DEAD-line

Data: 2010-10-25 21:41:40
Autor: DŻejKej
DEAD-line
VIDEO Chatrt z Jankiem Dudzińskim - przypominam że do jutra do godz 17:30 (Egyption time) przyjmujemy zapisy mailem.

Proszem również o wrzucenie na listem tematów które chcecie by nasz ekspert poruszył

jk

Data: 2010-10-26 20:03:24
Autor: Włodzimierz Kołacz
DEAD-line

Tak w ogóle to dziwna oferta linii ¶mierci!?

Ja to bym się zapytał jekspierta o to ile Polacy w Egipcie pij± wódki i jakie prochy ćpaj±?
Druga sprawa to to ile jekspiert zarabia w Egipcie?
I trzecia to dlaczego ten jekspiert ukrywa się przed swoimi fanami?

Kolina ty wiesz co!

Użytkownik "DŻejKej"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ia4mhp$osa$1@news.onet.pl...

Data: 2010-10-26 20:29:05
Autor: DŻejKej
DEAD-line
I trzecia to dlaczego ten jekspiert ukrywa się przed swoimi fanami?

gdzie ? co?

jk

Data: 2010-10-26 20:30:48
Autor: Marek
DEAD-line
W dniu 2010-10-25 21:41, DŻejKej pisze:
[...]

Moje pytanko. Jaki jest cel pozyskiwania sobie w grupie dyskusyjnej wrogów? Nie szkoda Ci Janku na to czasu?

Data: 2010-10-27 01:22:52
Autor: totalone
DEAD-line
Wrogów???? Przesada, z JD na sekcie jest tak samo jak z przysłowiowym "wioskowym
głupkiem", który raczej nie miewa wrogów. Wzbudza raczej politowanie, czasami
rozbawi gawiedĽ swoj± ułomno¶ci±. Wiem, że to nie ładnie ¶miać się z czyjego¶
upo¶ledzenia. Ale cóż, jak to mawiał Mark Twain: "Jeżeli wszyscy postrzegaj± cię
jako głupka lepiej nic nie mówić, niż raz się odezwać i rozwiać wszelkie
w±tpliwo¶ci". JD odzywał się zdecydowanie czę¶ciej niż raz i to pod kilkoma, jak
mi się wydaje wcieleniami. I jeszcze Ľli hakerzy dobrali mu się do strony w
trakcie jak przewodził superhiperekskluzywnym safari na Księżycu.

Data: 2010-10-27 06:21:47
Autor: DŻejKej
DEAD-line
Wrogów???? Przesada, z JD na sekcie jest tak samo jak z przysłowiowym "wioskowym
głupkiem", który raczej nie miewa wrogów. Wzbudza raczej politowanie, czasami

Ciekawe że kolejny post pochodzi z tewgo samego serwera, PRZYPADKOWO konkurencji.

jk

Data: 2010-10-27 09:02:12
Autor: Hibernatus
DEAD-line
W dniu 2010-10-27 01:22, totalone@op.pl pisze:
Wrogów???? Przesada, z JD na sekcie jest tak samo jak z przysłowiowym "wioskowym
głupkiem", który raczej nie miewa wrogów. Wzbudza raczej politowanie, czasami
rozbawi gawiedź swoją ułomnością. Wiem, że to nie ładnie śmiać się z czyjegoś
upośledzenia. Ale cóż, jak to mawiał Mark Twain: "Jeżeli wszyscy postrzegają cię
jako głupka lepiej nic nie mówić, niż raz się odezwać i rozwiać wszelkie
wątpliwości". JD odzywał się zdecydowanie częściej niż raz i to pod kilkoma, jak
mi siÄ™ wydaje wcieleniami. I jeszcze Ĺşli hakerzy dobrali mu siÄ™ do strony w
trakcie jak przewodził superhiperekskluzywnym safari na Księżycu.

teraz się zacznie o deko na księżycu...
hbs

Data: 2010-10-27 10:25:54
Autor: totalone
DEAD-line
Tutaj nie ma problemu deco, bo to super safari na księżycu wykupili Marsjanie
(polaczków na nie nie stać), a ich nie obowi±zuj± procedury deco, bo to s±
go¶cie z KOOOOSSSMOOOSSSUUUUU !!!!!!!!!

Data: 2010-10-27 10:58:44
Autor:
DEAD-line
totalone@op.pl napisał(a):
Tutaj nie ma problemu deco, bo to super safari na księżycu wykupili
Marsjanie
(polaczków na nie nie stać), a ich nie obowi±zuj± procedury deco, bo to s±
go¶cie z KOOOOSSSMOOOSSSUUUUU !!!!!!!!!

