[PZDR] DC: kogo obtrąbiƂem?

Data: 2010-02-06 22:32:57
Autor: Axel
[PZDR] DC: kogo obtrąbiƂem?

"pwz" <pwz@onet.eu> wrote in message news:hkhdor$o1i$1news.onet.pl...
Kogo dzisiaj obtrąbiƂem w DC okoƂo 1.30-11.00? SkręcaƂem z Ɓazienkowskiej w lewo w kierunku PuƂawskiej (Rondo Jazdy Polskiej). Osobowe coƛ srebrnego (zbyt szybko mi mignęƂo), z naklejką, w ƛrodku wąsaty kierownik.

Sedan? Nalepka na szybie? Moglem to byc ja, jesli to bylo okolo 13-tej. Tyle, ze wasy raczej sie nie zgadzaja.

--
Axel
Vectra C 2.2 sedan

Data: 2010-02-06 23:46:08
Autor: Grejon
[PZDR] DC: kogo obtr±biłem?
Axel pisze:

"pwz" <pwz@onet.eu> wrote in message news:hkhdor$o1i$1news.onet.pl...
Kogo dzisiaj obtr±biłem w DC około 1.30-11.00? Skrêcałem z Łazienkowskiej w lewo w kierunku Puławskiej (Rondo Jazdy Polskiej). Osobowe co¶ srebrnego (zbyt szybko mi mignêło), z naklejk±, w ¶rodku w±saty kierownik.

Sedan? Nalepka na szybie? Moglem to byc ja, jesli to bylo okolo 13-tej. Tyle, ze wasy raczej sie nie zgadzaja.

Zostaje m...i je¶li to było Mondeo :)

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi
PMS+PJS*+pM-W+P+:+X++L+B+M+Z++TW-CB++ASB+

[PZDR] DC: kogo obtrąbiƂem?