DBnet & PINoffline?

Data: 2009-12-05 16:45:27
Autor: Valdi
DBnet & PINoffline?
Czy ktoś z szanownego grona mądrych ludzi z pbb może potwierdzić, że na
kartach VE wydawanych do konta dbnet występuje takie miłe zjawisko jak
PINoffline? :)

Pozdraviam.

Data: 2009-12-09 00:31:58
Autor: MG
DBnet & PINoffline?
Użytkownik "Valdi" napisał:
Czy ktoś z szanownego grona mądrych ludzi z pbb może potwierdzić, że na
kartach VE wydawanych do konta dbnet występuje takie miłe zjawisko jak
PINoffline? :)

Miłe to może i jest, ale jeśli karta obsługuje kryptografię asymetryczną.
Niestety, nie miałem w ręku takiej karty i nawet się nie orientuję, kto im ją wydaje, więc się na temat samego produktu nie potrafię wypowiedzieć.

Dosyć powszechną ostatnio praktyką jest wydawanie karty z zablokowanym PINem offline i późniejsze uaktywnianie go skryptem. Reszta parametrów zarządzania ryzykiem w karcie również poustawiana jest tak, że wszystkie transakcje na razie są online. Niektórzy się jednak jakoś za bardzo nie kwapią ze skryptami zmieniającymi taki stan rzeczy.
Nie wiem, czy tak jest w przypadku tej akurat karty, ale nie zdziwiłbym się.

--
MG

Data: 2009-12-09 08:05:34
Autor: Valdi
DBnet & PINoffline?
"MG" news:hfmm61$ra8$1news.interia.pl

[ciach]

Nie pocieszyłeś mnie. No nic, będzie to sprawdzane organoleptycznie :)

Data: 2009-12-10 03:52:21
Autor: Erazmus
DBnet & PINoffline?
On 9 Gru, 00:31, "MG" <n...@spam.com> wrote:
Użytkownik "Valdi" napisał:

> [...]

ją wydaje, więc się na temat samego produktu nie potrafię wypowiedzieć.

First Data
http://www.otopr.pl/pr/first-data-i-deutsche-bank-poszerzaja-zakres-wspolpracy,art,10778.html

--
pozdrawiam,