DC -> WRC -> DC

Data: 2009-05-22 22:50:49
Autor: Rychu
DC -> WRC -> DC
Witam.
Muszę jutro przebyć trasę z Warszawy (Wola) do Wrocławia. Rano 7-8
wyjazd i wieczorem 20-21 powrót. Jakich utrudnień można się spodziewać
na trasie? Uda mi się ją spokojnie pokonać w 5 godzin?

Z góry dziękuję za wszystkie informacje, rano się zapoznam. Dobranoc ;)

Ryszard Wieczorek

Data: 2009-05-22 23:16:30
Autor: Marcin J. Kowalczyk
DC -> WRC -> DC
Rychu pisze:
[...]

Jak bedziesz jechac DK-8 5h maaalo realne... Odcinek Kepno-Olesnica jest dosc mocno remontowany i ostanio [pn dopoludnia] te 70km jechalem prawie 2h ;/

Data: 2009-05-23 06:39:16
Autor: Rychu
DC -> WRC -> DC
Marcin J. Kowalczyk pisze:
Jak bedziesz jechac DK-8 5h maaalo realne... Odcinek Kepno-Olesnica jest dosc mocno remontowany i ostanio [pn dopoludnia] te 70km jechalem prawie 2h ;/

Chyba jedyną alternatywą, jak patrzę na mapę, to pojechać DK1 i na
wysokości Radomska odbić w DK42 na Kluczbork, tak by na DK8 wjechać
dopiero w Oleśnicy. Pytanie tylko czy warto ryzykować i czy na tej
DK42 jest spokój. Nadkłada się 30km i do tego drogami o teoretycznie
niższym standardzie niż G i GP.

Pchać się przez DK2-A2 do Konina i potem na Kalisz i Wrocław też
chyba nie ma za bardzo sensu przy tym co się dzieje teraz między DC,
a Sochaczewem. Tym bardziej, że +35km raczej się nie nadrobi na trasie.

Zapewne pojedziemy DK8, a jutro zrelacjonuję, jak ten przejazd wyglądał.

Dzięki za informacje. Szerokości... i pogody.

Ryszard Wieczorek

Data: 2009-05-23 07:50:02
Autor: J.F.
DC -> WRC -> DC
On Fri, 22 May 2009 23:16:30 +0200,  Marcin J. Kowalczyk wrote:
Rychu pisze:
[...]

Jutro [dzis ?] ruch moze byc inny. Te remonty moga nie byc uciazliwe.
Tak swoja droga to ze dwa tygodnie temu te remonty nie byly jeszcze
takie uciazliwe.

Wychodzi na to ze znow najbardziej na drodze przyda sie CB :-)

J.

Data: 2009-05-24 07:00:26
Autor: Rychu
DC -> WRC -> DC
Marcin J. Kowalczyk pisze:
Rychu pisze:
[...]

Pojechaliśmy w końcu DK8. Udało się w 5,5 godziny z postojami na
tankowanie i zjedzenie czegoś. Roboty nie były uciążliwe. Po za jednym
zdolny kierowcą wywrotki, który tak zrzucił piasek, że się w nim
zakopał. Osobówki jednak leciały (te z CB). Pierwszy raz jechałem
z radyjkiem i zastanawiam się czemu nie robiłem tego wcześniej.

Ryszard Wieczorek

Data: 2009-05-23 09:21:32
Autor: Icek
DC -> WRC -> DC
[...]

wiesz czas tez zalezy od drogi ale tez zalezy od kierowcy.

Jechalem tydzien temu to zadnych utrudnien nie bylo (poza jednym mandatem)
;)

W jedna strone z WRC mialem do janek 2.55h, w druga od dworca do janek 2h

Icek

Data: 2009-05-27 15:42:51
Autor: Przemysław Gubernat
DC -> WRC -> DC
Icek pisze:
[...]

A pamiątek z drogi nie dostałeś ?

--
[WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
CB: Intek M-490 ML 145

+-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
| _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna   |
+-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+

Data: 2009-05-27 16:13:29
Autor: J.F.
DC -> WRC -> DC
Użytkownik "Przemysław Gubernat" <repcio@WYKASUJ-To.r3pc10.pl.na.newsach> napisał w wiadomości news:gvjg0q$usi$1pyro.tvk.wroc.pl...
Icek pisze:
[...]

Bilet lotniczy ? Pewnie dostal :-)

J.

Data: 2009-05-27 19:36:51
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
DC -> WRC -> DC
Dnia 27.05.2009 Przemysław Gubernat <repcio@WYKASUJ-To.r3pc10.pl.na.newsach> napisał/a:
[...]

Bajkopisarz jakiś albo troll - średnia na poziomie 160 km/h. --
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2009-05-27 22:40:43
Autor: Icek
DC -> WRC -> DC

> A pamiątek z drogi nie dostałeś ?

Bajkopisarz jakiś albo troll - średnia na poziomie 160 km/h.

dobre ;)

Icek

Data: 2009-05-28 09:54:52
Autor: Krzysiek Kielczewski
DC -> WRC -> DC
On 2009-05-27, Adam 'Chloru' Drzewososki <karmmnie@chloru.net> wrote:

W jedna strone z WRC mialem do janek 2.55h, w druga od dworca do janek 2h

A pamiątek z drogi nie dostałeś ?

