DDE + Amibroker + BOŚ

Data: 2009-08-04 10:31:16
Autor: george
DDE + Amibroker + BOŚ

"Endriu" <nmpWYTNIJTO@interia.pl> wrote in message news:h58p1u$iib$1news.interia.pl...
Naszło mnie żeby odpalić przez Amibrokera pliki intraday z Boś-ia eksportowane przez DDE.

Postępuje ŚCIŚLE wg poniższej rozpiski:

http://www.amibroker.com/pl/faq/ podpunkt (Jak skonfigurować program AmiBroker do pracy z aplikacją NOL3 (bossa.pl) w trybie DDE?)

ale oczywiście nie działa (a jakże by mogło być inaczej).
Wyskakuje:

"Not enough data available.
To plot any chart at least 3 data bars are needed, but there are only 0 bars in ...".

znane już na grupach dyskusyjnych np:
http://www.forex.nawigator.biz/dyskusje/viewtopic.php?t=1884

Czemu on jeszcze potrzebuje oprócz tego co jest napisane w rozpisce (jakoś na necie nie umiałem znaleźć odpowiedzi)?.

P.S. Jeżeli będzie trzeba (wieczorem) zapodam filmik z moimi nieudanymi próbami podłączenia się Amibrokera pod DDE....

--

pewnie to robiłeś ale sprawdz czy w NOL3 -> Narzedzia -> DDE manager widzisz te ticki ktore chcesz "zobaczyć" w amibrokerze. Jesli nie to musisz zaznaczyć komórke w applecie w którym są te dane wyświetlane (np: FW20U09 -> "kurs trans" i naciśnąć CTRL-SHIFT-C. Ponownie wejdz do DDE managera i sprawdz czy sie ten symbol pojawił... Jesli nie spróbuj zrestartowac NOL'a.

george

DDE + Amibroker + BOŚ