DDR na Spacerowej [WAW]

Data: 2014-08-25 08:41:48
Autor: Andrzej W.
DDR na Spacerowej [WAW]
W dniu 2014-08-24 o 02:22, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Niefajnie, ze mimo ze ten pas jest przeznaczony do jazdy w jednym
kierunku, w gore, niektorzy korzystaja z niego i z gorki.

Mi zdarzyło się tam raz w tym roku zjeżdżać jezdnią bo jak słusznie zauważyłeś DDR jest jednokierunkowa.
Najpierw jakieś tłuste babsko jechało tuż za mną przez 200 metrów i trąbiło a potem jeszcze na światłach zaczęło ryja drzeć, że jest ścieżka rowerowa i wymyślając mi od różnych.
Może wiec niektórzy po prostu wolą nie ryzykować spotkania z jakimś wściekłym kaszalotem albo gościem bez karku i wybierają inne zło...

--
AWa.

Data: 2014-08-25 09:25:48
Autor: Jacek Maciejewski
DDR na Spacerowej [WAW]
Dnia Mon, 25 Aug 2014 08:41:48 +0200, Andrzej W. napisał(a):

Najpierw jakieś tłuste babsko jechało tuż za mną przez 200 metrów i trąbiło a potem jeszcze na światłach zaczęło ryja drzeć, że jest ścieżka rowerowa i wymyślając mi od różnych.

No i trzeba było urwać lusterko czy antenę :)
--
Jacek

Data: 2014-08-25 10:12:51
Autor: Piotr Kosewski
DDR na Spacerowej [WAW]
On 2014-08-25 08:41, Andrzej W. wrote:
Może wiec niektórzy po prostu wolą nie ryzykować spotkania z jakimś
wściekłym kaszalotem albo gościem bez karku i wybierają inne zło...

Mniejsze zło typu zderzenie czołowe z samochodem?

pozdrawiam,
Piotr Kosewski

Data: 2014-08-25 11:58:53
Autor: Andrzej W.
DDR na Spacerowej [WAW]
W dniu 2014-08-25 o 10:12, Piotr Kosewski pisze:
...inne zło...

Mniejsze zło typu zderzenie czołowe z samochodem?

Zmień algorytm, najpierw czytaj, potem myśl a na końcu komentuj. :-)

--
AWa.

Data: 2014-08-25 13:36:14
Autor: Titus Atomicus
DDR na Spacerowej [WAW]
In article <53fadaa7$0$3061$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Andrzej W." <awa_wp.a_to_wytnij.@wp.pl> wrote:

> [...]

Może wiec niektórzy po prostu wolą nie ryzykować spotkania z jakimś wściekłym kaszalotem albo gościem bez karku i wybierają inne zło...

Ale ja tam od lat czesto jezdze z gorki i nie przypominam sobie zeby ktos mnie obtrabial.
--
TA

DDR na Spacerowej [WAW]