DDR w Krakowie - edukacja od zera?

Data: 2011-03-29 18:24:44
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
DDR w Krakowie - edukacja od zera?
Tomasso, Tue, 29 Mar 2011 15:26:18 +0200, pl.rec.rowery:
Całkowicie beztrosko traktują uruchomione z wielką pompą kontrapasy na Smoleńsk, Wiślnej, Mikołajskiej czy Kopernika jak swoją wyłączna własność. Parkują na nich lub na jezdni,

986?

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-03-30 10:33:57
Autor: Tomasso
DDR w Krakowie - edukacja od zera?
Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" napisał:

986?

Jasne, zanim przyjadą to delikwenta już nie będzie, "bo ja tylko dziecko przywiozłam".

SM musiałaby stać i pilnowac non stop, żeby to przyniosło jakikolwiek skutek.

A piesi, stadami wędrujący po pasach dla rowerów? Pora kupić airzounda.

Data: 2011-03-31 20:18:10
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
DDR w Krakowie - edukacja od zera?
Tomasso, Wed, 30 Mar 2011 10:33:57 +0200, pl.rec.rowery:
[...]

Kiedyś po internecie wędrowały takie "mandaty" za parkowanie na DDR i
informacje na pieszych do rozdawania, było na nich napisane, że chodzenie
po DDR może powodować śmierć i kalectwo. Nie wiem, czy to skuteczne, ale
jak kiedyś trzem dziewojkom dałem na DDR to se wzięły w rozumki i
przeniosły się na chodnik.

--
Pozdrowienia,

DDR w Krakowie - edukacja od zera?