Bajkopisarz jakiś albo troll - średnia na poziomie 160 km/h.

Z Wrocławia do Janek jest 389km więc średnia wychodzi 134, od centralego
do Janek jest 12,6km - średnia 6km/h.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-05-28 21:06:17
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
DC -> WRC -> DC
Dnia 28.05.2009 Krzysiek Kielczewski <krzysiek.kielczewski@gmail.com> napisał/a:
On 2009-05-27, Adam 'Chloru' Drzewososki <karmmnie@chloru.net> wrote:

[...]

Fakt, nie doczytałem, że chodzi o drogę z dworca do Janek. Średnia 134
km/h to i tak dość sporo. Podchodzi pod półtrolla albo mordercę ;) --
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2009-05-28 21:14:15
Autor: Icek
DC -> WRC -> DC

> [...]

Fakt, nie doczytałem, że chodzi o drogę z dworca do Janek. Średnia 134
km/h to i tak dość sporo. Podchodzi pod półtrolla albo mordercę ;)

389 to zla trasa. Ja jade ta przez wielun-piotrkow-rawa co daje 329km.
Srednia zatem 112km/h choc wg mojego licznika to mi sie zawsze wydawalo, ze
do janek jest 340 ale to pewnie zalezy kto z jakiego miejsca liczy dystans

Icek

Data: 2009-05-28 21:18:39
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
DC -> WRC -> DC
Dnia 28.05.2009 Icek <icek@do.pl> napisał/a:

> [...]

do janek jest 340 ale to pewnie zalezy kto z jakiego miejsca liczy dystans

Jezdze oboma trasami dość regularnie. Do kręcenia lepszych średnich
zdecydowanie bardziej pasuje ta przez Opole i Czestochowę (~90 km drogi
jednopasmowej vs ~200 km jednopasmówki jadac przez Bełchatów).

Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2009-05-28 22:55:52
Autor: Krzysiek Kielczewski
DC -> WRC -> DC
On 2009-05-28, Adam 'Chloru' Drzewososki <karmmnie@chloru.net> wrote:

Z Wrocławia do Janek jest 389km więc średnia wychodzi 134, od centralego
do Janek jest 12,6km - średnia 6km/h.

Fakt, nie doczytałem, że chodzi o drogę z dworca do Janek. Średnia 134
km/h to i tak dość sporo.

IMO nierealne jeśli ktoś ma IQ większe od rozmiaru buta.

Podchodzi pod półtrolla albo mordercę ;)

Ale poniżej "jeżdżę tylko w NFS" ;-)

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-05-28 23:06:52
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
DC -> WRC -> DC
On 2009-05-28, Adam 'Chloru' Drzewososki <karmmnie@chloru.net> wrote:

[...]

Oznacza to megafarta, pusta trase i deptanie bardzo mocno. No
ewentualnie kolega sobie np. odlicza czas na tankowanie, korki, stanie
na swiatlach, siusiu etc. ;-)

Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2009-05-27 22:41:35
Autor: Icek
DC -> WRC -> DC
A pamiątek z drogi nie dostałeś ?

w sensie taka "foto rada" zeby zwolnic? ;) nie

Mam takie cus "anty"

Icek

Data: 2009-05-23 23:44:53
Autor: Reseller
DC -> WRC -> DC
Rychu pisze:
[...]

Zawsze z Wrocławia do Warszawki jeżdżę:
Wrocław -> Oleśnica -> Sokolniki -> Walichnowy -> Złoczew -> Burzenin -> Widawa -> Gomulin -> Piotrków Tryb. -> Warszawa
W drugą stronę ta sama trasa.
Zawsze!!! Bez względu na porę wyjazdu od Janek "kombinuję".
No i jak na razie mieszczę się w 5 godzinach z obiadem :-)

--
Reseller

Data: 2009-05-24 10:31:08
Autor: chriso
DC -> WRC -> DC
Wrocław -> Oleśnica -> Sokolniki -> Walichnowy -> Złoczew -> Burzenin -> Widawa -> Gomulin -> Piotrków Tryb. -> Warszawa

Trasa pozwala zaoszczedzic ok 1h, ale przeznaczona raczej dla sluzbowych samochodow bo na niektorych odcinkach mozna urwac kolo w dziurze.

Data: 2009-05-24 12:22:54
Autor: J.F.
DC -> WRC -> DC
On Sun, 24 May 2009 10:31:08 +0200,  chriso wrote:
Wrocław -> Oleśnica -> Sokolniki -> Walichnowy -> Złoczew -> Burzenin -> Widawa -> Gomulin -> Piotrków Tryb. -> Warszawa

Trasa pozwala zaoszczedzic ok 1h,

Jakim cudem ? Od Walichnowy do Gomulina przez Belchatow mam srednia
rzedu 75km/h. Nieprawdopodobne zeby zwykla polska droga pojechac duzo
szybciej.
No chyba ze jest godzinny korek w Belchatowie ..

J.

DC -> WRC -> DC