DEAD space 3

Data: 2013-01-28 02:54:36
Autor: Mr Misio
DEAD space 3
Uhhhhh, wlasnie skonczylem demo na PS3 - DEad SPace 3

NIE SA MO WI TE

Ogolnie od lat widze u siebie malkontenctwo co do gier coraz wieksze. Mało który tytuł mnie rusza. A jak rusza to na checiach, zakupieniu i pograniu godzinke - dwie sie konczy...

Ale teraz... No powiem wam, ze kupie po premierze, zagram - zamkne sie na kilka wieczorow, wylacze telefony, zamowie pizze i wsiakne.

Demo wprawilo, ze czulem sie jak lata temu, pogrywajac w Doom2, potem jak w Doom3 ;)

Gralem w Dead Space 2 i bylo niesamowicie. Teraz zapowiada sie niesamowiciej (choc wole klimaty SPACE jak w poprzednim). Niemniej jednak stwory i mroz jak w (niedocenionel przeze mnie) LOST PLANET tutaj mnie wciagaja...

DEAD space 3