DDE + Amibroker + BOŚ

Data: 2009-08-04 10:24:12
Autor: george
DDE + Amibroker + BOŚ

"Endriu" <nmpWYTNIJTO@interia.pl> wrote in message news:h58p1u$iib$1news.interia.pl...
Naszło mnie żeby odpalić przez Amibrokera pliki intraday z Boś-ia eksportowane przez DDE.

z tego co wiem NOL3 nie eksportuje żadnych plików intraday przez DDE.
Jedyne co robi to wysyła aktualne ticki przez DDE i po stronie Amibrokera te dane moga być zgromadzone i ewentualnie wyświetlone jako wykres (nie znam amibrokera, ale pewnie tak robi). Warunek jest taki że amibroker musi troche pochodzic aby dane zgromadzić. Jeśli właczysz NOL'a np po 10:00 to ticków od otwarcia do godziny 10:00 nie dostaniesz przez DDE. Ten fragment danych zostanie utracony i musi być uzupełniony z innego źródła (jakiego - nie wiem). Jeśli ktoś zna sposób aby z NOL'a wyciśnąc ticki 'historyczne' (wystarczy z dziś) byłbym wdzięczny za info...

george

DDE + Amibroker + BOŚ