DB - nowy partner Premium Club, nowa karta od maja

Data: 2010-04-01 20:37:15
Autor: darnok
DB - nowy partner Premium Club, nowa karta od maja
Chyba jeszcze nikt nie doniosl na grupie - nowym partnerem Premium club jest Deutsche Bank. Nowa karta od maja.

Ze strony www: http://www.premiumclub.pl/partnerzy,deutsche-bank.xml

"Deutsche Bank PBC S.A. rozpoczyna współpracę z Premium Club

Z przyjemnością informujemy, że od 1 kwietnia 2010 roku Deutsche Bank PBC S.A. rozpoczyna współpracę z Premium Club.

Efektem tej współpracy będą dwie nowe karty kredytowe Deutsche Bank Premium Club z logo MasterCard – Silver i Gold – obie wyposażone w nowoczesną technologię płatności bezstykowych PayPass™ oraz bogaty pakiet ubezpieczeń.

Produkt zostanie udostępniony w sieci sprzedaży na początku maja.

O nowy produkt będzie można wnioskować w oddziałach i placówkach Deutsche Bank PBC oraz na wybranych stacjach Statoil. Wszystkie transakcje bezgotówkowe dokonane kartą kredytową Deutsche Bank Premium Club będą premiowane punktami lojalnościowymi, które będzie można wymienić na atrakcyjne nagrody z Katalogu nagród Premium Club."

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2010-04-02 06:04:47
Autor: xbartx
Dnia Thu, 01 Apr 2010 20:37:15 +0200, darnok napisał(a):

[...]

I kolejna karta z PPss. Ciekawe kiedy się w końcu jacyś sprzedawcy pokwapią do instalacji odpowiednich terminali. Fakt, że to niewątpliwie są dodatkowe koszty, ale myślę, że kto pierwszy się przełamie, może na tym nieźle zarobić, jak się ludziom spodoba.

--
xbartx

Data: 2010-04-02 10:22:00
Autor: Erazmus
On 2 Kwi, 08:04, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Dnia Thu, 01 Apr 2010 20:37:15 +0200, darnok napisał(a):

> Efektem tej współpracy będ± dwie nowe karty kredytowe Deutsche Bank
> Premium Club z logo MasterCard - Silver i Gold - obie wyposażone w
> nowoczesn± technologię płatno¶ci bezstykowych PayPass(tm) oraz bogaty
> pakiet ubezpieczeń.

I kolejna karta z PPss. Ciekawe kiedy się w końcu jacy¶ sprzedawcy
pokwapi± do instalacji odpowiednich terminali. Fakt, że to niew±tpliwie
s± dodatkowe koszty, ale my¶lę, że kto pierwszy się przełamie, może na
tym nieĽle zarobić, jak się ludziom spodoba.

W salonikach Kolportera można już płacić by-passem więc powoli liczba
terminali do akceptacji płatno¶ci bezstykowych wzrasta  :)

--
pozdrawiam,
Erazmus

DB - nowy partner Premium Club, nowa karta od maja