DDR - to tak, jak Grecja....

Data: 2011-11-22 11:04:41
Autor: Marek
DDR - to tak, jak Grecja....
wpompowanie

miliardów marek w tereny byłego NRD, o  dziwo, zakończyło się klapą.

Jaka klapa ?
Ja pracowalem juz w Bawarii, Hesji, Schlezwiku-Holsztynie, Badenii-
Wuertembergii i to byla klapa: 8-10 godz pracy, kiepska placa i
drogie
mieszkania.
Teraz pracuje w ex-DDR i jest super !!!
5,6 - max 7 godz pracy, zarobki wyzsze o 20%, a mieszkania tansze o
35
%.
Sasiad jest mysliwym - co jakis czas cos tam sklusuje i przynosi - to
sarne, to dzika, czy zajaca. - cena - jak za wolowine w PL.
W DDR bylo duzo sluzb zmilitaryzowanych ( np. Jakastam Sluzba Ochrony
Przemyslu) i po przewalce, ci ludzie ( posiadajacy zezwolenie na
bron)
zapisali sie wszyscy do kol lowieckich. Przez to zachowali zezwolenia
na bron i mozliwosc pozyskiwania , za darmo ( noooo... - pol darmo)
miesa .

Byle NRD-owskie PGR-y maja lasy i nikomu nie chce sie tam nic robic -
wiec drewno opalowe  - za poldarmo.
Jade do lasu, wycinam drzewa i pale tym w piecu.
Sasiedzi maja zapasy drewna na 10 lat do przodu.

NRD-owcy wygrali raj na ziemi...!!!

Data: 2011-11-22 20:16:10
Autor: u2
DDR - to tak, jak Grecja....
W dniu 2011-11-22 20:04, Marek pisze:
Jade do lasu, wycinam drzewa i pale tym w piecu.
Sasiedzi maja zapasy drewna na 10 lat do przodu.

Szkoda lasow. Teraz u mnie bedzie na modle szwabska, wykoncza puszcze
augustowska nad ktora mieszkam.

Data: 2011-11-22 13:06:49
Autor: Marek
DDR - to tak, jak Grecja....
On Nov 22, 8:16 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> Sasiedzi maja zapasy drewna na 10 lat do przodu.

Szkoda lasow. Teraz u mnie bedzie na modle szwabska, wykoncza puszcze

Ty bys wolal, zeby puszcze spalili komuchy - wtedy bedzie na modle
polska...???  !!!

Brawo ! Zapisz sie do nich i spalajcie razem, na modle, jaka bedzie
wam pasowala...!!!

Data: 2011-11-22 22:15:08
Autor: u2
DDR - to tak, jak Grecja....
W dniu 2011-11-22 22:06, Marek pisze:
> [...]

polska...???  !!!

Brawo ! Zapisz sie do nich i spalajcie razem, na modle, jaka bedzie

Te arab, ty masz manie komunisty zwracania per wy.

Data: 2011-11-23 09:11:47
Autor: Janko Muzykant
DDR - to tak, jak Grecja....
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> polska...???  !!!
> wam pasowala...!!!

Te arab, ty masz manie komunisty zwracania per wy.

Te kacap, skąd wiesz jak zwracali się do siebie komuniści? Ojciec i dziadek
tak do siebie i ciebie mówili?

Data: 2011-11-23 06:10:06
Autor: stevep
DDR - to tak, jak Grecja....
Dnia 22-11-2011 o 20:16:10 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Brawo, ciebie też posypią DDT?

--
stevep

Data: 2011-11-23 08:55:24
Autor: Janko Muzykant
DDR - to tak, jak Grecja....
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> Sasiedzi maja zapasy drewna na 10 lat do przodu.

Szkoda lasow. Teraz u mnie bedzie na modle szwabska, wykoncza puszcze

To broń tej puszczy jak Rejtan własną piersią! Po cholerę gadasz po próżnicy!
Kosy na sztorc i na Belweder!

--

DDR - to tak, jak Grecja....