DC - czy to normalne? [blog]

Data: 2009-03-16 13:19:01
Autor: Mlody
DC - czy to normalne? [blog]
Użytkownik "fifty" <fifty@op.pl> napisał w wiadomości news:f8d3814481d54627bea99651b3cc6387@www.shit.com...
wyjechałem rano do pracy i przez pierwsze 2 kilometry nie wrzuciłem dwójki, 20 km zrobiłem chyba w 1,5 godziny.

To się ciesz że jesteś tu teraz a nie dwa lata temu jak nie było jeszcze obwodnicy Jabłonny.
Wtedy to była tragedia jak korek zaczynał się na wysokości skrętu na Chotomów, a w poniedziałki zaraz za lasem :P

Zauważyłem ponadto że kierowcy w zasadzie nie wpuszczają samochodów chcących zmienić pas ruchu (jak ja, co nie znam miasta), trzymają się 20 cm za poprzedzającym samochodem i jazda odbywa się na zasadzie - jedynka - gaz do dechy - ostre hamowanie, itd.

A to akurat jest bardzo proste do wytłumaczenia, przez sytuację opisaną powyżej, a potem włączanie nowej obwodnicy do starej infrastruktury gdzie była super zwężka
ludzie nauczyli się jeździć zderzak w zderzak bo inaczej z każdej strony ktoś się wciskał, cwaniaki nawet poboczem i obszarami wyłączonymi z ruchu jeździli i wciskali się jak tylko się dało, organizacja ruchu się zmieniła, nawyk został :P

Chociaż ja tam nie narzekam, jak chciałem zmienić pas to nie było większych problemów, może kwestia rejestracji bo mam miejscową, swego czasu dla "obcych" blach było pobłażanie, ustępowanie itd... - bo pewnie miasta nie zna, niestety ostatnio coraz więcej ludzi zauważyło że 3/4 z tych co mają obce blachy mieszka w DC od dawna i nauczyło się to wykorzystywać...

Pozdrawiam!
--
   Mlody
www.jetta.org.pl