DB - mozna jak w Alior/mBank?

Data: 2010-04-06 09:57:25
Autor: sam jestem
DB - mozna jak w Alior/mBank?
DB24. Zatwierdzanie kodami z karty nie jest wg mnie wygodnym rozwiązaniem.

CZy w DB można zrobić tak jak np. w Alir lub mBank, żeby do moich stałych 'zaufanych' odbiorców system nie wymagał ciągłego wpisywania kodów z karty?

Czytanie karty jak i noszenie jej ze sobą nie jest zbyt komfortowe.

Jak w DB ominąć używanie karty kodów przy przelewach?

SJ

Data: 2010-04-06 12:18:32
Autor: Krzysztof
DB - mozna jak w Alior/mBank?

"sam jestem" <janke@vp.pl> wrote in message news:hpeph3$vdl$1news.onet.pl...
[...]

wg mojej pobieznej znajomosci ich systemu to sie nie da, bo nawet przelew z oszcz. na ror kaze potwierdzac za pomoca kodow.

Data: 2010-04-06 18:18:43
Autor: RobertS
DB - mozna jak w Alior/mBank?

[...]

nie można ominąć, mnie to również irytuje...
możesz zlecić kilka przelewów i zautoryzować jedną kombinacją kodów, ale ma możliwości zdefiniowania przelewów, które pójdą bez kodów ;-(

RobertS

Data: 2010-04-06 22:56:29
Autor: Grzexs
DB - mozna jak w Alior/mBank?
[...]

A tak przy okazji - to jest jedna karta raz na całe życie, czy czasem ją wymieniają?

A może jeszcze ktoś wie czym skutecznie zmyć tą farbę przykrywkową nie niszcząc tego, co pod spodem?
--
Grzexs

Data: 2010-04-06 23:06:33
Autor: Krzysztof
DB - mozna jak w Alior/mBank?

"Grzexs" <grzexs@gaXzeta.pXl> wrote in message news:hpg75o$a8v$1inews.gazeta.pl...
[...]

Podobnie jak w Getinie, wazna na 2 lata.

DB - mozna jak w Alior/mBank?