DDR a samochody

Data: 2018-01-24 09:05:32
Autor: Rowerex
DDR a samochody
W dniu wtorek, 23 stycznia 2018 07:52:38 UTC+1 użytkownik cytawa napisał:
Jade sciezka rowerowa i przejezdzam przez skrzyzowanie.

Wnioskuj o:
- likwidację "ścieżki" rowerowej
- alternatywnie o postawienie sygnalizatora wzbudzanego przyciskiem

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2018-02-01 09:39:38
Autor: cytawa
DDR a samochody
  Rowerex pisze:

Wnioskuj o:
- likwidację "ścieżki" rowerowej
- alternatywnie o postawienie sygnalizatora wzbudzanego przyciskiem

To chyba zart. :)

Ale jak postanowilem tak zrobilem. Dojezdzam na dobrze oswietlonej DDR do skrzyzowania z osiedlowa uliczka, sam bylem tez oswietlony, i widze jedzie samochod. Patrze sie na kierowczynie i mysle- pusci nie pusci? Nie puscila, wiec wpadlem na tylny blotnik z kontrolowana predkoscia.
Bylo efektownie.
Przeprosiny przyjalem.

Jan Cytawa

Data: 2018-02-01 09:56:58
Autor: Liwiusz
DDR a samochody
W dniu 2018-02-01 o 09:39, cytawa pisze:

Nie puscila, wiec wpadlem na tylny blotnik z kontrolowana predkoscia.

Jak dla mnie jedno z drugim się kłóci. W przedni błotnik - jeszcze tak, ale w tylni, to nie wygląda na kontrolowaną prędkość :)

Przeprosiny przyjalem.

W jakiej walucie? :)

--
Liwiusz

Data: 2018-02-01 11:19:29
Autor: cytawa
DDR a samochody
Liwiusz pisze:

Przeprosiny przyjalem.

W jakiej walucie? :)

smilecoin

Data: 2018-02-01 14:08:24
Autor: Crimi
DDR a samochody
W dniu 2018-02-01 o 11:19, cytawa pisze:
Liwiusz pisze:

Przeprosiny przyjalem.

W jakiej walucie? :)

smilecoin

dobre ;)

Data: 2018-02-03 14:34:28
Autor: zbrochaty
DDR a samochody
> Nie puscila, wiec wpadlem na tylny blotnik z kontrolowana predkoscia.

> Przeprosiny przyjalem.

W jakiej walucie? :)

 Aj tam, materialista Pan jestes. W naturze.

Data: 2018-02-01 11:29:43
Autor: Rowerex
DDR a samochody
W dniu czwartek, 1 lutego 2018 09:39:43 UTC+1 użytkownik cytawa napisał:
Rowerex pisze:

> Wnioskuj o:
> - likwidację "ścieżki" rowerowej
> - alternatywnie o postawienie sygnalizatora wzbudzanego przyciskiem

To chyba zart. :)

To nie żart - przestałem mieć złudzenia i wierzyć w utopijne idee.

[...]

Czyli pojazd był na przejeździe przed Tobą, co znaczy że nie miałeś pierwszeństwa patrząc literalnie na przepis PoRD.

Już lepiej w sposób kontrolowany wjechać na przejazd przednim kołem, zatrzymując się na początkowych centymetrach przejazdu, co wymusi ostre hamowaniu pojazdu, którego kierowca nie raczy spojrzeć na DDR.

Zresztą, to i tak nic nie da - no chyba, że masowo pojawią się kamery na przejazdach i policja będzie zbijać kokosy na mandatach za nierespektowanie pierwszeństwa rowerzystów.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2018-02-01 21:53:30
Autor: Piotr Rogoza
DDR a samochody
W dniu Thu, 01 Feb 2018 11:29:43 -0800, użytkownik Rowerex napisał:

Już lepiej w sposób kontrolowany wjechać na przejazd przednim kołem,
zatrzymując się na początkowych centymetrach przejazdu, co wymusi ostre
hamowaniu pojazdu, którego kierowca nie raczy spojrzeć na DDR.
Dzisiaj rano. Zamierzałem skręcić w lewo, wiec sygnalizuję i zjeżdżam do środka. Za mną auto. Jak już mam skręcić gdy niespodziewanie zostałem wyprzedzony. Uwielbiam takie akcje. Niektórzy nie widzą a niektórzy nie chcą widzieć.

Zresztą, to i tak nic nie da - no chyba, że masowo pojawią się kamery na
przejazdach i policja będzie zbijać kokosy na mandatach za
nierespektowanie pierwszeństwa rowerzystów.
I vice versa. Skończy się przejeżdżanie po przejściu :)

--
piecia aka dracorp
pisz na: imie.r.public at gmail dot com

Data: 2018-02-01 17:27:09
Autor: ń
DDR a samochody
Ostatnio już prawie tak chciałem, tyle że miałem kolce ;-)

-- -- -
wpadlem na tylny blotnik z kontrolowana predkoscia.

Data: 2018-02-06 10:44:23
Autor: Andrzej Ozieblo
DDR a samochody
[...]

Rowerem tak nie robię, ale jako pieszy zdarza się na przejściach. Rzekomo nie widzę nadjeżdżającego (dodajmy w sporej odleglości, bo takich bliskich po prostu puszczam), wchodzę na jezdnię pół kroku, udaję przerażonego i cofam się. Kierowca hamuje, czasem zatrzymuje się, czasem wygraża a czasem w ogóle nie reguje.

Ale ogólnie rzecz biorąc jest lepiej i kulturalniej.

DDR a samochody