DB net-otwieranie konta?

Data: 2010-01-06 13:38:42
Autor: Krzysztof
DB net-otwieranie konta?
Jak dlugo trwa proces otwierania tego konta? Po wypelnieniu wniosku jest tylko informacja o wizycie kuriera. Czy oni kontaktuja sie kiedy ten kurier dotrze?

Data: 2010-01-06 17:14:49
Autor: lukasm
DB net-otwieranie konta?

W moim przypadku wyglądało to tak: wniosek wypełniony 18.12, 22.12 dostałem informację o wizycie kuriera dhl z dokumentami w tym samym dniu, 29.12 - email z DB że wszystko jest OK i 31.12 przesyłka z kartą debetową i kartą kodów. Jak na okres świąteczno - noworoczny nie jest to zły wynik.

Data: 2010-01-06 19:32:20
Autor: Maciej Loret
DB net-otwieranie konta?
Witam.

[...]

Ja złożyłem wniosek 22.12, chyba 30.12 zadzwoniłem do DB i zapytałem czy już wysłali, ale zostałem uspokojony, żeby zaczekać do10-15.01 i wówczas się w razie czego dopytywać...
Ale już ją dostałem (chyba 4.01)...

--
Pozdrawiam,
Maciej Loret

Data: 2010-01-06 18:48:31
Autor: Bogdan
DB net-otwieranie konta?
On Wed, 06 Jan 2010 13:38:42 +0100, Krzysztof wrote:

Jak dlugo trwa proces otwierania tego konta? Po wypelnieniu wniosku jest
tylko informacja o wizycie kuriera. Czy oni kontaktuja sie kiedy ten
kurier dotrze?

W moim przypadku 16 grudnia wypełniłem wniosek przez internet (potwierdzili automatem mailowym, że wypełniłem ten wniosek), a 22 grudnia otrzymałem maila, że wszystkie etapy procesu otwarcia konta dbNET zostały zakończone pomyślnie. Kartę token dostałem po świętach, debetówkę 4 stycznia.

--
Bogdan

DB net-otwieranie konta?