DB rozdaje modemy.

Data: 2011-10-04 08:24:47
Autor: wiatrak
DB rozdaje modemy.
Data: 2011-10-04 08:26:43
Autor: neoniusz
DB rozdaje modemy.
W dniu 04.10.2011 08:24, wiatrak pisze:
Tym razem za załozenie konta dają modem.

http://www.dbnet24.pl/promocje/urodzinowa/

http://dbnet24.pl/pliki/Regulamin_Promocji_II_Urodziny_dbNET.pdf

wiatrak

Oo, nareszcie jakas bardziej sensowna nagroda ;)

Data: 2011-10-04 12:01:48
Autor: Q
DB rozdaje modemy.
Oo, nareszcie jakas bardziej sensowna nagroda ;)

Niby tak (i nawet ten modem dziala z bezplatna Aero2 :), ale...
- w promocji na wiosne dawali plecaki (100-130zl) i ipody (200-250zl),
  czyli w sumie ok. 300-380zl
- potem nic
- potem zestaw glosnomowiacy (100zl) i ew. Vespa*
  (*ciezka do wygrania, ale zawsze cos)
- potem nic
- a teraz tylko modemy (ok. 100-130zl)

....czyli jest coraz gorzej, eh :)

Data: 2011-10-04 12:18:11
Autor: Liwiusz
DB rozdaje modemy.
W dniu 2011-10-04 12:01, Q pisze:
[...]

Z każdej z tych promocji można było skorzystać osobiście, czy trzeba było podstawiać słupy?

--
Liwiusz

Data: 2011-10-05 07:15:26
Autor: Q
DB rozdaje modemy.
Z każdej z tych promocji można było skorzystać osobiście, czy trzeba było podstawiać słupy?

Kazda promocja jest tylko dla nowych klientow,
ale to jak w kazdym banku niestety.

Data: 2011-10-04 12:49:02
Autor: wiatrak
DB rozdaje modemy.

Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomości news:j6elj1$g3i$1news.task.gda.pl...
- w promocji na wiosne dawali plecaki (100-130zl) i ipody (200-250zl),
 czyli w sumie ok. 300-380zl

Tylko plecaki były gwarantowane. Żeby dostać ipoda trzeba było zabawić sie w jakiś "wyscig szczurów".

Data: 2011-10-04 17:13:54
Autor: mx
DB rozdaje modemy.
Tylko plecaki były gwarantowane. Żeby dostać ipoda trzeba było zabawić sie w jakiś "wyscig szczurów".

Nie tylko, zestaw głośnomówiący też.

Data: 2011-10-05 07:19:28
Autor: Q
DB rozdaje modemy.
>Tylko plecaki były gwarantowane. Żeby dostać ipoda trzeba było zabawić >sie w jakiś "wyscig szczurów".

Nie tylko, zestaw głośnomówiący też.

A nie byla to nagroda gwarantowana podobnie jak plecak?
Czyli wplacenie w ciagu 7 dni a nastepnie utrzymanie przez kolejne 14
stanu min. 1500zl na koncie db net?
Teraz tak jest z modemem, bylo tak z plecakiem, to pewnie z glosnomowiacym tez.

Data: 2011-10-05 07:17:46
Autor: Q
DB rozdaje modemy.
Tylko plecaki były gwarantowane. Żeby dostać ipoda trzeba było zabawić sie w jakiś "wyscig szczurów".

No wlasnie ja sie w to nie bawilem a mimo to dostalem.

Jak ktos chce, to moge nawet sprawdzic (i podac tu)
jakie mialem obroty na karcie w "okresie promocyjnym",
ze az wygralem ipod'a (ktory to wraz z plecakiem od razu rozdalem po rodzinie).

