DC Plac Bankowy- dojazd, parkowanie

Data: 2015-04-13 10:28:18
Autor: szerszen
DC Plac Bankowy- dojazd, parkowanie
On Mon, 13 Apr 2015 07:18:19 +0000 (UTC)
Dominik & Co <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid> wrote:

Ew. gdzie poleciliby¶cie inny parking?

Najlepiej podjechać na Ursynów, zostawić auto na Park&Ride i dojechać
sobie na Bankowy metrem w około 20 minut. Oszczędzisz i czas i nerwy na
korki i szukanie mjesca do parkowania. Parkingi masz przy stacjach Imielin, Stokłosy i Ursynów.  --
pozdrawiam
szerszen

Data: 2015-04-13 09:01:48
Autor: Dominik & Co
Dnia 13.04.2015 szerszen <szerszen@tlen.pl> napisał/a:

Najlepiej podjechać na Ursynów, zostawić auto na Park&Ride i dojechać
sobie na Bankowy metrem w około 20 minut. Oszczędzisz i czas i nerwy na

Brałem to pod uwagę, chyba tak będzie trzeba zrobić. Dziękuję.

--
Dominik & kÄ…pany (via debianowy slrn)

Data: 2015-04-13 21:06:59
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
W dniu 2015-04-13 o 11:01, Dominik & Co pisze:
[...]

Cześć. Nad stacją Metra Ursynów (róg Al. Komisji Edukacji Narodowej i ul. Bartoka) masz parking P&R a tuż obok parking strzeżony. To oczywiście wspomniana dzielnica Ursynów.

Seco

Data: 2015-04-13 19:24:58
Autor: jerzu
On Mon, 13 Apr 2015 10:28:18 +0200, szerszen <szerszen@tlen.pl> wrote:

Parkingi masz przy stacjach Imielin, Stokłosy i Ursynów.

Na Stokłosach już otworzyli? P&R na Ursynowie to koło 8.00 już lubi
być zapchany na full. Ale obok jest parking strzeżony, nawet dwa,
pewnie za parę groszy auto przetrzymaj±. Na Końskim Jarze jest parking
osiedlowy, mozna tam poszukać miejsca.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2015-04-13 19:56:25
Autor: masti
jerzu wrote:

On Mon, 13 Apr 2015 10:28:18 +0200, szerszen <szerszen@tlen.pl> wrote:

Parkingi masz przy stacjach Imielin, Stokłosy i Ursynów.

Na Stokłosach już otworzyli?

tak. 1 kwietnia :)

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

DC Plac Bankowy- dojazd, parkowanie