DE Fakt: Wyrzucili pacjent贸w ze szpitalnej sali, by zrobi膰 jedynk臋 dla matki PO minister [D膮browa G贸rnicza]

Data: 2015-08-12 15:43:48
Autor: A. Filip
DE Fakt: Wyrzucili pacjent贸w ze szpitalnej sali, by zrobi膰 jedynk臋 dla matki PO minister [D膮browa G贸rnicza]
http://www.fakt.pl/polityka/matka-beaty-maleckiej-libery-lezy-w-szpitalu-w-jedynce,artykuly,565364.html
| 12.08.2015 04:30 aktualizacja: 12.08.2015 13:45
| Skandal w D膮browie G贸rniczej
| Wyrzucili pacjent贸w z sali, by zrobi膰 jedynk臋 dla matki minister
| Takie obrazki rzadko si臋 widuje w polskich szpitalach. Nowoczesne 艂贸偶ko, a w
| sali tylko jedna pacjentka. Ale wyj膮tkowa. To mama pani minister od s艂u偶by
| zdrowia. Dla niej z sze艣cioosobowej sali usuni臋to innych chorych. 鈥 Chodzi艂o o
| to, 偶eby zadba膰 o intymno艣膰 pacjentki 鈥 m贸wi nam dyrektor szpitala. Inni chorzy
| nie maj膮 prawa do takiej 鈥瀒ntymno艣ci鈥! [...]

Ile wi臋cej NFZ p艂aci szpitalowi za intymno艣膰 TEJ pacjentki? :-)
Czy mo偶e szpital wie 偶e "jako艣 co艣" dostanie za "pacjentk臋 specjalnej troski"?

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowa艂a Kukli艅kisch 21 wieku.
呕aden uczony z nieba nie spad艂.  (Przys艂owie czeskie)

Data: 2015-08-12 16:27:25
Autor: Mario
W dniu 2015-08-12 o 15:43, A. Filip pisze:
> [...]

Ile wi臋cej NFZ p艂aci szpitalowi za intymno艣膰 TEJ pacjentki? :-)
Czy mo偶e szpital wie 偶e "jako艣 co艣" dostanie za "pacjentk臋 specjalnej troski"?

Szpital wie, 偶e jak si臋 nie wyka偶e trosk膮 to albo szefowa poleci ze sto艂ka alby kontrakty zostan膮 przyci臋te.
Takie same afery by艂y zawsze i dotyczy艂y  specjalnego traktowania rodzin aparatczyk贸w i z SLD i z PiS.

MD

Data: 2015-08-12 16:34:27
Autor: A. Filip
Mario <Mario@w.pl> pisze:
> [...]

sto艂ka alby kontrakty zostan膮 przyci臋te.
Takie same afery by艂y zawsze i dotyczy艂y  specjalnego traktowania

Tak by艂o i b臋dzie (w r贸偶nym stopniu).
A to "odczucie wkurzenia (*tym razem*) na PO" zlikwiduje?

--
A. Filip
Lepiej by膰 jeden dzie艅 偶ywym cz艂owiekiem ni偶 tysi膮c dni upiorem.

Data: 2015-08-12 19:25:41
Autor: Mario
W dniu 2015-08-12 o 16:34, A. Filip pisze:
Mario <Mario@w.pl> pisze:
> [...]

rodzin aparatczyk贸w i z SLD i z PiS.

Tak by艂o i b臋dzie (w r贸偶nym stopniu).
A to "odczucie wkurzenia (*tym razem*) na PO" zlikwiduje?

Oczywi艣cie 偶e nie. To wkurzenie prze艂o偶y si臋 na liczb臋 g艂os贸w.

MD

Data: 2015-08-13 15:33:13
Autor: Wiesiaczek
Mario <Mario@w.pl> pisze:
> [...]

A to "odczucie wkurzenia (*tym razem*) na PO" zlikwiduje?

Oczywi艣cie 偶e nie. To wkurzenie prze艂o偶y si臋 na liczb臋 g艂os贸w.

A ta "liczba g艂os贸w" to jest taki myk dla frajer贸w, kt贸rzy wierz膮 w demokracj臋:)

Powiesz sobie, 偶e nie oddasz g艂osu na PO (PIS, LSD etc.) i b臋dziesz spa艂 spokojnie i potulnie.