Data: 2011-10-04 17:45:17
Autor: Krystek
DB rozdaje modemy.
2011-10-04 12:01, Q wysłał(a) wiadomość:
Oo, nareszcie jakas bardziej sensowna nagroda ;)

Niby tak (i nawet ten modem dziala z bezplatna Aero2 :)

Na słuchawkę bezprzewodową SAMSUNG się spóźniłem, ale dla tego modemu to chyba założę konto :)

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-10-04 13:46:29
Autor: marfi
DB rozdaje modemy.
Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:j6e8v1$h55$1news.onet.pl...
[...]

  Sensowna? Nagroda? Za którą trzeba płacić?

--
marfi

Data: 2011-10-04 13:47:54
Autor: neoniusz
DB rozdaje modemy.
W dniu 04.10.2011 13:46, marfi pisze:
[...]

A niby konkretnie za co placic? He?

Data: 2011-10-04 13:56:38
Autor: bzdreg
DB rozdaje modemy.
W dniu 2011-10-04 13:47, neoniusz pisze:
W dniu 04.10.2011 13:46, marfi pisze:
Oo, nareszcie jakas bardziej sensowna nagroda ;)

Sensowna? Nagroda? Za którą trzeba płacić?

A niby konkretnie za co placic? He?

Onemu pewno chodzi, że za korzystanie z modemu GSM trzeba płacić operatorowi GSM. Ale to nieprawda. Można go z palca sprzedać w byle-kiosku GSM, czy na Alle...wo.

--

Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

Data: 2011-10-04 14:09:46
Autor: marfi
DB rozdaje modemy.
Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:j6erp8$7nc$1news.onet.pl...
[...]

  Oferują dożywotnie i skuteczne korzystanie z modemu czy tylko posiadanie modemu a ew. korzystanie z w/w w ramach sprzedaży wiązanej?
Dinksa 1GB z litosci pominę milczeniem.

--
marfi

Data: 2011-10-04 14:27:57
Autor: marfi
DB rozdaje modemy.
Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:4e8af7fa$0$2504$65785112news.neostrada.pl...
[...]

  Ponadto z ciekawości postanowiłem sobie założyc to "wspaniałe" konto i ... w kółko mnie wrzuca na stronę startową zmuszjącą do wpisania danych osobowych i numeru telefonu? Jakis przekręt wietrzę.

--
marfi

Data: 2011-10-04 16:37:02
Autor: Andrzej Kubiak
DB rozdaje modemy.
Dnia Tue, 4 Oct 2011 14:09:46 +0200, marfi napisał(a):

Dinksa 1GB z litosci pominę milczeniem.

Co to według ciebie "dinks 1 GB"?

AK

Data: 2011-10-04 17:25:17
Autor: marfi
DB rozdaje modemy.
Użytkownik "Andrzej Kubiak" <none@inv.invalid> napisał w wiadomości news:1j8cxoqjeofb9$.1xpox4abfcwz0.dlg40tude.net...
Dnia Tue, 4 Oct 2011 14:09:46 +0200, marfi napisał(a):

Dinksa 1GB z litosci pominę milczeniem.

Co to według ciebie "dinks 1 GB"?

W skrócie "gówienko" :)
Popatrz sobie na ofertę za 19 zł tu:
http://www.play.pl/pl/oferta/internet/internet-na-karte/opcje/index.html

--
marfi

Data: 2011-10-04 18:18:33
Autor: neoniusz
DB rozdaje modemy.
W dniu 04.10.2011 17:25, marfi pisze:
[...]

Oho, witamy na grupie statystycznego polaka. Dostaje za darmo rzecz warta 140zl (allegro) i narzeka.

Data: 2011-10-04 20:02:50
Autor: marfi
DB rozdaje modemy.
Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:j6fbkp$bhv$1news.onet.pl...
[...]

