DDR 1GB do KT600 (3x)

Data: 2013-06-12 14:24:54
Autor: radekp@konto.pl
DDR 1GB do KT600 (3x)
Potrzebuję 3 szt. DDR1 do archaicznego Via KT600 (płyta Asus).

Sprzedawcy z Allegro mają pamięci Samsunga po ok. 30zł/szt (do VIA i SIS), ale
nie gwarantują że pójdą na KT600, albo wprost piszą że nie.

No więc czy te kości pójdą na KT600?
A jeżeli nie, to czym sugerować się przy kupnie?

Data: 2013-06-12 23:10:36
Autor: mappl
DDR 1GB do KT600 (3x)
Powinny pójść wszystkie moduły DDR posiadające prostokątne kości pamięci. Te kwadratowe (BGA) raczej nie działają. Na bardziej archaicznym KT400 działają mi takie, które nie działają na płytach Intela (też prostokątne).

Data: 2013-06-13 08:46:46
Autor: MadMan
DDR 1GB do KT600 (3x)
Dnia Wed, 12 Jun 2013 14:24:54 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

Sprzedawcy z Allegro mają pamięci Samsunga po ok. 30zł/szt (do VIA i SIS), ale
nie gwarantują że pójdą na KT600, albo wprost piszą że nie.

No więc czy te kości pójdą na KT600?

Ja na KT600 miałem 2 moduły bo 1 GB firmy KingMax (prostokątne kości,
nie BGA), działało bardzo dobrze. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

DDR 1GB do KT600 (3x)