No i znowu zrobiłe¶ z siebie .... . Dekompresja obowi±zuje tak samo człowieka jak i nie ożywione detektory tlenu.
Mog± mieć DCS im przechodzi po kilku dniach.
http://www.aii1.com/DV_O2_cell_study_RevE_090722.pdf
Mogłe¶ też przekonać się z materiałów filmowych JK z nad Białego.
No chyba że jeste¶ wyznawc± nieomylno¶ci Wielkiego Geniusza Bałtyku Pawła Poręby, że dekompresja z ilorazem ci¶nień 4 przez niego zalecana (NOF str 17) nie skończy się tak jak dla tej wody w butelce.
Gdzie się tak pięknie nauczyłe¶ o dekompresji czy w IANTD ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-10-27 13:13:43
Autor: totalone
DEAD-line
totalone@op.pl napisał(a): > Tutaj nie ma problemu deco, bo to super safari na księżycu wykupili Marsjanie
> [...]

Gdzie się tak pięknie nauczyłe¶ o dekompresji czy w IANTD ?

Niestety nie masz racji, bo Marsjan deco nie dotyczy. Były przeprowadzone
badania na NCUG (Navy and Cosmos University of Grenlandia) i tam jasno
dowiedziono, po wielokrotnym sprężaniu Marsjan czworga płci, bo nie wiem, czy
wiesz że Marsjanie maj± cztery płcie, które im się w trakcie życia zmieniaj±, że
ich DCS nie rusza. Możesz takiego napompować azotem do 150 ata na głęboko¶ci
1500 metrów nad, albo pod poziomem morza, i mu to wszystko potem przez pory
skórne łagodnie ulatuje w mniej więcej 15 milisekund. Poszperaj w necie to na
pewno natkniesz się na publikacje dotycz±ce tych badań. Marsjanie generalnie nie szkol± się w IANTD bo maj± wrodzone uczulenie na żaby.

Data: 2010-10-27 11:39:15
Autor:
DEAD-line
totalone@op.pl napisał(a):
> [...]

na
pewno natkniesz się na publikacje dotycz±ce tych badań.

Widzisz mogłem podać link do informacji, akurat nie możesz tego uczynić do naukowej działki, do SF tak.

Marsjanie generalnie nie szkol± się w IANTD bo maj± wrodzone uczulenie na
żaby.

Nie całe IANTD to "IANTD Żabierek", jest tam dużo fajnych osób.
Natomiast "IANTD Żabierek" przyci±ga z lekka pokręconych.

pozdrawiam rc

Data: 2010-10-27 14:44:25
Autor: Hibernatus
DEAD-line
W dniu 2010-10-27 13:13, totalone@op.pl pisze:
totalone@op.pl napisał(a):

Tutaj nie ma problemu deco, bo to super safari na księżycu wykupili
Marsjanie
(polaczków na nie nie stać), a ich nie obowiązują procedury deco, bo to są
goście z KOOOOSSSMOOOSSSUUUUU !!!!!!!!!

No i znowu zrobiłeś z siebie .... .
Dekompresja obowiązuje tak samo człowieka jak i nie ożywione detektory tlenu.
Mogą mieć DCS im przechodzi po kilku dniach.
http://www.aii1.com/DV_O2_cell_study_RevE_090722.pdf
Mogłeś też przekonać się z materiałów filmowych JK z nad Białego.
No chyba że jesteś wyznawcą nieomylności Wielkiego Geniusza Bałtyku Pawła
Poręby, że dekompresja z ilorazem ciśnień 4 przez niego zalecana (NOF str 17)
nie skończy się tak jak dla tej wody w butelce.
Gdzie się tak pięknie nauczyłeś o dekompresji czy w IANTD ?

[...]

wiesz że Marsjanie mają cztery płcie, które im się w trakcie życia zmieniają, że
ich DCS nie rusza. Możesz takiego napompować azotem do 150 ata na głębokości
1500 metrĂłw nad, albo pod poziomem morza, i mu to wszystko potem przez pory
skórne łagodnie ulatuje w mniej więcej 15 milisekund. Poszperaj w necie to na
pewno natkniesz się na publikacje dotyczące tych badań.
Marsjanie generalnie nie szkolÄ… siÄ™ w IANTD bo majÄ… wrodzone uczulenie na ĹĽaby.