   Za darmo? Tak nisko cenisz swoje dane osobowe śmieciarzu?
   Niestatystyczny "polak" łapię się na każde gówno wyglądające na darmowe?
  Jeżeli nie posiadasz telefonu komórkowego to może jest to przydatne o ile posiadasz jakiegoś netbooka gdzie to wykorzystasz, jeżeli jednak posiadasz telefon (a zapewne posiadasz) to staniesz się posiadaczem dodatkowego dinksa za korzystanie z którego będziesz dodatkowo płacił aby z niego korzystać.
A jeżeli nie będziesz płacił to po co Ci to? Bo lubisz mieć czy sprzedasz na Allegro jak przystoi na statystycznego polaka?
Ja dziękuję, taką funkcjonalność to mam w telefonie od dawna i korzystam z niej gdy potrzebuję na zasadach mi znanych.
--
marfi

PS:
  Nie przyłożyłem sie do czytania ze zrozumieniem warunków promocji - niech mi ktoś zacytuje jak długo od momentu zakupu w/w dinksa można korzystać z tego 1GB transferu bez dodatkowych opłat. Bo jeżeli jest to okres 2-3 lata to sie tym zainteresuję.

Data: 2011-10-05 07:22:50
Autor: Q
DB rozdaje modemy.
Oho, witamy na grupie statystycznego polaka. Dostaje za darmo rzecz warta 140zl (allegro) i narzeka.

Nie 140zl tylko rowne 129zl wraz z kosztami wysylki
prosto z internetowego sklepu Play :P
a na Alle... pewnie taniej.

Data: 2011-10-06 15:26:21
Autor: Kris
DB rozdaje modemy.
Użytkownik "neoniusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j6fbkp$bhv$1@news.onet.pl...

Oho, witamy na grupie statystycznego polaka. Dostaje za darmo rzecz warta 140zl (allegro) i narzeka.
Witamy statystycznego Polaka- bierze rzecz zapewne mu nieprzydatna tylko dlatego  że jest  pozornie za darmo;)
Dodatkowo aby otrzymać ta "darmową" rzecz jest gotowy skorzystać z usługi/produktu która jest mu wcale niepotrzebna.

Data: 2011-10-06 17:57:40
Autor: neoniusz
DB rozdaje modemy.
W dniu 06.10.2011 15:26, Kris pisze:
[...]

Rzecz nieprzydatna, usluga niepotrzebna? Dorabiasz na drugim etacie jako jasnowidz? Nie wychodzi ci.

Data: 2011-10-07 08:33:33
Autor: Kris
DB rozdaje modemy.
Użytkownik "neoniusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j6kj5i$8f1$1@news.onet.pl...

[...]

Potrzebę posiadania modemu i konta w DB poczułeś w tym samym momencie, akurat wtedy gdy DB wprowadził "promocje";))

Data: 2011-10-07 09:18:36
Autor: Waldek
DB rozdaje modemy.

Użytkownik "Kris" <kszysztofcWYWAL@WP.PL> napisał w wiadomości news:j6m6fp$k8i$1news.onet.pl...

Rzecz nieprzydatna, usluga niepotrzebna? Dorabiasz na drugim etacie jako jasnowidz? Nie wychodzi ci.

Potrzebę posiadania modemu i konta w DB poczułeś w tym samym momencie, akurat wtedy gdy DB wprowadził "promocje";))
Nie oceniaj innych przez wlasny pryzmat  :\
Skad wiesz ze np. nie wykorzystuje telefonu jako modemu
i teraz stwierdzil ze posiadanie "dongla" usb bedzie jednak wygodniejsze
a przy okazji nie trzeba bedzie zbyt wiele w to zainwestowac ;)

Corka czeka na BT "gadaczke",
mnie np. niepotrzebna bo mam wbudowana w nawigacje
- jak widzisz nie wszyscy maja takie same potrzeby ;)

Data: 2011-10-09 12:22:42
Autor: Kris
DB rozdaje modemy.
Użytkownik "Waldek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j6m94f$1nm$1@news.onet.pl...