--
Wiesiaczek (dzi艣 z podkarpackiej wsi)

"Ja pij臋 tylko przy dw贸ch okazjach:
Gdy s膮 og贸rki i gdy ich nie ma" 庐

Data: 2015-08-13 16:56:33
Autor: Mario
Mario <Mario@w.pl> pisze:
> [...]

demokracj臋:)

Powiesz sobie, 偶e nie oddasz g艂osu na PO (PIS, LSD etc.) i b臋dziesz spa艂

Oczywi艣cie, 偶e dla frajer贸w. Bo m膮drale marz膮 o czo艂gach na ulicach i wyci膮ganiu przez bezpiek臋 z dom贸w w 艣rodku nocy.

MD

Data: 2015-08-13 21:27:41
Autor: Wiesiaczek
Mario <Mario@w.pl> pisze:
> [...]

Oczywi艣cie, 偶e dla frajer贸w. Bo m膮drale marz膮 o czo艂gach na ulicach i
wyci膮ganiu przez bezpiek臋 z dom贸w w 艣rodku nocy.

Sk膮d wiesz? Nawet nie doros艂e艣, 偶eby to zrozumie膰.

Data: 2015-08-13 19:31:36
Autor: masti
DE Fakt: Wyrzucili pacjent體 ze szpitalnej sali, by zrobi jedynk dla matki PO minister [D眀rowa G髍nicza]

Mario <Mario@w.pl> pisze:
> [...]

wyci膮ganiu przez bezpiek臋 z dom贸w w 艣rodku nocy.

Sk膮d wiesz? Nawet nie doros艂e艣, 偶eby to zrozumie膰.

a Ty marzysz o czasach swojej m艂odo艣ci z czerwon膮 flag膮 nad g艂ow膮

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2015-08-13 21:34:42
Autor: u2
W dniu 2015-08-13 o 21:31, masturbator pisze:
a Ty marzysz o czasach swojej m艂odo艣ci z czerwon膮 flag膮 nad g艂ow膮

a ty masturbator marzysz tylko o masturbacji:)
--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj膮 slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-08-13 21:39:22
Autor: mkarwan
DE Fakt: Wyrzucili pacjent贸w ze szpitalnej sali, by zrobi膰 jedynk臋 dla matki PO minister [D膮browa G贸rnicza]
U偶ytkownik "masti" <gone@to.hell> napisa艂 w wiadomo艣ci news:mqiran$26q$1dont-email.me...
a Ty marzysz o czasach swojej m艂odo艣ci z czerwon膮 flag膮 nad g艂ow膮

Sk膮d wiesz o czym o marzy?

Data: 2015-08-13 20:03:03
Autor: mkarwan
DE Fakt: Wyrzucili pacjent贸w ze szpitalnej sali, by zrobi膰 jedynk臋 dla matki PO minister [D膮browa G贸rnicza]
U偶ytkownik "Mario" <Mario@w.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:mqfl1c$dlr$1dont-email.me...
> [...]

Szpital wie, 偶e jak si臋 nie wyka偶e trosk膮 to albo szefowa poleci ze sto艂ka alby kontrakty zostan膮 przyci臋te.

Pochwalsz to co si臋 sta艂o?

Takie same afery by艂y zawsze i dotyczy艂y  specjalnego traktowania rodzin aparatczyk贸w i z SLD i z PiS.

Prosz臋 o linki.

Data: 2015-08-13 22:45:04
Autor: Mario
W dniu 2015-08-13 o 20:03, mkarwan pisze:
> [...]

troski"?

Szpital wie, 偶e jak si臋 nie wyka偶e trosk膮 to albo szefowa poleci ze
sto艂ka alby kontrakty zostan膮 przyci臋te.

Gdzie to wyczyta艂e艣? Napisa艂em, 偶e przes艂ank膮 takiego dzia艂ania nie musi by膰 nadzieja na specjalne profity szpitala tylko obawa przed zemst膮 ze strony polityk贸w.

Takie same afery by艂y zawsze i dotyczy艂y  specjalnego traktowania
rodzin aparatczyk贸w i z SLD i z PiS.

Prosz臋 o linki.

Prosz臋 bardzo. Pose艂 Ba艅kowska - 2 przypadki nadu偶ywania swojej funkcji w relacji ze s艂u偶b膮 zdrowia.
http://forum.gazeta.pl/forum/w,28,1931113,1931113,Lekarz_ukarany_bo_nie_rozpoznal_pani_posel_cz_2.html

Pose艂 PSL Dziadzio:
http://www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20141001/RZESZOW/141009993

Co do PiS to chyba pami臋tasz wykorzystywanie policji do wo偶enia kanapek na dworzec, albo odwo偶enia pijanego wiceministra do domu kilkaset kilometr贸w od Warszawy.
Nadu偶ywanie stanowiska zdarza si臋 ludziom z ka偶dego ugrupowania politycznego.

