Data: 2012-11-27 18:53:30 | |
Autor: masti | |
DC-Gdansk | |
Dnia piÄknego Tue, 27 Nov 2012 19:44:33 +0100 osobnik zwany J.F napisaĹ:
http://wyborcza.pl/1,126565,12930604,Z_Gdanska_do_Warszawy_A1_czy_S7__Wielki_test.html Placic, nie placic ?w miarÄ postepĂłw prac na S7 coraz bardziej bÄdzie sie opĹacaĹo tÄdy jeĹşdziÄ. to skutki debilnej decyzji by wÄzeĹ gĹĂłwny zrobiÄ pod ĹodziÄ w scentralizowanym kreju -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mĂłwiÄ, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2012-11-27 20:09:25 | |
Autor: jerzu | |
DC-Gdansk | |
On Tue, 27 Nov 2012 18:53:30 +0000 (UTC), masti <gone@to.hell> wrote:
w miarę postepów prac na S7 coraz bardziej będzie sie opłacało tędy jeździć. to skutki debilnej decyzji by węzeł główny zrobić pod Łodzią w scentralizowanym kreju Dokładnie. Jadąc z Warszawy do 3city A2/A1 na odcinku do Strykowa oddalasz się od celu podróży. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@interia.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145 |
|
Data: 2012-11-27 20:14:21 | |
Autor: Cavallino | |
DC-Gdansk | |
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:0t3ab89lk7dvii4igh55271v79tjis9hg2@4ax.com... On Tue, 27 Nov 2012 18:53:30 +0000 (UTC), masti <gone@to.hell> wrote: Co dokładnie? To jest autostrada dla kraju, a nie dla wygody warszawiaków. Wystarczy już, że tory lecą w większości do Warszawy. |
|
Data: 2012-11-27 19:21:48 | |
Autor: masti | |
DC-Gdansk | |
Dnia piÄknego Tue, 27 Nov 2012 20:14:21 +0100 osobnik zwany Cavallino
napisaĹ: UĹźytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisaĹ w co to znaczy "dla kraju"? bo dla mnie to ona jest gĹĂłwnie dla tranzytu. -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mĂłwiÄ, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2012-11-27 20:17:56 | |
Autor: jerzu | |
DC-Gdansk | |
On Tue, 27 Nov 2012 20:14:21 +0100, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote: Co dokładnie? Dokładnie to, co wyciąłeś. Nie pierwszy raz zresztą. To jest autostrada dla kraju, a nie dla wygody warszawiaków. No i dobrze. Ja tylko stwierdzam, że nie opłaca się jechać do 3city kombinacją A2/A1. Chyba że ktoś musi autostradą. Wystarczy już, że tory lecą w większości do Warszawy. Tory można zaorać. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@interia.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145 |
|
Data: 2012-11-27 22:28:40 | |
Autor: J.F. | |
DC-Gdansk | |
Dnia Tue, 27 Nov 2012 18:53:30 +0000 (UTC), masti napisał(a):
w miarę postepów prac na S7 coraz bardziej będzie sie opłacało tędy jeździć. to skutki debilnej decyzji by węzeł główny zrobić pod Łodzią w scentralizowanym kreju IMO bardzo dobra decyzja. Jedni beda jezdzic A1, inni A7. No chyba ze to bedzie S7 w standardzie autostrady, ale jednak S, wiec za darmo. J. |
|
Data: 2012-11-27 22:45:11 | |
Autor: Rafał Grzelak | |
DC-Gdansk | |
J.F. wrote:
Dnia Tue, 27 Nov 2012 18:53:30 +0000 (UTC), masti napisał(a): Ale skad wziales A7? Nie ma nawet takich planow. S7 bedzie. -- Pozdrawiam, Rafał. rg[na]skrzynka[kropka]pl |
|
Data: 2012-11-28 00:16:22 | |
Autor: J.F. | |
DC-Gdansk | |
Dnia Tue, 27 Nov 2012 22:45:11 +0000 (UTC), Rafał Grzelak napisał(a):
J.F. wrote: Kiedys w koncu i u nas zbuduja jedne autostrady i zabiora sie za drugie :-) No chyba ze ropy wczesniej zabraknie :-( I w zaleznosci od sytuacji politycznej - albo przerobia S7 na A7, albo wprowadza oplate za ekspresowki, albo poczekaja do najblizszych wyborow :-) J. |
|
Data: 2012-11-28 00:17:53 | |
Autor: Rafał Grzelak | |
DC-Gdansk | |
J.F. wrote:
Kiedys w koncu i u nas zbuduja jedne autostrady i zabiora sie za Infrastruktura juz jest - viatoll. A konca ropy bym sie nie obawial - znajdziemy cos lepszego zanim ta sie faktycznie skonczy. -- Pozdrawiam, Rafał. rg[na]skrzynka[kropka]pl |
|