Nie oceniaj innych przez wlasny pryzmat  :\
Skąd wiesz ze np. nie wykorzystuje telefonu jako modemu
i teraz stwierdzil ze posiadanie "dongla" usb bedzie jednak wygodniejsze

I do tego niezbędne jest konto w DB;)

Córka czeka na BT "gadaczke",
mnie np. niepotrzebna bo mam wbudowana w nawigacje
- jak widzisz nie wszyscy maja takie same potrzeby ;)

Założyłeś konto bo go potrzebowałeś czy założyłeś aby dostać BT "gadaczkę"(która bez problemu mogłeś córce kupić za kilkadziesiąt zł)

Data: 2011-10-09 17:03:31
Autor: Andrzej Kubiak
DB rozdaje modemy.
Dnia Sun, 9 Oct 2011 12:22:42 +0200, Kris napisał(a):

Założyłeś konto bo go potrzebowałeś czy założyłeś aby dostać BT "gadaczkę"(która bez problemu mogłeś córce kupić za kilkadziesiąt zł)

Na zagadnienie można spojrzeć inaczej: potrzebuję rzeczoną gadaczkę BT,
taniej jest wydać kilkadziesiąt złotych, czy wygospodarować kilka minut dla
kuriera?

AK

Data: 2011-10-09 20:16:28
Autor: Kris
DB rozdaje modemy.
Użytkownik "Andrzej Kubiak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:15bxbv82iwwzf.h3fylkbq1wxs.dlg@40tude.net...

Na zagadnienie można spojrzeć inaczej: potrzebuję rzeczoną gadaczkę BT,
taniej jest wydać kilkadziesiąt złotych, czy wygospodarować kilka minut dla
kuriera?

Czyli skorzystać z niepotrzebnej usługi aby dostać cos "potrzebnego" wartego kilkadziesiąt zł.
Ale widocznie my Polacy tak mamy. Kiedyś u siebie w firmie miałem "promocje"- przez dwa tygodnie codziennie miałem wyłożone za darmo dla klientów po 50 egz. lokalnej gazety(cena w kiosku ok 1,zł). Ponieważ "za darmo" to rozchodziło się błyskawicznie- niektórzy brali po 5 szt.;) Po co komu 5 sztuk tej samej gazety? Ale skoro taka "promocja" to bierzemy nawet jak niepotrzebne;)).

Data: 2011-10-09 20:49:57
Autor: Waldek
DB rozdaje modemy.

Użytkownik "Kris" <kszysztofcWYWAL@WP.PL> napisał w wiadomości news:j6rslf$moh$1news.onet.pl...

Córka czeka na BT "gadaczke",
[...]

Zaspokoje Twoja ciekawosc. Mloda miala konto w Inteligo
i bywaly miesiace ze kasowali ja na 4zl (< 100zl karta)
w DB wystarczy 1 op. karta. Dodatkowo all bankomat free.
"gadaczka" akurat w tym przypadku to praktyczny prezent (dla zony)
jak i wyzej % konto oszczednosciowe(dla corki).  Z uslug korzysta sporadycznie,
wiec inne funkcje dodane jak i interfejs nie maja wiekszego znaczenia.

Jesli powyzsze dalej kolegi nieusatysfakcjonowalo, to szczerze wspolczuje ;)

Data: 2011-10-10 00:06:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
DB rozdaje modemy.

"Waldek" j6sqcm$18q$1@news.onet.pl

Jesli powyzsze dalej kolegi nieusatysfakcjonowalo, to szczerze wspolczuje ;)

Tu (jak widzę) są niemal sami bogacze gardzący gadżetem -- ale ci
bogacze jednak biegną co tchu do Aliora czy Getinu, aby dorobić
kilka groszy odsetek i pytają o to, czy z przyszłym (odroczonym)
przelewem nie ma gdzieś problemów...

Ja wolę stówę w gadaczce (de facto -- ze 3 dychy, lub nawet mniej,
bo od tego, co kupię, odliczę podatki) niż ciułanie grosz po
groszu z odsetek...

-=-

Naprawdę ani słuchawki nie potrzebuję, ani konta, ale że DB
naprasza się -- nie wypada odmówić. :) A że nie zadbał o to,
abym wiedział, iż mam wpłacić i czekać, więc uważam swego
nowego współpracownika za złego.

