DC - czy to normalne? [blog]

Data: 2009-03-15 21:38:22
Autor: Krzysiek Kielczewski
DC - czy to normalne? [blog]
On 2009-03-15, fifty <fifty@op.pl> wrote:
Witam, przyjechałem w delegację ze Szczecina do DC, mieszkam w Jabłonnej, dojeżdżam do W-wy Wschodniej do roboty. W pierwszy dzień (ostatni piątek) wyjechałem rano do pracy i przez pierwsze 2 kilometry nie wrzuciłem dwójki, 20 km zrobiłem chyba w 1,5 godziny. Zauważyłem ponadto że kierowcy w zasadzie nie wpuszczają samochodów chcących zmienić pas ruchu (jak ja, co nie znam miasta), trzymają się 20 cm za poprzedzającym samochodem i jazda odbywa się na zasadzie - jedynka - gaz do dechy - ostre hamowanie, itd. Jutro spróbuję pojechać przez Marki (tylko ktoś mi mówił że tam drzewa wycinają i tworzą się korki), a może ktoś poda jakąś inna szybką trasę?

Pociąg z Legionowa na Wschodnią jedzie trzydzieści kilka minut. Obawiam
się, że nic szybszego nie znajdziesz, zwłaszcza, że dzisiaj zamknęli
trasę W-Z czyli przedłużenie Radzymińskiej i wszystko tam będzie stać.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-03-15 22:44:11
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
DC - czy to normalne? [blog]
Krzysiek Kielczewski pisze:
On 2009-03-15, fifty <fifty@op.pl> wrote:
[...]

P..ęt pojeździł po Wrocławiu i pozazdrościł nam tych wielkich spotów zmotoryzowanych w mieście? ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC]

Data: 2009-03-15 22:34:45
Autor: masti
DC - czy to normalne? [blog]

kiedyś trzeba remonty zrobić :)

--
mst <at> gazeta <.> pl
Jeep Grand Cheeroke 4.0L, Ford Mondeo 1,8

Data: 2009-03-15 23:24:53
Autor: Krzysiek Kielczewski
DC - czy to normalne? [blog]
On 2009-03-15, Marcin "Kenickie" Mydlak <mojnick@box43.pl> wrote:

[...]

Nie rozumiem, kogo miałeś na myśli?

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-03-15 23:42:12
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
DC - czy to normalne? [blog]
On 2009-03-15, Marcin "Kenickie" Mydlak <mojnick@box43.pl> wrote:

[...]

Prezydenta, który sobie lubi pooglądać jak Wrocławianie stoją w korkach. Również w tych, wywołanych jego pobytem.

Data: 2009-03-16 08:59:17
Autor: Krzysiek Kielczewski
DC - czy to normalne? [blog]
On 2009-03-15, Marcin "Kenickie" Mydlak <mojnick@box43.pl> wrote:

[...]

Nie, od tego to my mamy teraz Panią Prezydęt[1] i miejskiego
"inżyniera"[2] ruchu.

Pozdrawiam,
Krzysiek Kiełczewski

1) Nie poprawiać.
2) Facet jest genialny, potrafi jedną decyzją[3] odkorkować kilka
skrzyżowań na raz.
3) Wycofującą poprzednie zmiany wymyślone przez tego [censored]

DC - czy to normalne? [blog]