
Może rzczenik konsumentów?

Poniżej odpowiedĽ na reklamację:

"Szanowny Panie, w odpowiedzi na zgłoszenie, dotycz±ce Regulaminu promocji Rozdajemy iPody, pragniemy potwierdzić, że zgodnie z jego zapisami, promocja trwała od 02.08.2010 roku. Bank zobowi±zany był poinformować o zakończeniu promocji na swojej stronie internetowej w przypadku wyczerpania puli nagród i spełnienia przez Klientów okre¶lonych w regulaminie warunków, przy czym weryfikacja spełnienia warunków niniejszego Regulaminu przez poszczególnych Uczestników była przeprowadzana przez Bank codziennie, jednakże z zastrzeżeniem, iż powiadomienia o wynikach Promocji do Uczestników, którzy nabyli prawo do nagrody, Organizator rozpocz±ł przekazywać po upływie 28 dni roboczych od daty rozpoczęcia Promocji. Przypominamy jednocze¶nie, że liczba iPodów w Promocji była ograniczona i oprócz spełnienia wszystkich warunków nałożonych przez Regulamin o kolejno¶ci przyznawania nagród decydował czas wypełnienia pełnego wniosku o założenie konta dbNET (pkt IV Zasady Promocji, pkt 2. Regulaminu Promocji "Rozdajemy iPody"). W zwi±zku z tym termin zakończenia promocji uzależniony był od tego, kiedy Klienci, którzy zawnioskowali o konto jako pierwsi, spełnili warunki promocji.  "

Pozdrawiam
Bartnick

Data: 2010-09-29 09:19:43
Autor:
DB + ipod
Bartnick <anarionNO@SPAMpoczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]
> się do końca promocji, więc wszyscy powinni dostać.
> Ja swojego iPoda dzi¶ odebrałem z Poczty. Czas zamkn±ć konto :)

Wniosek złożyłem 2 sierpnia około południa. Wiem, że osoba, która złożyła
wniosek 3 sierpnia również otrzymała iPoda.

[...]

Ja bym w ogóle olał to ich tłumaczenie. W regulaminie było napisane jasno, że
promocja trwa do momentu ogłoszenia na stronie banku wyczerpania puli nagród.
Skoro takiej informacji nie było w momencie złożenia wniosku to nagroda się
należy (je¶li spełniłe¶ pozostałe warunki).
Nie mam dobrych wspomnień zwi±zanych z DB, strasznie mnie zdenerwowali przy
kredycie hipotecznym i postanowiłem sobie, że i ja pewnego dnia zagram im na
nosie. Dlatego bez skrupułów zamknę konto, a Tobie poradzę aby¶ dr±żył temat
wysyłaj±c najpierw skargę do arbitra bankowego, a jak to nie przyniesie
rezultatu, do rzecznika konsumentów.

Data: 2010-09-29 21:39:10
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
DB + ipod
Bartnick pisze:

"Szanowny Panie, w odpowiedzi na zgłoszenie, dotyczące Regulaminu promocji
Rozdajemy iPody, pragniemy potwierdzić, że zgodnie z jego zapisami, promocja
trwała od 02.08.2010 roku. Bank zobowiązany był poinformować o zakończeniu
promocji na swojej stronie internetowej w przypadku wyczerpania puli nagrĂłd
i spełnienia przez Klientów określonych w regulaminie warunków, przy czym
weryfikacja spełnienia warunków niniejszego Regulaminu przez poszczególnych
Uczestników była przeprowadzana przez Bank codziennie, jednakże z
zastrzeĹĽeniem, iĹĽ powiadomienia o wynikach Promocji do UczestnikĂłw, ktĂłrzy
nabyli prawo do nagrody, Organizator rozpoczął przekazywać po upływie 28 dni
roboczych od daty rozpoczęcia Promocji. Przypominamy jednocześnie, że liczba
iPodów w Promocji była ograniczona i oprócz spełnienia wszystkich warunków
nałożonych przez Regulamin o kolejności przyznawania nagród decydował czas
wypełnienia pełnego wniosku o założenie konta dbNET (pkt IV Zasady Promocji,
pkt 2. Regulaminu Promocji "Rozdajemy iPody"). W zwiÄ…zku z tym termin
zakończenia promocji uzależniony był od tego, kiedy Klienci, którzy
zawnioskowali o konto jako pierwsi, speĹ‚nili warunki promocji.  "

Bla bla bla... Cholera, tak trudo podać konkretną datę? Np. "Uprzejmie informujemy, że promocja trwała do pipnastego sierpnia do godziny szybernastej tetefnaśnie."

--
MiCHA

DB + ipod