IMO interfejs WWW słaby, zdrapki kłopotliwe, ale i jedno,
i drugie -- do przełknięcia. Konto likwiduję, bo słuchawki
nie mam. :) Gdybym  miał -- bym rozwijał współpracę. :)

Modemu chyba nie chcę -- i chyba nie będę matce zakładał konta. :)

Data: 2011-10-07 15:15:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
DB rozdaje modemy.

"Kris" j6m6fp$k8i$1@news.onet.pl

Potrzebę posiadania modemu i konta w DB poczułeś w tym samym momencie, akurat wtedy gdy DB wprowadził "promocje";))

Ja rok temu zainwestowałem w pchełkę z Manty. Dowiedziałem się wówczas, że:

 () Windows 7 współpracuje ze słuchawkami BT bez trudu
    (akurat podróżolubny Kiciuś ma W7, ale nie ma BT)

 () Windows XP współpracuje ze słuchawkami BT, o ile jest na pokładzie BlueSoleil

 () słuchawka Manty nie jest odporna na dociekliwość
    (połamałem ją w trakcie próby rozbiórki)

 () ogólnie BT to kiepski interfejs z uwagi na
    szmal :) wiążący się z rozmowami telefonicznymi

 () 20 minut rozmów telefonicznych miesięcznie to dla mnie bardzo dużo
    (a słuchawka byłaby jedynie dodatkiem do VoIPa i komputera)

Data: 2011-10-04 19:09:11
Autor: Andrzej Kubiak
DB rozdaje modemy.
Dnia Tue, 4 Oct 2011 17:25:17 +0200, marfi napisał(a):

W skrócie "gówienko" :)
Popatrz sobie na ofertę za 19 zł tu:
http://www.play.pl/pl/oferta/internet/internet-na-karte/opcje/index.html

Całkiem fajna promocja, modem simlocka nie ma, po wykorzystaniu transferu
włożę obecnie używaną kartę. Swoją drogą, polecam zerknąć w dane techniczne
modemu na stronie Playa :)

AK

Data: 2011-10-04 20:06:07
Autor: marfi
DB rozdaje modemy.
Użytkownik "Andrzej Kubiak" <none@inv.invalid> napisał w wiadomości news:17abubjv200j0$.v3jcd205bx4e$.dlg40tude.net...
[...]

  Włożysz "obecnie używaną kartę" ? - to po chuj Ci ta promocja?
Rajcuje  cię stówka z Allegro?

--
marfi

Data: 2011-10-04 20:16:54
Autor: Andrzej Kubiak
DB rozdaje modemy.
Dnia Tue, 4 Oct 2011 20:06:07 +0200, marfi napisał(a):

Rajcuje  cię stówka z Allegro?

Za stówę sprzedam SIM, czy już sam nie wiesz, co wypisujesz?
Nie musisz trudzić się odpowiedzią, zgrzejesz się niepotrzebnie.

AK

Data: 2011-10-04 21:25:45
Autor: marfi
DB rozdaje modemy.
Użytkownik "Andrzej Kubiak" <none@inv.invalid> napisał w wiadomości news:qf9kr7suskto.z9qu1uprp2kh$.dlg40tude.net...
Dnia Tue, 4 Oct 2011 20:06:07 +0200, marfi napisał(a):

Rajcuje  cię stówka z Allegro?

Za stówę sprzedam SIM, czy już sam nie wiesz, co wypisujesz?
Nie musisz trudzić się odpowiedzią, zgrzejesz się niepotrzebnie.

  Sprzedawaj.... zawsze głupa trafisz. amen

--
marfi

Data: 2011-10-05 00:04:41
Autor: Waldek
DB rozdaje modemy.