Też czytałem że u Marsjan jest zupełnie inaczej, bo na codzień oddychają atmosferą o większej gęstości od wody a co za tym idzie dcs objawia się u nich zwykłym pierdnięciem faktycznie trwającym nawet poniżej 15 milisekund. W marsjańskim PADI można za 150 dolarów marjańskich zrobić plastik na wstrzymywanie pierdnięcia do o ile pamiętam 300ata (na poziomie morza).
hbs

Data: 2010-10-27 15:25:12
Autor: DŻejKej
DEAD-line
Tutaj nie ma problemu deco, bo to super safari na księżycu wykupili
Marsjanie

oszczegam, że jeśli bendzieci episac takie bzdury to zacznem ignorować liste

jk

Data: 2010-10-27 21:03:56
Autor:
DEAD-line
DŻejKej <worobiow55@onet.pl> napisał(a):
oszczegam, że jeśli bendzieci episac takie bzdury to zacznem ignorować liste

jk

Obiecanki macanki a głupiemu staje.

pozdrawiam rc

Data: 2010-10-28 16:32:22
Autor: DŻejKej
DEAD-line
Obiecanki macanki a głupiemu staje.

oszczegam po raz ostatni

jk

Data: 2010-10-28 16:32:32
Autor:
DEAD-line
DŻejKej <worobiow55@onet.pl> napisał(a):
> Obiecanki macanki a głupiemu staje.

oszczegam po raz ostatni

Chińska Republika Ludowo demokratyczna udziela 19 poważnego ostrzeżenia USA.

Nawet gdybym nabluzgał, to zostaniesz.

pozdrawiam rc

Data: 2010-11-02 11:42:07
Autor: DŻejKej
DEAD-line
Nawet gdybym nabluzgał, to zostaniesz.

jeszcze jeden taki post i zgloszem do abusa. Bendziesz maił z pyuszna....

jk

Data: 2010-11-02 19:00:25
Autor:
DEAD-line
DŻejKej <worobiow55@onet.pl> napisał(a):
> Nawet gdybym nabluzgał, to zostaniesz.

jeszcze jeden taki post i zgloszem do abusa. Bendziesz maił z pyuszna....

Nie muszę być brutlanie niekulturalny, ale wiesz że również taki potrafię być.
Staszyć to możesz, siebie.

pozdrawiam rc

Data: 2010-11-02 20:05:04
Autor: DŻejKej
DEAD-line
Staszyć to możesz, siebie.
OK

DOIGRAŁA¦ sie., oCZEKUJ.....
jk

Data: 2010-11-02 20:38:59
Autor:
DEAD-line
DŻejKej <worobiow55@onet.pl> napisał(a):
DOIGRAŁA¦ sie., oCZEKUJ.....
jk

Pamiętasz co Paweł Mordkiewicz czy Mordkowicz (Loti) Tobie mówi ?

Ogranicza się do jednego słowa. Zmojej strony możesz liczyć na cał± bajkę.
Czy znasz bajkę o wężu i zegarze ?
Nie ?

S, SS, SSS, Spierdalaj, tyku tyku kutasie.

pozdrawiam rc

Data: 2010-11-03 08:06:59
Autor: DŻejKej
DEAD-line
Pamiętasz co Paweł Mordkiewicz czy Mordkowicz (Loti) Tobie mówi ?

Mordka - naucz suię poprawnie pisnać

jk

Data: 2010-10-28 12:55:16
Autor: Zboj
DEAD-line

Też czytałem że u Marsjan jest zupełnie inaczej, bo na codzień oddychaj± atmosfer± o większej gęsto¶ci od wody a co za tym idzie dcs objawia się u nich zwykłym pierdnięciem faktycznie trwaj±cym nawet poniżej 15 milisekund. W marsjańskim PADI można za 150 dolarów marjańskich zrobić plastik na wstrzymywanie pierdnięcia do o ile pamiętam 300ata (na poziomie morza).
hbs

