DC-WROCŁAW-LUBAWKA

Data: 2009-07-21 11:15:12
Autor: Paweł
DC-WROCŁAW-LUBAWKA
Użytkownik "Grzenio" <grzegorz@ankar.pl> napisał w wiadomości news:h43s4i$4k8$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witam Szanownych Grupowiczów
wielkimi krokami zbliza sie moj urlop :)))) a co za tym idzie wyjazd na
wakacje. Wybieram sie z Wawki do Lubawki :) a Poniewaz zupelnie nie znam
Wroclawia to ponizej przedstawiam szkic zaplanowanej trasy wszelkie
komentarze i spostrzeznia mile widziane

Nie wiem jak teraz wygląda trasa z Piotrkowa na Wrocław i sam przejazd przez miasto.
Zawsze jeździłem katowicką do Częstochowy, potem na Opole do A4. Choć droga dłuższa to zajmowała mniej czasu.

--
Paweł

Data: 2009-07-21 11:33:49
Autor: Grzenio
DC-WROCŁAW-LUBAWKA
Zawsze jeździłem katowicką do Częstochowy, potem na Opole do A4. Choć
droga
dłuższa to zajmowała mniej czasu.

-- Paweł

thx - wlasnie tak pojade :)