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:4e8b5e0f$0$3489$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A kolega to jakis nerwowy ? :D
Widocznie go "rajcuje" ta stowka, choc nie kazdego musi oczywiscie.
Ja tam np. wole dostac aliorowe wisienki w gotowce, bo nie chce mi sie bawic
w jakies handle allegro, a modemu akurat nie potrzebuje, co nie oznacza
ze sie nie skusze na jakiegos innego suvenira jesli mi sie spodoba ;)
Tu wiekszosc bywalcow "rajcują" nawet roznice w ułamkach odsetek lokatowych ;P

Chce dostac modem - spelni warunki, to dostanie.
Moze uzywac, moze i sprzedac jesli taka jego wola
dane osobowe tez sa jego i tez jego wola gdzie i komu je udostepni
- w koncu zyjemy ponoc w wolnym kraju ;)

Data: 2011-10-05 16:57:57
Autor: Andrzej Kubiak
DB rozdaje modemy.
Dnia Wed, 5 Oct 2011 00:04:41 +0200, Waldek napisał(a):

dane osobowe tez sa jego i tez jego wola gdzie i komu je udostepni

Jeśli się prowadzi DG, to dane i tak fruwają swobodnie :)

AK

Data: 2011-10-04 12:43:52
Autor: radar
DB rozdaje modemy.
W dniu 2011-10-04 08:24, wiatrak pisze:
Tym razem za załozenie konta dają modem.

Szkoda, że trzeba brać debetówkę...
Nie znalazłem informacji jak długo konto musi być aktywne.

--
radar

Data: 2011-10-04 13:03:45
Autor: Piotrek
DB rozdaje modemy.
On 2011-10-04 12:43, radar wrote:
Szkoda, że trzeba brać debetówkę...

Raczej nie ma obowiązku brania debetówki. Ale może czegoś nie doczytałem.

Nie znalazłem informacji jak długo konto musi być aktywne.

IMHO jedyny wymóg to przelanie 1.5 kplz w ciągu 7 dni od otworzenia rachunku oraz utrzymanie tego przez 14 dni.

Pytanie tylko czy zamknięcie rachunku nie jest traktowane jako "zmiana Pakietu ..." (TOiP punkt 2.7), bo kosztuje to 150 plz.

Piotrek

Data: 2011-10-05 12:54:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
DB rozdaje modemy.

"Piotrek" 4e8ae80f$0$2496$65785112@news.neostrada.pl

IMHO jedyny wymóg to przelanie 1.5 kplz w ciągu 7 dni od otworzenia rachunku oraz utrzymanie tego przez 14 dni.

Ten wymóg był przy każdej słuchawce?
Jeśli tak -- nawet słuchawki nie otrzymam.

Data: 2011-10-05 16:20:07
Autor: Krystek
DB rozdaje modemy.
2011-10-05 12:54, Eneuel Leszek Ciszewski wysłał(a) wiadomość:
Piotrek napisał:

IMHO jedyny wymóg to przelanie 1.5 kplz w ciągu 7 dni od otworzenia
rachunku oraz utrzymanie tego przez 14 dni.

Ten wymóg był przy każdej słuchawce?
Jeśli tak -- nawet słuchawki nie otrzymam.

Tak stało w regulaminie słuchawkopromocji DB.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-10-05 23:33:11
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
DB rozdaje modemy.

"Krystek" j6hp2n$idp$2@node2.news.atman.pl

[...]

Ciekawe jest to, że ja o tym dowiaduję się dopiero teraz. :)
Nikt wcześnie nie mógł mnie oświecić?! :)

DB (jak Alior) to dla mnie strata czasu. :)

Idę po stówę do bankomatu... Straciłem masę czasu (może i dwie minuty)
na szukanie debetówki DB... W końcu okazało się, że mam ją w kieszeni
obok innych kart... Aż mnie złość trzęsie, gdy myślę o tym, że tyle
czasu nosiłem ją niepotrzebnie... I tak używam jej tylko raz w miesiącu...

Tak to jest, gdy człek zapomni o wyjęciu karty z kieszeni...
Zmieniam ubranie? Niby tak, ale przekładam portfel...
Nie mam portfela? Owszem -- ale mam substytuty portfela...
I te substytuty portfela przekładam z kieszeni do kieszeni...

Ważne, aby pobrać we środę -- po  co maja niepotrzebnie leżeć na koncie? ;)
(przelałem we środę) Do bankomatu mam tak zwany krok, do następnego -- dwa takie kroki.

