DB powerNet osobiste i firmowe

Data: 2010-02-21 14:52:45
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
DB powerNet osobiste i firmowe
Czy jest możliwa inna, nie tak ślimacząca się wersja konta
osobistego w Deutsche Banku? niechby i była rozsądnie (tj.
kilka/kilkanaście zł) płatna, ale żeby działała normalnie.

I czy konta DB firmowe PowerNet (te założę napewno) są
jakoś znacznie szybsze od EasyNet? Bo easy jest jak dla
mnie stanowczo za bardzo easy a za mało net ;)

Data: 2010-02-21 10:08:18
Autor: Erazmus

Sprawdź sobie tutaj http://demo-powernet.deutsche-bank-pbc.pl/ :)

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-02-21 15:11:42
Autor: RobertS
[...]

DB jest słabiutkie w internecie...i do tego jeszcze te zdrapki ;-(

RobertS

Data: 2010-02-21 18:09:18
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
> [...]
> kilka/kilkanaście zł) płatna, ale żeby działała normalnie.

DB jest słabiutkie w internecie...i do tego jeszcze te zdrapki ;-(

miałem okazje sie przekonać i właśnie dlatego pytam
czy powerNet byłby albo jest lepszy

--

DB powerNet osobiste i firmowe