DBnet - czas oczekiwania na otwarcie rachunku.

Data: 2010-02-11 10:01:57
Autor: Rafal M
DBnet - czas oczekiwania na otwarcie rachunku.
Hej

Pytanie do sob ktory juz otworzyly rachunek DBnet - ile czasu to
zajmuje (czas od wypelniania formularza do otrzymania umowy kurierem,
i pozniej czas dostarczenia kart).

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-02-11 19:15:21
Autor: Krzysztof

"Rafal M" <rafal.markiewicz@gmail.com> wrote in message news:68f470b2-67a4-4fba-a352-299e322b22f7z17g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Po ok. 3 dniach wizyta kuriera, potem ok. 4 dni jak umowa dotrze do banku, potem ok. 7 dni oczekiwania na karty kodow i VE i juz potem mozesz aktywowac wszystko telefonicznie. Pewnie te czasy moga sie roznic w zaleznosci od ilosci wnioskow splywajacych do nich.

Data: 2010-02-11 20:22:24
Autor: Paweł
DBnet - czas oczekiwania na otwarcie rachunku.
Ja dostałem kartę TAN po 12 dniach, a kartę debetową po 13 dniach od podpisania
umowy. Ale wszystkie formalności załatwiłem bezpośrednio w banku, a nie przez
kuriera.
Pozdrawiam,
Paweł

--

DBnet - czas oczekiwania na otwarcie rachunku.