Data: 2011-10-06 14:45:10
Autor: Krystek
DB rozdaje modemy.
2011-10-05 23:33, Eneuel Leszek Ciszewski wysłał(a) wiadomość:
Krystek napisał:

[...]

Czytanie regulaminĂłw to strata czasu ;)

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-10-06 14:51:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
DB rozdaje modemy.

"Krystek" j6k7sm$2mo$1@node2.news.atman.pl

DB (jak Alior) to dla mnie strata czasu. :)

Czytanie regulaminów to strata czasu ;)

Zauważ, że teraz dowiaduję się i bez czytania regulaminów. :)

Data: 2011-10-04 13:44:21
Autor: Pendrive
DB rozdaje modemy.
[...]

a majac juz tam rora, mozna otworzyc drugiego w tej promocji ?

P.

--
http://dumpingowiec.pl - Faktury, Rachunki, Paragony, Magazyn, Księgowość - 35 zł!

Data: 2011-10-04 14:23:03
Autor: Matt
DB rozdaje modemy.
On Tue, 04 Oct 2011 13:44:21 +0200, Pendrive <Pendrive@domena.pl> wrote:

[...]

Regulamin z drugiego linku zawiera odpowiedź na to pytanie.

Data: 2011-10-05 17:32:33
Autor: Irokez
DB rozdaje modemy.
Użytkownik "Matt" <matt@matt.ms> napisał w wiadomości news:op.v2tt0p0debnp5ja159590...
[...]

Nie zawiera, czyli zawiera.
Nie zabraniają czyli wolno :)

--
Irokez

Data: 2011-10-06 12:27:39
Autor: Q
DB rozdaje modemy.
a majac juz tam rora, mozna otworzyc drugiego w tej promocji ?
Regulamin z drugiego linku zawiera odpowiedź na to pytanie.

Nie zawiera, czyli zawiera.
Nie zabraniają czyli wolno :)

Zawiera, czyli nie wolno*, choc przyznam,
ze mogliby ten punkt bardziej sprecyzowac.

*imho "Konto osobiste dbNET" lapie sie pod "konto osobiste",
choc mogliby zamiast tego wymienic wszystkie "zakazane" produkty.

Data: 2011-10-04 18:20:52
Autor: neoniusz
DB rozdaje modemy.
W dniu 04.10.2011 17:32, walker pisze:
[...]

Twoi rodzice tak mowili zanim sie urodziles.
Pocwicz czytanie ofert ze zrozumieniem.

Data: 2011-10-06 07:13:04
Autor: Wemif
DB rozdaje modemy.
wiatrak <wiatrak@yahoo.pl> wrote:
Tym razem za załozenie konta dają modem.

http://dbnet24.pl/pliki/Regulamin_Promocji_II_Urodziny_dbNET.pdf

czy ja dobrze widze, ze nie wylaczyli z promocji osob, ktore juz tam maja
konto i je zamkna?

a.

Data: 2011-10-06 10:49:44
Autor: Matt
DB rozdaje modemy.
On Thu, 06 Oct 2011 09:13:04 +0200, Wemif <wemif@amsnet.pl> wrote:

http://dbnet24.pl/pliki/Regulamin_Promocji_II_Urodziny_dbNET.pdf

czy ja dobrze widze, ze nie wylaczyli z promocji osob, ktore juz tam maja
konto i je zamkna?

Dobrze widzisz :)
Pytanie ile czasu zamyka się u nich konto.
Jest też ryzyko, że bank nie wyśle nagrody takiej osobie, nawet jeśli jest  to niezgodne z regulaminem. Czy ktoś będzie się z nimi sądził o taki  gadżet?

Matt

Data: 2011-10-06 09:06:49
Autor: Wemif
DB rozdaje modemy.
Matt <matt@matt.ms> wrote:

Pytanie ile czasu zamyka się u nich konto.
Jest też ryzyko, że bank nie wyśle nagrody takiej osobie, nawet jeśli jest  to niezgodne z regulaminem. Czy ktoś będzie się z nimi sądził o taki  gadżet?

