DC-Gdansk

Data: 2012-11-27 18:53:30
Autor: masti
DC-Gdansk
Dnia pięknego Tue, 27 Nov 2012 19:44:33 +0100 osobnik zwany J.F napisał:

http://
wyborcza.pl/1,126565,12930604,Z_Gdanska_do_Warszawy_A1_czy_S7__Wielki_test.html

Placic, nie placic ?

w miarę postepów prac na S7 coraz bardziej będzie sie opłacało tędy jeździć. to skutki debilnej decyzji by węzeł główny zrobić pod Łodzią w scentralizowanym kreju

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-11-27 20:09:25
Autor: jerzu
DC-Gdansk
On Tue, 27 Nov 2012 18:53:30 +0000 (UTC), masti <gone@to.hell> wrote:

w miarę postepów prac na S7 coraz bardziej będzie sie opłacało tędy jeździć. to skutki debilnej decyzji by węzeł główny zrobić pod Łodzią w scentralizowanym kreju

Dokładnie. Jadąc z Warszawy do 3city A2/A1 na odcinku do Strykowa
oddalasz się od celu podróży.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-11-27 20:14:21
Autor: Cavallino
DC-Gdansk

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:0t3ab89lk7dvii4igh55271v79tjis9hg2@4ax.com...
[...]

Dokładnie.

Co dokładnie?
To jest autostrada dla kraju, a nie dla wygody warszawiaków.
Wystarczy już, że tory lecą w większości do Warszawy.

Data: 2012-11-27 19:21:48
Autor: masti
DC-Gdansk
Dnia pięknego Tue, 27 Nov 2012 20:14:21 +0100 osobnik zwany Cavallino
napisał:

[...]

co to znaczy "dla kraju"? bo dla mnie to ona jest głównie dla tranzytu.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-11-27 20:17:56
Autor: jerzu
DC-Gdansk
On Tue, 27 Nov 2012 20:14:21 +0100, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Co dokładnie?

Dokładnie to, co wyciąłeś. Nie pierwszy raz zresztą.

To jest autostrada dla kraju, a nie dla wygody warszawiaków.

No i dobrze. Ja tylko stwierdzam, że nie opłaca się jechać do 3city
kombinacją A2/A1. Chyba że ktoś musi autostradą.
Wystarczy już, że tory lecą w większości do Warszawy.

Tory można zaorać.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-11-27 22:28:40
Autor: J.F.
DC-Gdansk
Dnia Tue, 27 Nov 2012 18:53:30 +0000 (UTC), masti napisał(a):
w miarę postepów prac na S7 coraz bardziej będzie sie opłacało tędy jeździć. to skutki debilnej decyzji by węzeł główny zrobić pod Łodzią w scentralizowanym kreju

IMO bardzo dobra decyzja. Jedni beda jezdzic A1, inni A7.
No chyba ze to bedzie S7 w standardzie autostrady, ale jednak S, wiec za
darmo.

J.

Data: 2012-11-27 22:45:11
Autor: Rafał Grzelak
DC-Gdansk
J.F. wrote:

> [...]

IMO bardzo dobra decyzja. Jedni beda jezdzic A1, inni A7.
No chyba ze to bedzie S7 w standardzie autostrady, ale jednak S, wiec

Ale skad wziales A7? Nie ma nawet takich planow. S7 bedzie.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-11-28 00:16:22
Autor: J.F.
DC-Gdansk
Dnia Tue, 27 Nov 2012 22:45:11 +0000 (UTC), Rafał Grzelak napisał(a):
J.F. wrote:
[...]

Kiedys w koncu i u nas zbuduja jedne autostrady i zabiora sie za drugie :-)
No chyba ze ropy wczesniej zabraknie :-(

I w zaleznosci od sytuacji politycznej - albo przerobia S7 na A7, albo
wprowadza oplate za ekspresowki, albo poczekaja do najblizszych wyborow :-)

J.

Data: 2012-11-28 00:17:53
Autor: Rafał Grzelak
DC-Gdansk
J.F. wrote:

[...]

Infrastruktura juz jest - viatoll.

A konca ropy bym sie nie obawial - znajdziemy cos lepszego zanim ta sie
faktycznie skonczy.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl