DC -> WRC -> DC

Data: 2009-05-23 09:21:32
Autor: Icek
DC -> WRC -> DC
Muszę jutro przebyć trasę z Warszawy (Wola) do Wrocławia. Rano 7-8
wyjazd i wieczorem 20-21 powrót. Jakich utrudnień można się spodziewać
na trasie? Uda mi się ją spokojnie pokonać w 5 godzin?

Z góry dziękuję za wszystkie informacje, rano się zapoznam. Dobranoc ;)

wiesz czas tez zalezy od drogi ale tez zalezy od kierowcy.

Jechalem tydzien temu to zadnych utrudnien nie bylo (poza jednym mandatem)
;)

W jedna strone z WRC mialem do janek 2.55h, w druga od dworca do janek 2h

Icek

Data: 2009-05-27 15:42:51
Autor: Przemysław Gubernat
DC -> WRC -> DC
Icek pisze:
[...]

A pamiątek z drogi nie dostałeś ?

--
[WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
CB: Intek M-490 ML 145

+-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
| _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna   |
+-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+

Data: 2009-05-27 16:13:29
Autor: J.F.
DC -> WRC -> DC
Użytkownik "Przemysław Gubernat" <repcio@WYKASUJ-To.r3pc10.pl.na.newsach> napisał w wiadomości news:gvjg0q$usi$1pyro.tvk.wroc.pl...
Icek pisze:
[...]

Bilet lotniczy ? Pewnie dostal :-)

J.

Data: 2009-05-27 19:36:51
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
DC -> WRC -> DC
Dnia 27.05.2009 Przemysław Gubernat <repcio@WYKASUJ-To.r3pc10.pl.na.newsach> napisał/a:
[...]

Bajkopisarz jakiś albo troll - średnia na poziomie 160 km/h. --
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2009-05-27 22:40:43
Autor: Icek
DC -> WRC -> DC

> A pamiątek z drogi nie dostałeś ?

Bajkopisarz jakiś albo troll - średnia na poziomie 160 km/h.

dobre ;)

Icek

Data: 2009-05-28 09:54:52
Autor: Krzysiek Kielczewski
DC -> WRC -> DC
On 2009-05-27, Adam 'Chloru' Drzewososki <karmmnie@chloru.net> wrote:

W jedna strone z WRC mialem do janek 2.55h, w druga od dworca do janek 2h

A pamiątek z drogi nie dostałeś ?

Bajkopisarz jakiś albo troll - średnia na poziomie 160 km/h.

Z Wrocławia do Janek jest 389km więc średnia wychodzi 134, od centralego
do Janek jest 12,6km - średnia 6km/h.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-05-28 21:06:17
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
DC -> WRC -> DC
Dnia 28.05.2009 Krzysiek Kielczewski <krzysiek.kielczewski@gmail.com> napisał/a:
On 2009-05-27, Adam 'Chloru' Drzewososki <karmmnie@chloru.net> wrote:

[...]

Fakt, nie doczytałem, że chodzi o drogę z dworca do Janek. Średnia 134
km/h to i tak dość sporo. Podchodzi pod półtrolla albo mordercę ;) --
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2009-05-28 21:14:15
Autor: Icek
DC -> WRC -> DC

> [...]

Fakt, nie doczytałem, że chodzi o drogę z dworca do Janek. Średnia 134
km/h to i tak dość sporo. Podchodzi pod półtrolla albo mordercę ;)

389 to zla trasa. Ja jade ta przez wielun-piotrkow-rawa co daje 329km.
Srednia zatem 112km/h choc wg mojego licznika to mi sie zawsze wydawalo, ze
do janek jest 340 ale to pewnie zalezy kto z jakiego miejsca liczy dystans

Icek

Data: 2009-05-28 21:18:39
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
DC -> WRC -> DC
Dnia 28.05.2009 Icek <icek@do.pl> napisał/a:

> [...]

do janek jest 340 ale to pewnie zalezy kto z jakiego miejsca liczy dystans

Jezdze oboma trasami dość regularnie. Do kręcenia lepszych średnich
zdecydowanie bardziej pasuje ta przez Opole i Czestochowę (~90 km drogi
jednopasmowej vs ~200 km jednopasmówki jadac przez Bełchatów).

Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2009-05-28 22:55:52
Autor: Krzysiek Kielczewski
DC -> WRC -> DC
On 2009-05-28, Adam 'Chloru' Drzewososki <karmmnie@chloru.net> wrote:

Z Wrocławia do Janek jest 389km więc średnia wychodzi 134, od centralego
do Janek jest 12,6km - średnia 6km/h.

Fakt, nie doczytałem, że chodzi o drogę z dworca do Janek. Średnia 134
km/h to i tak dość sporo.

IMO nierealne jeśli ktoś ma IQ większe od rozmiaru buta.

Podchodzi pod półtrolla albo mordercę ;)

Ale poniżej "jeżdżę tylko w NFS" ;-)

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-05-28 23:06:52
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
DC -> WRC -> DC
On 2009-05-28, Adam 'Chloru' Drzewososki <karmmnie@chloru.net> wrote:

[...]

Oznacza to megafarta, pusta trase i deptanie bardzo mocno. No
ewentualnie kolega sobie np. odlicza czas na tankowanie, korki, stanie
na swiatlach, siusiu etc. ;-)

Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2009-05-27 22:41:35
Autor: Icek
DC -> WRC -> DC
A pamiątek z drogi nie dostałeś ?

w sensie taka "foto rada" zeby zwolnic? ;) nie

Mam takie cus "anty"

Icek

DC -> WRC -> DC