Z tego co widzę, to 'umowa ramowa' zawierana jest na czas określony
do 31.grudnia 2013 roku, po czym przechodzi na czas nieokreslony.
Pytanie, czy można ją wcześniej wypowiedzieć? o tym nie ma w niej mowy.
http://www.dbnet24.pl/pliki/umowa_ramowa.pdf

a.

Data: 2011-10-06 12:30:15
Autor: Q
DB rozdaje modemy.
[...]

Naprawde byscie rezygnowali z konta i zakladli je od nowa dla jakiegos 100zl? :)
Jak ktos siedzi na bezrobotnym, to ew. jestem w stanie to zrozumiec ;)

Data: 2011-10-06 10:28:32
Autor: Wemif
DB rozdaje modemy.
Q <no@spam.pl> wrote:

Naprawde byscie rezygnowali z konta i zakladli je od nowa dla jakiegos 100zl? :)

Nie uwazasz, ze bank nie zabezpieczając się przed tym robi sobie
krzywdę?

a.

Data: 2011-10-06 14:01:06
Autor: Pendrive
DB rozdaje modemy.
W dniu 2011-10-06 12:28, Wemif pisze:
Q<no@spam.pl>  wrote:

[...]

zabezpieczyl sie przed tyl, zwykle obowiazuje 1 miesieczny okres wypowiedzenia, a zakladac konta w promocji mozna od 3 pazd do zdaje sie 31 , wiec nie ma szans najmniejszych by sie ktos zalapal.

P.

--
http://dumpingowiec.pl - Faktury, Rachunki, Paragony, Magazyn, Księgowość - 35 zł!

Data: 2011-10-06 11:45:59
Autor: bzdreg
DB rozdaje modemy.
W dniu 2011-10-06 11:30, Q pisze:

Naprawde byscie rezygnowali z konta i zakladli je od nowa dla jakiegos
100zl? :)
Jak ktos siedzi na bezrobotnym, to ew. jestem w stanie to zrozumiec ;)

Tutaj siedzą takie liczykrupy, że potrafią poświęcić pół godziny dla 15 półgroszówek dziennie razy (ileś-tam-dni dopóki nie zmienią %).

Jeśli to co powyżej załatwi się w ciągu godziny, licząc tylko czas aktywnie poświęcony, w którym nie da się robić nic innego, a nie licząc okresów oczekiwania "w domu" czy w pracy - to dlaczego nie? Całkiem przyzwoita stawka :)

--

Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

Data: 2011-10-06 14:45:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
DB rozdaje modemy.

"Q" j6k02g$bft$1@news.task.gda.pl

Naprawde byscie rezygnowali z konta i zakladli je od nowa dla jakiegos 100zl? :)

Ja tak. I może nawet tak zrobię. :)
Założę komuś konto, zabiorę (o ile zdołam! -- db jest mocny
w tych ,,pertraktacjach'') modem i skasuję oba konta. :)

Jak ktos siedzi na bezrobotnym, to ew. jestem w stanie to zrozumiec ;)

IMO jest cała masa ludzi takich, którzy idą ze szmalem do Aliora czy
Getinu -- a to dopiero strata czasu!!! Na dodatek duża strata i mały zysk. :)

Data: 2011-10-11 08:25:08
Autor: Michal Sawicki
DB rozdaje modemy.
A czy umowe trzeba koniecznie u kuriera podpisywać, czy da się w oddziale?

M.

Data: 2011-10-12 15:21:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
DB rozdaje modemy.

"Michal Sawicki" 2ca0.000002b4.4e93e144@newsgate.onet.pl

A czy umowe trzeba koniecznie u kuriera podpisywać, czy da się w oddziale?

Chyba można w oddziale -- i nawet 30 złotych za to dają. :)
Ale ten oddział nazywa się meritum. ;)

DB rozdaje modemy.