DC-Łódź. Którędy?

Data: 2010-10-12 08:10:18
Autor: Rychu
DC-Łódź. Którędy?
W dniu 2010-10-11 23:41, Grzegorz P. Cibor pisze:
Witam. Potrzebuję dostać się z DC do Łodzi w ciągu jednego z

Zdecydowanie przez Sochaczew i Łowicz. Na DK 8 są teraz remonty
i przez 1/3 trasy masz po 1 pasie w każdą stronę i korki.

Przez Łowicz powinieneś w 2h dojechać, ale lepiej sobie zrobić
margines koło godziny. Bo pora taka, że może być dość ciasno.
No i wyjazd z Wawy może być ciężki, bo będziesz się musiał
przebić przez blokującą się Połczyńską i Ożarów mazowiecki.
Na to może być potrzeba ze 30 minut.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2010-10-12 08:33:26
Autor: Vlad The Ripper
DC-Łódź. Którędy?

Użytkownik "Rychu" <ryszard@activTRZY.pl> napisał w wiadomości news:4cb3fbdc$1news.home.net.pl...
[...]

Połczyńska nie blokuje się jakoś strasznie, a przynajmniej wczoraj po16:30 nie było jeszcze tragedii. Z Ożarowem gorzej, ale po co sie tam pchać. W Broniszach za giełdą w prawo, na rondzie w lewo, potem prosto na Pilaszków, potem po jakichś 2-3 km znów w lewo i wyjeżdżasz na DK2 za Ołtarzewem. Objazd zajmuje 10 minut. Jako, że nie piątek to w Błoniu i Sochaczewie nie będzie większych problemów. Jakby pasowało Ci wjechac do Łodzi od strony DK1, to możesz dac w Łowiczu na Piątek, a potem w lewo na Zgierz.

Data: 2010-10-12 08:48:08
Autor: Rychu
DC-Łódź. Którędy?
W dniu 2010-10-12 08:33, Vlad The Ripper pisze:
[...]

Prawda. Ja zwykle lecę z Bielan, więc jeśli jest wczesna pora, to przez
Klaudyn, Babice i potem właśnie na Umiastów*. Czasami w ogóle 580 prawie
do Sochaczewa, a potem za Żelazową Wolą w lewo do DK2.

*) ostatnio przed Strzykułami drogę remontują i bywa, że jest wahadełko.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2010-10-12 11:29:05
Autor: Vlad The Ripper
DC-Łódź. Którędy?

[...]

Ze 2 tygodnie już nic się tam nie dzieje, tylko na połowie pasa na długości jakieś 100m zdjęli asfalt i przysypali to żwirem :D. Kreatywna metoda naprawy.

Data: 2010-10-12 11:48:04
Autor: Rychu
DC-Łódź. Którędy?
W dniu 2010-10-12 11:29, Vlad The Ripper pisze:

[...]

Najlepsze jest to, że cały czas stoi znak ograniczenia do 30,
zwężenia jezdni oraz ostrzeże o sygnalizacji świetlnej. Jechałem
tamtędy chyba w piątek około 9:40 i stało 4 gości w pomarańczowych
kamizelkach przy dostawczaku i podpierało łopaty chyba po to,
żeby się nie poprzewracały i nie pobrudziły przez przypadek. :)

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2010-10-12 08:52:15
Autor: kubelt
DC-Łódź. Którędy?
[...]

Objazd oszczedza troche czasu ale powrot na glowna droge i tak wydluza podroz. Najlepiej jechac rownolegla droga na Leszno, Kampinos, Zelazowa Wola i powrot na 2 przy obwodnicy Sohaczewa. Szybciej sie jedzie, weryfikuje codziennie.

kubelt
(sig w budowie)

Data: 2010-10-12 03:34:25
Autor: Tomek Glowka
DC-Łódź. Którędy?
On 12 Paź, 08:52, "kubelt" <kub...@tenbitwywalto.pl> wrote:
> [...]
> wyjeżdżasz na DK2 za Ołtarzewem. Objazd zajmuje 10 minut. Jako, że nie
> piątek to w Błoniu i Sochaczewie nie będzie większych
[...]
[...]
Mnie sie zdarzylo pare razy widziec ogromny korek wlasnie na obwodnicy
Sochaczewa. Pierwszy raz jechalem motocyklem (-; wiec nastepne 2 razy
autem pojechalem przez srodek miasta. Kolejka TIRow z lewej - po
horyzont, ale za kazdym razem byl to srodek tygodnia i srodek dnia
(11-16). Rano i wieczorami jest lepiej?
pozdrawiam, tomek

Data: 2010-10-13 01:47:32
Autor: kubelt
DC-Łódź. Którędy?
[...]

nie wiem, nie jezdze obwodnica wlasnie z tego wzgledu. Zawsze przez miasto.

kubelt
(sig w budowie)

Data: 2010-10-12 11:34:57
Autor: Vlad The Ripper
DC-Łódź. Którędy?

Użytkownik "kubelt" <kubelt@tenbitwywalto.pl> napisał w wiadomości news:i910ia$5mr$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zależy w jakich godzinach. Jak Ożarów naprawdę przytkany (a między 15:30 a 17:30 jest przytkany zazwyczaj) to znacznie szybciej jest objechać.

Data: 2010-10-13 01:48:42
Autor: kubelt
DC-Łódź. Którędy?
[...]

A czy ja tego wlasnie nie powiedzialem?