DC: pozdrowienia do kwadratu

Data: 2011-03-13 16:56:09
Autor: pwz
DC: pozdrowienia do kwadratu
Witam!

Jak nic to nic. Ostatni raz kogo艣 z grupow膮 nalepk膮 widzia艂em chyba z p贸艂 roku temu. A dzisiaj w przeci膮gu kilku godzin zosta艂em "ustrzelony" przez dw贸ch grupowicz贸w, kt贸rych niniejszym pozdrawiam.

Oko艂o 12.00 na G贸rczewskiej przed W.Park w kierunku centrum - granatowa ren贸wka (tylko tyle zauwa偶y艂em w lusterku po tym, jak kierownik pokaza艂 mi... tr贸jk膮ta ;-)). A potem przed 16.00, te偶 G贸rczewska, przed Prymasa M-lecia, zielony Nissan(?).

POZDRAWLIAJU! :-)
pwz

Data: 2011-03-14 15:24:11
Autor: Aleksander
pozdrowienia do kwadratu
Oko艂o 12.00 na G贸rczewskiej przed W.Park w kierunku centrum - granatowa ren贸wka (tylko tyle zauwa偶y艂em w lusterku po tym, jak kierownik pokaza艂 mi... tr贸jk膮ta ;-)).

Btw. jak si臋 pokazuje tr贸jk膮ta ;) ?
Przy u偶yciu dw贸ch r膮k (z艂膮czone kciuki czy wskazuj膮ce) ?

Data: 2011-03-14 15:25:10
Autor: Aleksander
pozdrowienia do kwadratu
Mia艂o by膰 oczywi艣cie:
"Przy u偶yciu dw贸ch r膮k (z艂膮czone kciuki i wskazuj膮ce) ?"

DC: pozdrowienia do kwadratu