DDR - Sygnalizujmy manewry!

Data: 2012-03-28 07:01:16
Autor: rmikke
DDR - Sygnalizujmy manewry!
Dnia Tue, 27 Mar 2012 20:18:04 +0200, Publius <"publius-enigma[usunto]"@o2.pl>
naskroba³/a:

Już kiedyś o tym wspominałem na grupie, ale przyszła wiosna więc znów rzecz staje się widoczna. Nie wiem skąd taka niechęć rowerzystów do sygnalizowania manewrów na drogach dla rowerów. Rozumiem że można nie machać do siebie na pustej drodze, ale jak jedzie się w małym tłumie, to pokazanie gdzie się skręca to naprawdę mało zachodu, a o ile łatwiej się wtedy potasować na rozjazdach.

Jasnowidzenie to rzadki dar, więc apeluję SYGNALIZUJMY MANEWRY także na DDRach. Wystarczy, że niektórzy kierowcy nam utrudniają życie, nie musimy tego robić dodatkowo sobie nawzajem :)

Sie przylacze. W zeszlym roku sam nie zasygnalizowalem, odbilem od kraweznika i
jak zaczalem skrecac w prawo z DDR w sciezynke, to juz tam sie probowal jakis
wycinak zmiescic. Moze sekunde na to mial...

SYGNALIZUJ MANEWRY. WYCINAKI SA WSZEDZIE!

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

DDR - Sygnalizujmy manewry!