Nie no... zamieszałe¶. Gęstsz± "oddychaj±" Venusjanie. Piszę w cudzysłowie, bo to galaretowate stwory pływaj±ce w gęstej gazowej atmisferze i wymieniaj±ce się gazem przez powłoki. Niestety z uwagi na dramatycznie inne ¶rodowisko - nie ma modeli dekompresji dla nurkowań swobodnych ziemskich nurków, a Venusjanie ich nie potrzebuj±, bo w nim nie "nurkuj±", a żyj±. Co do Marsjan za¶ - tam atmosfera jest ¶ladowa i zastosowanie dla ludzi miałby model nurkowania wysokogórskiego... tyle że tak wysokich gór na Ziemi nie mamy. Tak niskie ci¶nienie atmosferyczne rzeczywi¶cie jednak powoduje, iż nawet drobne zmiany ci¶nień powodowałyby wspomniane pierdnięcia i wymagałyby specjalizacji... Jednak jest problem - w czym nurkować. Na Marsie wedle atlasu najciekawszych nurkowisk naszago układu - brak informacji na temat powierzchniowych akwenów. Można jednak wyczytać o ciekawych miejscówkach jaskiniowych. Model dekompresyjny zależny jest jednak od ci¶nienia i składu atmosfery w konkretnej jaskini,. Atmosfera jest tam bowiem sztuczna. A i dla urozmaicenia nurkowań każda z jaskiń ma różny skład i ci¶nienie atmosferyczne, za¶ w czę¶ci wobec zakazu używania komputerów - deco wolno liczyć tylko w locie lub na tabliczkach. Jak kogo¶ to dziwi, to pamiętajmy, że raf tam nie maj±, falowania, wiatru i gwiazd też, więc jako¶ musz± zachęcać do odwiedzin nurków i taka różnorodno¶ć ¶rodowiska dodaje smaczku nurkowaniom, za¶ zakaz używania komputerów w niektórych destynacjach powoduje zupełnie nowy poziom wyzwań dla technicznych nurków jaskiniowych, którym eksploracje ziemskich jaskiń z zawi±zanymi oczyma i bez przyrz±dów oraz techniczne szkolenia od zera do... OWD w 4 lata 6 dni w tyg. po 12 godz. już spowszedniały .

Zreszt± słychać już na rynku o maj±cej się wkrótce pojawić na przyszłorocznej konferencji marsjańskiej ksi±żce o nowym modelu super akcelerowanej dekompresji obliczanej w pamęci dla wszystkich modeli marsjańskich jaskiń - tak jest uniwersalna, bezpieczna i prosta. Autor co prawda nigdy tam nie był, ale zaleca szerokie wykorzystanie jego metod, by za jakie¶ 20 lat móc opublikować aneks z wynikami testów na nurkach, którzy z niej skorzystali i przeżyli. Ta metoda badawcza zapewni poparcie tezy o 100% bezpieczeństwu metody, bo Ci, którzy nie przeżyj±, widać popełnili błędy lu odst±pili od metody w trakcie nurkowań w marsjańskich jaskiniach. Co więcej - pomysł ten daje gwarancje, że w perspektywie 20 lat badań nikt nie podniesie idiotycznych w swej istocie uwag, i ż ksi±żka o dekompresji na Ziemi tego samego autora - nie ma zaplecza badawczego.

Prywatnie jestem skonny obstawić, iż rok póĽniej pojawi się ksi±żka z tej samej serii dot. nurkowań na Europie, bo do Ziemi podobna i ma podobno płynne zbiorniki pod powierzchni±. Ale uprzedzaj±c pytania - szczerze w±tpię, by bliska nam Venus doczekała się podobnego opracowania. Batyskaf lub hard suite potrzebny na Venus to jednak co¶ innego, niż apeks w paszczy nurka w miękkim wdzianku. I nawet autor w/w opracowań raczej to zauważy.

Ukłony,

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Data: 2010-10-27 20:19:04
Autor: Włodzimierz Kołacz
DEAD-line
Użytkownik  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:173a.000003f0.4cc80967@newsgate.onet.pl...

totalone@op.pl napisał(a):

> [...]

pewno natkniesz się na publikacje dotycz±ce tych badań.
Marsjanie generalnie nie szkol± się w IANTD bo maj± wrodzone uczulenie na żaby.

:-)
    Pozdrawiam Włodek

--

Pozdrawiam Włodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl

Data: 2010-11-26 13:11:32
Autor: 666
DEAD-line
Jak dmuchałem takie małe zielone znalezione nad jeziorem to się nadymało aż pierd..nęło.
To była Marsjanka???
Złota rybka obiecała mi Wenus...

-- -- -

Data: 2010-11-26 14:00:41
Autor: Hibernatus
DEAD-line
W dniu 2010-11-26 13:11,  666 pisze:
> [...]

pory skórne łagodnie ulatuje w mniej więcej 15 milisekund.

Faktycznie leśniczy się ostatnio skarżył, że coś go w okolicy pleców pobolewa i nie może znaleźć spodni.
hbs

Data: 2010-11-26 16:37:25
Autor: 666
DEAD-line
No i po co było tak podskakiwać...

-- -- -

Faktycznie lesniczy sie ostatnio skarzyl, ze cos go w okolicy plecow
pobolewa i nie moze znalezc spodni.

Data: 2010-11-26 15:21:47
Autor:
DEAD-line
 666 <666@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

No lubisz się narażać, niedawno zapisywałe¶ mnie do Mosadu potem tylko do Starszych Braci w Wierze, teraz narażasz się "IANTD Żabierek".
Ryzykant z waszmo¶ci. (jaja)

pozdrawiam rc

--

DEAD-line