DC - Władysławowo

Data: 2009-07-06 14:26:28
Autor: Czarek Daniluk
DC - Władysławowo
miklo pisze:
Cześć,

Jutro jadę z DC do Władysławowa. Miesiąc temu polecaliście w Płońsku na Sierpc, potem Rypin i Brodnica. Dalej można tam grzać, czy pojawiły się jakieś wakacyjne roboty drogowe niespodzianki?

W tygodniu możesz się spodziewać robót na następujących odcinkach :
Grudziądz - Radzyń Chełmiński

Wahadło na wylocie z Brodnicy,
Wahadło na odcinku od Dolnej Grupy do Nowych Marzy ...

Pozdrawiam !!

PS:
W Piątek około 15 wyjeżdżałem z DC do Chałup to w sumie z wyjazdem, 2ma wahadłami i 1 postojem na jedzenie jechałem jakieś 6h, w sobotę powrót - godzinę krócej.

DC - Władysławowo