MD

Data: 2015-08-13 22:49:15
Autor: u2
W dniu 2015-08-13 o 22:45, Mario pisze:
Co do PiS to chyba pami臋tasz wykorzystywanie policji do wo偶enia kanapek
na dworzec, albo odwo偶enia pijanego wiceministra do domu kilkaset
kilometr贸w od Warszawy.

pierdzielisz ubeku Siedlce s膮 oko艂o 100 kilometr贸w od Warschau:)

no i to wasz qrewski zdradek zatrudnia艂 borowik贸w do wo偶enia pizza:)

Data: 2015-08-13 23:02:04
Autor: Mario
W dniu 2015-08-13 o 22:49, u2 pisze:
[...]

Wal si臋. Jeste艣 tak膮 sam膮 szmat膮 jak ci politycy, kt贸rzy ludzi walcz膮cych z komun膮 ustawiaj膮 teraz po stronie ZOMO i SB.

Siedlce s膮 oko艂o 100 kilometr贸w od Warschau:)

OK nie pami臋ta艂em dok膮d go wie藕li.

no i to wasz qrewski zdradek zatrudnia艂 borowik贸w do wo偶enia pizza:)

A czy to przeczy temu co napisa艂em, a ty wyci膮艂e艣?
"Nadu偶ywanie stanowiska zdarza si臋 ludziom z ka偶dego ugrupowania politycznego."

To ty moon? Tak mo偶na by wnosi膰 po stylu.

MD

Data: 2015-08-13 23:09:46
Autor: u2
W dniu 2015-08-13 o 23:02, Mario pisze:
Siedlce s膮 oko艂o 100 kilometr贸w od Warschau:)

OK nie pami臋ta艂em dok膮d go wie藕li.

te debil, podlicz gdzie woziliscie evke, gdzie wpierdalala swojego nochala, komu stawiala loda, ile to ty qrwo ubecka nas wszystkich kosztowalo:)

no i to wasz qrewski zdradek zatrudnia艂 borowik贸w do wo偶enia pizza:)

A czy to przeczy temu co napisa艂em

ty sqrwysynu ubecki, ty qrwo zafajdana wypierdalaj w kosmos ze swoja sluzalczoscia kretynom:)

Data: 2015-08-14 17:11:03
Autor: Mario
W dniu 2015-08-13 o 23:09, u2 pisze:
[...]

Spierdalaj kurwo. Ja tam nigdzie ewki nie wozi艂em.

no i to wasz qrewski zdradek zatrudnia艂 borowik贸w do wo偶enia pizza:)

A czy to przeczy temu co napisa艂em

ty sqrwysynu ubecki, ty qrwo zafajdana wypierdalaj w kosmos ze swoja
sluzalczoscia kretynom:)

Id藕 obci膮gn膮膰 Weso艂owskiemu, ty jebana w ryj kurwo.

MD

Data: 2015-08-12 18:27:40
Autor: Sonn
> [...]

Ile wi臋cej NFZ p艂aci szpitalowi za intymno艣膰 TEJ pacjentki? :-)
Czy mo偶e szpital wie 偶e "jako艣 co艣" dostanie za "pacjentk臋 specjalnej troski"?

By艂o. Masz problemy z czytaniem innych w膮tk贸w ni偶 te w kt贸rych uczestniczysz? Zak艂adaj膮c kolejny o tym samym chcesz si臋 znowu dowartosciowa膰?

--
Sonn

Data: 2015-08-13 20:05:10
Autor: mkarwan
DE Fakt: Wyrzucili pacjent贸w ze szpitalnej sali, by zrobi膰 jedynk臋 dla matki PO minister [D膮browa G贸rnicza]

U偶ytkownik "Sonn" <mkarwan_to_antysemita@poczta.onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:55cb73e2$0$4037$c3e8da3$de690749news.astraweb.com...
> [...]

By艂o. Masz problemy z czytaniem innych w膮tk贸w ni偶 te w kt贸rych uczestniczysz? Zak艂adaj膮c kolejny o tym samym chcesz si臋 znowu dowartosciowa膰?

Gdzie link do tego co "By艂o"?

DE Fakt: Wyrzucili pacjent贸w ze szpitalnej sali, by zrobi膰 jedynk臋 dla matki PO minister [D膮browa G贸rnicza]