[pozdrowienia] DC Leon EL

Data: 2010-03-08 22:36:27
Autor: DoQ
[pozdrowienia] DC Leon EL
Witam,

Pozdrowienia dla kierownika Seata Leona na łódzkich blachach, upolowanego dzis przed 14.00 na Wiertniczej. Ostatnio baardzo rzadko widuje naklejeczki PMSowe...

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-03-08 22:43:11
Autor: Michał
[pozdrowienia] DC Leon EL
Ostatnio baardzo rzadko widuje naklejeczki PMSowe...

Sam bym sobie nakleił, gdybym wiedział gdzie je zdobyć :)

Pozdrawiam
Pawel

Pozdrawiam,
Michał

Data: 2010-03-09 06:40:59
Autor: Gabriel'Varius'
[pozdrowienia] DC Leon EL
Użytkownik Michał napisał:
Ostatnio baardzo rzadko widuje naklejeczki PMSowe...

Sam bym sobie nakleił, gdybym wiedział gdzie je zdobyć :)
Najlepiej na zlotach/spotach PMSowych :-)
Napisz z jakiego jestes miasto to pewnie ktos Ci uzyczy naklejki grupowej. Jesli okolice Jaworzna/Katowic to ja chyba mam jeszcze kilka wlepek

                Oskar Wilde

Data: 2010-03-18 10:30:04
Autor: Dman-666
[pozdrowienia] DC Leon EL
Patrze a tu w szybce robal taki: news:hn3r6g$26d$1atlantis.news.neostrada.pl ! Pewnie kiero jakis, ten Michał . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

Sam bym sobie nakleił, gdybym wiedział gdzie je zdobyć :)

Jak DC to mzoan do mnie.

--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec