DC-Łódź. Którędy?

Data: 2010-10-12 08:16:14
Autor: Rychu
DC-Łódź. Którędy?
W dniu 2010-10-11 23:41, Grzegorz P. Cibor pisze:
Witam. Potrzebuję dostać się z DC do Łodzi w ciągu jednego z
najbliższych roboczych dni tygodnia, a przyznam że dawno tam się nie
udawałem.

No i jeżeli masz np. jakieś spotkanie z teczką, a nie wieziesz 3 szafy
rackowe, to może warto by rozważyć pociąg... 15:50 z Centralnego,
17:19 na miejscu (47 zł I klasa) potem taksówka ze 20 zł.
Jesteś w niecałe dwie godziny, bez stresu i coś możesz w tym czasie
sobie porobić. Książkę przeczytać, albo na laptopie film obejrzeć
(wagony prąd w gniazdkach mają), lub... popracować.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2010-10-12 00:41:21
Autor: Czarek Daniluk
DC-Łódź. Którędy?
On 12 Paź, 08:16, Rychu <rysz...@activTRZY.pl> wrote:
> [...]

sobie porobić. Książkę przeczytać, albo na laptopie film obejrzeć
(wagony prąd w gniazdkach mają), lub... popracować.

Niecałe 2h to na Fabryczny ze Wschodniego, na każdy dworzec też trzeba
dojechać i z niego na miejsce też dojechać.
Poczekaj za chwilę zaczną robić tory DC-Skierniewice to w 2h to
dojedziesz ale nie do Łodzi ;)

Jak jeżdżę to naprawdę wolę wyjechać o 4 rano spod domu i o 6:10 być
na miejscu, zrobić swoje i około 12 uciekać z powrotem do W-wy.
Jeżdżę gierkówką, o tej porze to nawet na 1 pasie nie ma korków :)

Pozdrawiam !!

PS:
Żeby nie było jeździłem i IC i PR :)

Data: 2010-10-12 09:29:05
Autor: Grzegorz P. Cibor
DC-Łódź. Którędy?
On 2010-10-12 08:16, Rychu wrote:

[...]

Zacząłem od tej opcji, ale niestety powrót nastąpi przed północą,
a z tego co sprawdziłem z żadnej stacji w Łodzi nie ma już połączenia
do DC. PKS też został sprawdzony ;). Czyli zostaje jednak samochód
i widzę, że wariant przez Łowicz. Dzięki Panowie.

DC-Łódź. Którędy?