DC - widziałem LPG po 2,99

Data: 2012-01-20 10:23:07
Autor: Pabl_o
DC - widziałem LPG po 2,99

Użytkownik "Czarek Daniluk" <czarek@cedaniluk.com> napisał w wiadomości news:b585c300-0acd-4ab0-9d59-d66af2ed8da4a11g2000vbz.googlegroups.com...
Oczywiście na BP - Modlińska przy Urzędzie Gminy Białołęka ;)
Chyba ich pogrzało - zatankowałem parę km dalej 20gr na litrze
taniej :)

Robia sobie co chca a frajerstwo leci na punkty w programach lojalnosciowych aby wymienic je na chinskie sprzety..
Nie dziwie sie ze stac ich na takie bzdury jak designerskie stacje benzynowe (Orlen w Wawie).
Ale tak bywa kiedy stosunek wlozonej pracy do zarobku jest nienormalny!

--
Picasso

DC - widziałem LPG po 2,99